SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door remlof op 27-07-2011 00:10:20 ]Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tiette!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die met alpacas!quote:
Great minds think alike.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Enige echte nacbaggerhtbanner.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Vluchtdeur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedenacht!
Je nacht relaxed beginnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
We hebben ons pareltje al gekozenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[PAINT] De OP voor de Nachtbaggerreeks.
Als jullie vannacht eens lekker gaan painten.Ik verwacht nog wel wat pareltjes van jullie.
Doe 't lekker zelf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[PAINT] De OP voor de Nachtbaggerreeks.
Als jullie vannacht eens lekker gaan painten.Ik verwacht nog wel wat pareltjes van jullie.
vieze_freddie met zijn geweldige UI, kan er niet over op houden. Hij blijft leuk!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:04 schreef napoleonfour het volgende:
the doors. Pure aids op een lp gegoten dat.
Smaakloze troll kkzwiriequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:04 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef Chloroform het volgende:
Wats met al die nieuwelingen.(in b4 je bent zelf een nieuweling!111einz
_! )
Haten op The Doors.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:04 schreef napoleonfour het volgende:
je bent zelf een nieuweling!111einzquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef Chloroform het volgende:
_! )
Wat? Ik hou gewoon meer van the Smithsquote:
Inderdaad. The Doorsquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Smaakloze troll kkzwirie
The Doors
Maar ook gewoon echtquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef Chloroform het volgende:
_! )
Ik van Croky.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat? Ik hou gewoon meer van the Smiths.
dwaas.quote:
Waarom dan nog moeite doen?quote:
Zuurpruim.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest
ik zie tieten, en snikkels in de OP
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Haten op de bolognese van Croky, niet goed bij je hoofd of zo?quote:
huiliequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Adoreer hier tevens de grootste azijnzeikerquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik mag jou niet op een één of andere manier.quote:
Oplettende burgers.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Crocky is prima te eten hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haten op de bolognese van Croky, niet goed bij je hoofd of zo?
Volgens mij mag niemand hemquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik mag jou niet op een één of andere manier.
Doe je zelf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Raampje open, allemaal beestjes binnen.
Even quoten voor de waarheid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nachtvlinders, Muggen en Vliegende Mieren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Raampje open, allemaal beestjes binnen.
Kun je nu weer oprotten? Topic verpester.quote:
ik had the smiths, niet smiths lays of hoe die bende nu heet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Check z'n profielquote:
haiquote:
Onwetende vrouwen weten niks.quote:
Ik gok dat ie snel weg ikquote:
jwt mattie kaulo hinderlyk a bradaquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef nattewaterlelie het volgende:
kkmuggen geven je aids en alles knal ze allemaal af bieze insecten altijd
Muggen drinken mijn bloed zoals negers kip eten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Nachtvlinders, Muggen en Vliegende Mieren.
Patato, potato.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had the smiths, niet smiths lays of hoe die bende nu heet.
Als je zo denkt blijft je altijd onwetend.quote:
Zou dat niet kunnen? ik bedoel als een Mug iemand prikt die aids heeft en daarna steekt hij jouquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef nattewaterlelie het volgende:
olaquote:
Leuke beestenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef nattewaterlelie het volgende:
chips met fish? Klootzak dat je mij op dit moment aan england moet laten denkenquote:
Ik weet heus what's up.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:10 schreef Ashoka het volgende:
[..]
Als je zo denkt blijft je altijd onwetend.
En vrouw.
De stem van het volk negeren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
Ze gaan verdomme nieuwe Happy Meals invoeren![]()
Minder frietjes en met appel![]()
Lijkt me niet zo lekker, appel tussen je frietjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
Waarom moet je haten manquote:
Naar de Mac gaan voor appelsquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
Ja idd, wat een bullshit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
Lol what?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Worteltjuh het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Good Charlotte op 9 augustus?
Ja ik las het, slaat nergens opquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
quote:
neequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Worteltjuh het volgende:
Charlotte.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Worteltjuh het volgende:
big tasty echt liefde dat stukje vlees met broodje. niet normaal kunnen eten ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd, wat een bullshit.Alsof mensen naar de Mac gaan om gezond te doen.
Serieus? Wat een slechte actiequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
Dat er sowieso mensen zijn die naar de Mac gaan geeft wel aan hoe ziek de mensheid is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd, wat een bullshit.Alsof mensen naar de Mac gaan om gezond te doen.
kan altijd een geslacht verandering ondergaan hey?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet heus what's up.
Dat laatste is een feit trouwens.
neem je geen happy mealquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef TWP het volgende:
Klote appelVanaf nu hat aan appel. Wat denken die gasten
Heeeuu kijk me schijnen ik ben een appel? Bah bah bah
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Worteltjuh het volgende:
quote:
OH haha nee ken ik niet wat is dat dan hahaquote:
Ik had je gister wel goed, eerlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OH haha nee ken ik niet wat is dat dan haha
Of naar Nick en Simon?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Worteltjuh het volgende:
te underground voor mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Worteltjuh het volgende:
Hoiquote:
Uw dokter, Dr. Flox.quote:
President, ik waardeer u begroeting.quote:
Wees blij dat er tempo in zit, ik weet nog paar maanden terug dat half uur niet kijken, 1 post erbij was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:15 schreef CyberJesus het volgende:
1 minuut niet kijken is 3uur naar beneden scrollen, de tering.
waren goede tijdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wees blij dat er tempo in zit, ik weet nog paar maanden terug dat half uur niet kijken, 1 post erbij was.
Neem je er ook een voor mij mee?quote:
omdat freddiequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:15 schreef TWP het volgende:
Waarom is NB opeens weer zo popiejopie eigenlijk?
Door mijn bannerquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:15 schreef TWP het volgende:
Vakantieperiode en mijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:15 schreef TWP het volgende:
Een beetje maar hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik had je gister wel goed, eerlijk
En ik heb weer tijd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:16 schreef Floxcie het volgende:
Yo Flips, vind je nachtbagger weer leuk?
Neequote:
BFF wjnmkquote:
Waar woon je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neem je er ook een voor mij mee?![]()
![]()
Neem je er ook een voor mij mee?quote:
Zwolle!quote:
Altijd een stijfje als ik jou zie posten ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vakantieperiode en mijn aanwezigheid.
Niet liegen.quote:
Klopt, nb zonder ludo is als een ja als wat eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vakantieperiode en mijn aanwezigheid.
Genoeg alto meisjes van 13quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef Worteltjuh het volgende:
[..]
Ja, die wel!
En ik wil erheen, maar er wil niemand met me meee
Beide brah, beide.quote:
Oh dat is een beetje ver weg hiervandaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neem je er ook een voor mij mee?![]()
[..]
Zwolle!
Op de post mag ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh dat is een beetje ver weg hiervandaan
Ik ook ben moequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:19 schreef Vluchtdeur het volgende:
Vanavond ga ik toch weer wat vroeger slapen!
Nergens, moet aan muziek werken.. 12e optreden.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen eerst mannen checken in strakke shirtjes in de sportschool en dan naar het strand
Om mij uit te checken in m'n strakke wetsuit?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen eerst mannen checken in strakke shirtjes in de sportschool en dan naar het strand
Good life a dushi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah, ben jij der zo een. Je valt op mannen met een maatje meer?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan iemand even naar het autisten centrum bellen dat er 1 ontsnapt isquote:
DEZE EMO.GIF IS GEHEEL ONTERECHT.quote:
Liefst welquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om mij uit te checken in m'n strakke wetsuit?
Je sais a mattiequote:
hahahahah garpig goeden garp xD einz!!!!! gr grquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef yoppiesaus het volgende:
hahahahah,ik kreeg net paar minuten ban omdat ik met spam bezig was
Dit weekend cocktails drinken met du chicks?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DEZE EMO.GIF IS GEHEEL ONTERECHT.
[..]
Liefst wel
[..]
Je sais a mattie
Sorryquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DEZE EMO.GIF IS GEHEEL ONTERECHT.
[..]
Liefst wel
[..]
Je sais a mattie
Gelukkig dat je er nog bent ondanks die paniekaanval die je daardoor kreeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef yoppiesaus het volgende:
Ik zal het TBS centrum om de hoek even vragenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Kan iemand even naar het autisten centrum bellen dat er 1 ontsnapt is
signalement : denkt dat die erg leuk is
hahahahahquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef yoppiesaus het volgende:
hahahahah.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef yoppiesaus het volgende:
Niemand houdt je tegen.quote:
Scherp opgemerkt, maar dan dat maatje meer omdat de spieren er uitknallen en niet het vet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, ben jij der zo een. Je valt op mannen met een maatje meer?
lagge giere brullequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef yoppiesaus het volgende:
Nee, dit weekend mijn liefste puppy ophalenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:22 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dit weekend cocktails drinken met du chicks?
Geeft nietquote:
Weet ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
hahahahah.
[..]
Niemand houdt je tegen.
Sowieso dat we dat gaan doen met OV en zijn hossel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, dit weekend mijn liefste puppy ophalen
[..]
Geeft niet
[..]
Weet ik
Een eckte don juan, ik zeg u!quote:
Waarom zo emo.giffen als ik aan het hosselen ben?quote:
hihiquote:
BLACK AND YELLOW BLACK AND YELLOW BLACK AND YELLOW BLACK AND YELLOWquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:23 schreef Floxcie het volgende:
AHA, YO KNOW WHAT IT ISSS BLEK EN JELLOW
ja,mn hart begint weer te kloppenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelukkig dat je er nog bent ondanks die paniekaanval die je daardoor kreeg.
Uiteraard, maar ik moet wel, want ik moet over 9 weken 16 km rennenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
weet je nog wat ik heb gezegd flippie over trainen?
Hoe ver kom je nu?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik moet wel, want ik moet over 9 weken 16 km rennen
Je kan ook je vluchtauto dichterbij parkeren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik moet wel, want ik moet over 9 weken 16 km rennen
Euhm nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Sowieso dat we dat gaan doen met OV en zijn hossel.
Je weet dat er genote cq beband gaat wordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Kun je nu weer oprotten? Topic verpester.
1 homo koppeltjequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar update me even, wat word er hier allemaal gehosseld?
Ga eens weg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je weet dat er genote cq beband gaat worden
JA NIKS, ik sta momenteel op stand-by jwz a mattie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar update me even, wat word er hier allemaal gehosseld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |