Damn, je hebt me door! En het was nog wel zo'n leuk experiment...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn theorie: het is een door 3fm gegenereerde, menselijke spambot.
Althans, dat hoop ik voor hem.
Nope, gewoon aan 't werk. Ga over een aantal weken pas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat gaan ze toch weer allemaal vroeg naar bed. Hebben de meeste geen vakantie hierzo?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Pff ken je fok! geschiedenis. En dit is nog redelijk actueel.
lol dat had ik ook gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Pff ken je fok! geschiedenis. En dit is nog redelijk actueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]GrapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Squeezebox Boom doet 't goed hier als wekkerradioquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
TOch trekt dat systeem me meer dan een Sqeezebox.
[..]Er zijn acht pagina's over volgetikt maar dat je dat hier zegt kan echt neit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar props hoor, voor jou is et ook een feestje. Tik em aan ouwe!"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik hoor het al de buzzer klinkt als COS COS COS COSquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Squeezebox Boom doet 't goed hier als wekkerradio
Vandaar datum hier iedere ochtend een knal hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Squeezebox Boom doet 't goed hier als wekkerradio
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoor het al de buzzer klinkt als COS COS COS COS
ach, over een paar dagen is de reeks weer heerlijk doodquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:54 schreef gerbenp het volgende:
Jeetje, dit 3000e topic geeft me ineens een postboost zeg.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Er zijn acht pagina's over volgetikt maar dat je dat hier zegt kan echt neit!
maar props hoor, voor jou is et ook een feestje. Tik em aan ouwe!
Dat ga ik ook eens doen, dat slapen. Tot morgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, over een paar dagen is de reeks weer heerlijk dood
ik ga pitten.
trusten allemaal!
[..]Kind erger je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dank je die zocht ikquote:
helaasch ja, grappig genoeg de reden dat ik hier minder post. Self fulfilling prophecyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, over een paar dagen is de reeks weer heerlijk dood
ik ga pitten.
trusten allemaal!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef Donaduck het volgende:
Heb ik weer een bannouja, moest toch even posten in dit topic, groetjes van mij
[ afbeelding ]
dit is het broertje van dago?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef Donaduck het volgende:
Heb ik weer een bannouja, moest toch even posten in dit topic, groetjes van mij
[ afbeelding ]
Muziek technisch is ze totaal niet mis, het gaat om de presentatie waar iedereen over struikelt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
Godsamme, Nada surf. Als er nou ook nog maar iemand over Roos durft te zeuren
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar het valt mij eerlijk gezegd mee! Nu het geluid via m'n pc-speakers dus hoor het nu beterquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Muziek technisch is ze totaal niet mis, het gaat om de presentatie waar iedereen over struikelt.
Dat ja, muzieksmaak is primaquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Muziek technisch is ze totaal niet mis, het gaat om de presentatie waar iedereen over struikelt.
de producer van Frankquote:
quote:
een nieuwe?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef Wybe2011 het volgende:
zo, even een post vanaf de iPad. "Tot zo" :p :d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef Wybe2011 het volgende:
zo, even een post vanaf de iPad. "Tot zo"![]()
ROFL!! Hoeveel heb jij wel niet??quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef Wybe2011 het volgende:
zo, even een post vanaf de iPad. "Tot zo" :p :d
Zoveel van datquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:04 schreef Wybe2011 het volgende:
[..]
Hoeveel wat?1 extra en deze voor KPD
*checkt history*quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:04 schreef Wybe2011 het volgende:
[..]
Hoeveel wat?1 extra en deze voor KPD
Ik heb er nog 1of 2 maar ben de namen vergeten
tot zo *tong80*quote:
Dacht dat lurken dar niet mocht en dat je actief mee moest posten... Rilquote:
Truste!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Nou mensen.. ben pitten, zal proberen wat vaker langs te komen. Tis toch nog steeds gezellig hier
![]()
![]()
Bij mij begint hij nu pas, bijna minuut later...quote:
en zelfs ik luister via de streamquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij mij begint hij nu pas, bijna minuut later...
hij heeft wel een punt alhoewel dit weer overdreven is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaag!
Net als dit gesprek, wat irritant...
Heb hem halverwege zonder geluid gezet, ergerde me aan het stemmetjequote:Op woensdag 27 juli 2011 01:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt alhoewel dit weer overdreven is.
ik ook nog ff snel. als ie vanavond dicht is als ik thuis kom is dit volgens mij het eerste niet-ekstraweekendtopic dat binnen 24u weer dicht is!quote:
Ik doe mee met mijn schoonvader mee aan de drentsche fietsvierdaagsequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Welk kermiskoersje staat er op het programma?
Oh 3 uurtjes per dag fietsenquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik doe mee met mijn schoonvader mee aan de drentsche fietsvierdaagse4 dagen lang elke dag ongeveer 40 km fietsen
![]()
Tevens morguh
heeeeey hoe was het???quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:00 schreef oh-oh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nog net op tijd voor het jubileumtopic
quote:
fijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk![]()
![]()
Met veel dank aan 3FM voor de kaartjes
dit is hetzelfde liedje als gister, dus het is wel gewoon dit liedjequote:Op woensdag 27 juli 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Hij ging een bandje spammen , niet een nr dacht ik, of niet?
Klinkt wel als dezelfde band weer ieg
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:35 schreef Paul-89 het volgende:
Uitzenden vanaf de Tilburgse Kermis.
Ik zie het nut niet.
Jawel,Zanger Rinus komt vanavond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:35 schreef Paul-89 het volgende:
Uitzenden vanaf de Tilburgse Kermis.
Ik zie het nut niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |