Krentenbol. (inclusief punt).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef TNA het volgende:
Hoe heette die chick van vorig jaar ook alweer? Die had haar foto's gejat van één of andere Amerikaanse.
Volgens mij zijn sommige topics verwijderd, er liep een reeks waarin Emimich een schaakheld bleek te zijn, maar ik kan dat topic niet meer vindenquote:
Zijn inderdaad gedelete.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige topics verwijderd, er liep een reeks waarin Emimich een schaakheld bleek te zijn, maar ik kan dat topic niet meer vindenEn DrsPoema heeft 'haar' hele Fotoboek leeggehaald.
Ik weet het niet meer precies, hij deed zich in ieder geval jonger voor dan die was. En hij neukte met een FOK!ster terwijl die getrouwd was.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer? Die was ook opeens vertrokken na een hele berg posts
Oh God.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef nattewaterlelie het volgende:
KENT IEMAND DEZE FOK!KER NOG?
http://www.is-livenl.nl/profiel/dannyhot/
Die!quote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, hij deed zich in ieder geval jonger voor dan die was. En hij neukte met een FOK!ster terwijl die getrouwd was.
Alberto? Zo ja, da's ouder dan 4 jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die!![]()
Was er trouwens ook niet zo'n "gangster"-geval met hele dope picca's?ik denk een jaar of 4 terug.
[..]
Dat ja.
God ja, bijna en hele hulpactie op touw voor zijn nagenoeg 'terminale' vriendin.quote:
Ik lees nu pas die hele excuusbrief in zijn Fotoboekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
God ja, bijna en hele hulpactie op touw voor zijn nagenoeg 'terminale' vriendin.
Alberto!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alberto? Zo ja, da's ouder dan 4 jaar.
Of bedoel je Thijs Bosma?
Lamonquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef nattewaterlelie het volgende:
KENT IEMAND DEZE FOK!KER NOG?
http://www.is-livenl.nl/profiel/dannyhot/
Wat liev!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ik moest ook gelijk aan jou denken bij de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |