Dit, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Gaarna zie ik een PM met fairydust.rar tegemoet. Meiden die ingaan op een tits or GTFO moeten vereeuwigd worden in mijn brein
Moar info?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:05 schreef Grunge. het volgende:
De ontmaskering van i-spy24 vond ik het meest hilarisch.
dit gaarnequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Gaarna zie ik een PM met fairydust.rar tegemoet. Meiden die ingaan op een tits or GTFO moeten vereeuwigd worden in mijn brein
Oja dit ook trouwensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Was toch een gast die zich voordeed als een rijkeluisdude, maar werd betrapt door een Amerikaans stopcontact op een foto van 'hem'?quote:
Je had ook zo`n knakker die de mooiste gerechten zou bereiden, bleek ook een faal te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was toch een gast die zich voordeed als een rijkeluisdude, maar werd betrapt door een Amerikaans stopcontact op een foto van 'hem'?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Moira. het volgende:
IS DAT ECHT LAMON?!?!?!?!?Dit shockeerde mij ook enigszins. En toch was ik niet verrast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Idd halfjaartje geleden ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ohja, dat is nog niet zo lang geleden toch?
Dat is geloof ik de enige mini-FOK!ster die daadwerkelijk op TITS OR GTFO heeft gereageerd
Net even terug zitten lezen, wat jammer dat ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:05 schreef Grunge. het volgende:
De ontmaskering van i-spy24 vond ik het meest hilarisch.
Nee, ik ook niet iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit shockeerde mij ook enigszins. En toch was ik niet verrast.
Ik weet er nog wel een paar, maar die zijn nogal weggezakt.quote:
Ik weet echt nog dat je op haar facebook of picasa of wat dan ook kon lezen dat vrienden tegen haar zeiden dat iemand haar foto's gebruikte met een link naar Krentenbol.quote:
Maar hoe kan jij dat nou wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet echt nog dat je op haar facebook of picasa of wat dan ook kon lezen dat vrienden tegen haar zeiden dat iemand haar foto's gebruikte met een link naar Krentenbol.
En dat ze speciaal een account maakte op FOK! om Krentenbol verrot te schelden en te dreigen met het aanklagen van dit forum
Och, mijn originele accounts bestaat ook uit 4 cijfers...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij dat nou weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |