quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef Donaduck het volgende:
Heb ik weer een bannouja, moest toch even posten in dit topic, groetjes van mij
[ afbeelding ]
dit is het broertje van dago?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef Donaduck het volgende:
Heb ik weer een bannouja, moest toch even posten in dit topic, groetjes van mij
[ afbeelding ]
Muziek technisch is ze totaal niet mis, het gaat om de presentatie waar iedereen over struikelt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
Godsamme, Nada surf. Als er nou ook nog maar iemand over Roos durft te zeuren
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar het valt mij eerlijk gezegd mee! Nu het geluid via m'n pc-speakers dus hoor het nu beterquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Muziek technisch is ze totaal niet mis, het gaat om de presentatie waar iedereen over struikelt.
Dat ja, muzieksmaak is primaquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Muziek technisch is ze totaal niet mis, het gaat om de presentatie waar iedereen over struikelt.
de producer van Frankquote:
quote:
een nieuwe?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef Wybe2011 het volgende:
zo, even een post vanaf de iPad. "Tot zo" :p :d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef Wybe2011 het volgende:
zo, even een post vanaf de iPad. "Tot zo"![]()
ROFL!! Hoeveel heb jij wel niet??quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef Wybe2011 het volgende:
zo, even een post vanaf de iPad. "Tot zo" :p :d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |