Je moet computers van Apple niet met peer-to-peernetwerken vergelijken!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Een flinke ruk aan de joystick en hij stijgt weer op! Is gelijk zijn kok wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kanarie viel dood neer en vloog verder. Het was een Reïncanarie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef LangeJan het volgende:
Een eend met kapsones is een grootheidszwaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets want een kat is geen boterhamquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
Een boterham landt altijd met de beboterde kant naar beneden. En een kat landt altijd op haar poten. Wat gebeurt er als je boter op de rug van een kat smeert?
Ben JIJ die kloon van tong80?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef Danny het volgende:
[..]
De kanarie viel dood neer en vloog verder. Het was een Reïncanarie.
Fout. Een normale user zou zo'n geniale woordgrap nooit bedenken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ohja en:
Mensen die hier expres heel aardig gaan doen en "ik viel van mijn stoel van het lachen leuke grap![]()
![]()
" zeggen omdat Danny de TS is. Een normale user zou met zo een grap hooguit 20 backfire reacties en "ik hoop dat wiki je doodmaakt" te horen krijgen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:49 schreef tochweerhenk het volgende:
ik viel van mijn stoel van het lachen leuke grap![]()
![]()
\ik viel van mijn stoel van het lachen leuke grap
![]()
![]()
ik viel van mijn stoel van het lachen leuke grap
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tong80. met gemak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Fout. Een normale user zou zo'n geniale woordgrap nooit bedenken.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef Djoezt het volgende:
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?Wat is het verschil tussen een krokodil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg flauw en heeft niets met mijn geniale woordgrap uit de OP van doen.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Ik voel een ban aankomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef Saisai het volgende:
Danny, ik vind het vervelend dit te moeten vertellen. Maar je hebt geen humor.
Hier heb je een euro. [ afbeelding ]
Het is niet veel, maar op de rommelmarkt kan je vast wel uitgekotste humor vinden die beter is dan die van jezelf. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |