abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100040718
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:45 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Die "Powers that be" hoeven niks anders te doen dan achterover leunen. Mensen maken zichzelf wel bang. Om niks.
Dat zullen we dan wel vanzelf wel zien.
pi_100040790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:46 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken op deze manier. Het zijn overduidelijk compressieartefacten en rommel op de lens.
Als je dat zegt betekent dat mijns inziens dat je het niet goed hebt onderzocht.
pi_100040845
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:48 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Als je dat zegt betekent dat mijns inziens dat je het niet goed hebt onderzocht.
Op basis waarvan ben jij tot de conclusie gekomen dat het met zekerheid ufo's zijn?
pi_100040888
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:50 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Op basis waarvan ben jij tot de conclusie gekomen dat het met zekerheid ufo's zijn?
Omdat er ook duidelijke beelden van zijn!
Ik zou zeggen steek je neus er wat dieper in :-)
pi_100041043
Er zijn ook fake beelden van, maar die vallen snel door de mant.
pi_100041273
Jij ziet alleen maar wat je wil zien. Dan valt er verder niet meer de discussiëren.
pi_100041338
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef AVerstraten het volgende:
Jij ziet alleen maar wat je wil zien. Dan valt er verder niet meer de discussiëren.
Jij noemt zo`n beetje alles onzin, dus je kan het ook omdraaien!
pi_100041455
deze beelden zijn van nasa? Zo ja, als we doordenken in het complottheorie, waarom heeft nasa dit dan niet eruitgehaalt alvorens het te publiceren?
pi_100041550
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:04 schreef knight18 het volgende:
deze beelden zijn van nasa? Zo ja, als we doordenken in het complottheorie, waarom heeft nasa dit dan niet eruitgehaalt alvorens het te publiceren?
Moeten ze wel veel knippen :-) NASA heeft het afgedaan met lens vervuiling, geloof jij het?
pi_100041588
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:40 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

De zoveelste complottheorie: de "Powers that be" proberen ons zo bang te maken voor dit onschuldige komeetje dat we allerlei vergaande onderdrukkende maatregelen gaan accepteren. Zij doen dit door hun acties te plannen op bijzondere data m.b.t. Elenin, zoals de aanslagen in Noorwegen, zodat ze Elenin de schuld kunnen geven en mensen niet doorhebben dat hun autoriteiten dat allemaal zelf doen.

Wat ik dan wel raar vind is dat geen enkele officiële instantie ook maar een verontrustend bericht over Elenin heeft doen uitgaan; de officiële instanties zeggen alleen maar dat er niks te vrezen valt van deze komeet - en terecht. Dus hoe we daar dan heel bang van moeten worden begrijp ik niet.

Het verhaal vind ik vermoeiend, onsamenhangend, complotterig en pointless en zonder enig bewijs. Het is gewoon weer de zoveelste complottheorie. Ik hou het geen 73 minuten vol om naar die onzin te luisteren.
Dat vind ik jammer..want Hoagland bevestigd juist jouw theorie dat Elenin klein en ongevaarlijk is, en dat we er niet bang voor hoeven te zijn.. :{
pi_100041591
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Jij noemt zo`n beetje alles onzin, dus je kan het ook omdraaien!
Jij komt met een bijzondere claim. Dan lijkt het me ook aan jou om te bewijzen dat het zo is. Zo werkt de bewijslast nu eenmaal. AVerstraten weerlegt op een redelijke manier jou theorie-en terwijl hij dat niet eens zou hoeven doen, jij roept wanneer je in het nauw gedreven wordt "we zullen het wel zien!". Dat schiet natuurlijk niet op.
pi_100041593
dunno, dont care :). als het komt dan komt het
pi_100041631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Moeten ze wel veel knippen :-) NASA heeft het afgedaan met lens vervuiling, geloof jij het?
Ja. Als we alleen al de grootte van de zon meenemen in de vergelijking zouden de zogenaamde "schepen" ongeveer net zo groot zijn als de aarde.
pi_100041646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef BertDeGroot het volgende:

[..]

Ja. Als we alleen al de grootte van de zon meenemen in de vergelijking zouden de zogenaamde "schepen" ongeveer net zo groot zijn als de aarde.
En groter!
pi_100041650
Truth en iedereen, bekijk dat filmpje van je met die groene zon. Zet het filmpje stil op 4 minuten en zie dat de 'ufo' verkeerd belicht is :). Ipv aan de zonkant verlicht te zijn is die aan de andere kant verlicht.
pi_100041669
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:07 schreef Maron het volgende:

[..]

Dat vind ik jammer..want Hoagland bevestigd juist jouw theorie dat Elenin klein en ongevaarlijk is, en dat we er niet bang voor hoeven te zijn.. :{
Dat is waar, hij zegt dat Elenin klein en ongevaarlijk is. Als hij het daar nou maar bij gelaten had... Maar dan komt er weer een nieuwe theorie die zegt dat we heel bang moeten zijn omdat onze overheden van alles aan het plannen zijn en daarvoor frappante data rond Elenin gebruiken. Zoals gebruikelijk zou ik haast zeggen zonder enig bewijs. Tja.
pi_100041681
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:09 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

En groter!
En dat lijkt jou een logisch formaat?
pi_100041686
Welk filmpje bedoel je?
pi_100041704
Pagina 2 eerste filmpje van dit topic. Zet het op minuut 4 stil.
pi_100041724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Nee, Nasa heeft uitgelegd dat het om compressieartefacten gaat.

Maar er is ook standaard sprake van lensvervuiling, ruimtetelescopen hebben daar veel last van want vliegt nogal wat rommel door de ruimte.
pi_100041773
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:09 schreef knight18 het volgende:
Truth en iedereen, bekijk dat filmpje van je met die groene zon. Zet het filmpje stil op 4 minuten en zie dat de 'ufo' verkeerd belicht is :). Ipv aan de zonkant verlicht te zijn is die aan de andere kant verlicht.
@Knight..je ziet toch duidelijk dat dat zijn achterlichten zijn.. :)
pi_100041804
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Nee, Nasa heeft uitgelegd dat het om compressieartefacten gaat.

Maar er is ook standaard sprake van lensvervuiling, ruimtetelescopen hebben daar veel last van lensvervuiling want vliegt nogal wat rommel door de ruimte.
Dat is zeker geen lens vervuiling of compressieartefacten, volgens mij.
pi_100041810
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:13 schreef Maron het volgende:

[..]

@Knight..je ziet toch duidelijk dat dat zijn achterlichten zijn.. :)
Hahahaha. Hij heeft zeker ook knipperlichten voor als ie pech heeft.
pi_100041878
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef knight18 het volgende:
Pagina 2 eerste filmpje van dit topic. Zet het op minuut 4 stil.
Dat zijn gewoon Soho beelden waarom die verlichting (glans) aan de andere kant (tegenovergestelde kant van de zon) is weet ik ook niet.
pi_100041930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:16 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon Soho beelden waarom die verlichting (glans) aan de andere kant (tegenovergestelde kant van de zon) is weet ik ook niet.
Misschien omdat het fake is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')