quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben gepest en mijn ouders wisten dat niet. Als klein meisje dacht ik dat mijn ouders alles wisten, dus ook dat ik gepest werd. Dat wisten ze niet.
dat dacht ik wel, want ik at nou eenmaal bijna altijdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Dacht je soms ook dat het je eigen schuld was dat je gepest werd? Dat vind ik altijd zo naar om te horen van gepesten
* FutureFairytale maakt notitie; jongen kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht dus mag ik regelmatig op hem stampen
Dat weet ik niet zo...Het was zo en ik kon er niks aan doen....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Dacht je soms ook dat het je eigen schuld was dat je gepest werd? Dat vind ik altijd zo naar om te horen van gepesten
Dat je gepest wordt ligt aan hen, niet aan wat je doet of bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dacht ik wel, want ik at nou eenmaal bijna altijd
Fout gedacht!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
dat dacht ik wel, want ik at nou eenmaal bijna altijd
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef krakkemieke het volgende:
Dat je gepest wordt ligt aan hen, niet aan wat je doet of bent.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
* FutureFairytale maakt notitie; jongen kopen
Ja, toen ik nog 8/9 jaar was. Als je dan nergens past, denk je dat het aan jou ligt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
quote:
ach ja... wordt nog wel eens vreetzakje (of hier spekje) genoemd en dat geeft heus niet hoor.quote:
En ook: als je ontdeugend ben, weten je ouders dat altijd. Ik ging er dus vanuit dat mijn ouders wisten dat ik gepest werd. Omdat ze er niks over zeiden, moest ik het dus zelf oplossen. En dat kon ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ja, hallo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
voorlopig geen jongen meer. pas als ik 50 ben ga ik weer kijken ok
oeiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Oh en qua drop staat hier altijd een rijkelijk gevulde wekpot vol met allerlei varianten. Van katjesdrop t/m dubbelzoute.![]()
goed voor de bloeddruk.
goed dat je op je 18e het kon vergeven voor jezelfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ook: als je ontdeugend ben, weten je ouders dat altijd. Ik ging er dus vanuit dat mijn ouders wisten dat ik gepest werd. Omdat ze er niks over zeiden, moest ik het dus zelf oplossen. En dat kon ik niet.
er is al op jou gestampt en op wie je stampt mag je houden!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hallo?![]()
Tegen die tijd ben ik al te oud voor je.
Ik koop bij de AH vaak van die kleine zakjes speciale suikervrije drop: katjes, ovaaltjes, zoute knopjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
oei![]()
geniet ervan, in dubbelzout zit alsnog meer suiker dan zout heb ik gehoord dus
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
oeps tis laat. welterusten schattepatatjes
* krakkemieke stopt FFT in en zingt een liedjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
oeps tis laat. welterusten schattepatatjes
Denk jij dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |