Zo te zien zijn we dus beiden naar verschillende nieuwssites gegaan, wat een onwaarschijnlijk paradox nietwaar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Omdat ik redelijk wat nieuwssites lees, plus sites als stormfront en de PVV fora, en de door jouw genoemde massale berichten nog niet ben tegengekomen.
Wel de enthousiaste PVVers die Breivik een thumbs up geven. En dat is ook de reden dat ik vind dat Wilders als de sodemieter zijn eigen achterban moet gaan uitleggen waarom hij de daad van Anders niet goedkeurt.
Massamoord afkeuren is inderdaad nietszeggend... Dat is wat mij betreft normaal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:19 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Klein vraagje alleen nog: Waarom moet Geert Wilders verklaren dat hij het gedrag niet goedkeurt? Spreekt dat niet een beetje voor zich?
Eigenlijk zit je dus gewoon een lulverhaal op te hangen met je gemiep over posts waarin Wilders de schuld krijgt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:16 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Eigenlijk was het gewoon een mededeling, als je dat niet bevalt. Deal with it.
Ik was er allang over opgehouden.
Sorry bro, maar het boeit jou meer dan mij.
Zie voorgaande comments, het waren gewoon random nieuwssites. 10 minuutjes zoeken en je vind ze zelf ook wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk zit je dus gewoon een lulverhaal op te hangen met je gemiep over posts waarin Wilders de schuld krijgt.
True that. De jezuïeten wrijven weer in hun handen; a job well done.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:01 schreef Salvad0R het volgende:
*mompelt iets met een oeroude tactiek genaamd "verdeel en heers".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |