Volgens mij blijf je dan aan de gang; ze nemen stechts een onderdeel van de zendinstallatie in beslag, binnen het half uur draaien ze weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is een goed idee! ik hoor nooit piraten daar ik zo'n neppe internetluisteraar ben, maar ik zie een schone taak voor Minthy, Pino en Maus weggelegd!
Het zijn ook meestal teams, Nu heb ik het bier team uit Steenwijk geloof ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij blijf je dan aan de gang; ze nemen stechts een onderdeel van de zendinstallatie in beslag, binnen het half uur draaien ze weerZie hier regelmatig van die auto's rijden om het volk uit te peilen. Denk dat er hier in de ruime regio tientallen van die gasten zitten, helpen elkaar allemaal met onderdelen en waarschuwen elkaar voor peilwagens
Joh, hier werken teams uit Pinodorp en mijn dorp samen... Kunnen ze bij de een niet zenden, verkassen ze naar het andere dorpquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zijn ook meestal teams, Nu heb ik het bier team uit Steenwijk geloof ik
Een Ajaccied die voorr Twente juichtquote:
Goed voor de Europese puntenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Een Ajaccied die voorr Twente juichtDie schrijven we op
Bij mijn moeder in het dorp heb ik eigenlijk nooit een piraat gehoord. Radio2 ontvangt daar perfect.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Tussen Hoogersmilde en Dieverbrugquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij mijn moeder in het dorp heb ik eigenlijk nooit een piraat gehoord. Radio2 ontvangt daar perfect.
Waar in Drenthe zit je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef DaMook het volgende:
3000, dan moet ik toch even een hallopost hier neer zetten.
Dus bij deze:
Hallo.
Daar zit je wel mooi inderdaad. Mijn ouders woonden vroeger in Ruinen. Mijn moeder woont nu 15 minuten bij hole vandaan in Aaldenquote:
we hebben hier het Tattoo Teamquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou ik wel tof vinden!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Jubileum topic![]()
![]()
![]()
![]()
zonder Hans![]()
![]()
eigenlijk moet ie gewoon voor dit topic ff terug komen![]()
Ik denk het niet, andere dj's draaien het vrijwel nooit...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Zou t Ekdom trouwens gaan lukken om![]()
Joni
![]()
tot hit te maken? hij was gisteren ook al op radio 2 te horen
bedoel niet per se op radio 3 maar in z`n geheel, ook op de andere stations?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het niet, andere dj's draaien het vrijwel nooit...
Op Radio2 wordt hij veel gedraaid http://www.nummergemist.nl/radio2 (3 keer op een dag)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
bedoel niet per se op radio 3 maar in z`n geheel, ook op de andere stations?
Probeer eens hans@plast.nlquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik had een mailadres van Hans. Geen idee waar het gebleven is.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
There are 3000 topics for 3fm.
That's a fact.
It's a thing you can't deny.
Like the fact that we will post here 'til we diiiieeeeeeeee.
WOEIIII.
Mook!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef DaMook het volgende:
3000, dan moet ik toch even een hallopost hier neer zetten.
Dus bij deze:
Hallo.
twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 21:57:19@Domien Domien! Wat een HYSTERISCHE avond! ;-) Hoitjes! reageer retweet
Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 21:57:19@Domien Domien! Wat een HYSTERISCHE avond! ;-) Hoitjes! reageer retweet
.
Ik vind het nogal wat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Mocht niet op het feestje van Roos komen, daarover jankte hij watquote:
Mijn theorie: het is een door 3fm gegenereerde, menselijke spambot.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nu één dag aan tweets van die gozer gelezen. Werkelijk met stomheid geslagen. Wat. De. Fuck.
Lijkt mij meer een gozertje dat verder niet veel om handen heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn theorie: het is een door 3fm gegenereerde, menselijke spambot.
Althans, dat hoop ik voor hem.
ik ga ze weer live zienquote:
gefeliciteerd! dat je maar een grote knul mag wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef Againzender het volgende:
toch leuk, nummer 3000 op mijn verjaardag. Ik ga ervan uit dat deze niet dicht is voor middernacht
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nu één dag aan tweets van die gozer gelezen. Werkelijk met stomheid geslagen. Wat. De. Fuck.
feleciteerd. Als jullie nou zorgen dat het volgende jubileum over een kleine week isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef Againzender het volgende:
toch leuk, nummer 3000 op mijn verjaardag. Ik ga ervan uit dat deze niet dicht is voor middernacht
Ik gun het een heleboel van die Sjakies hierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet nog ff iets over piraten kwijt.
bij mijn ouders in het dorp was jaren geleden een piraat en die zond hardcorehouse uit. ik luisterde dat voor de gein eens en na ong 5min: "jongens, ik ga kappen, m'n mengpaneel staat in de fik!" nooit meer iets van die zender vernomen![]()
![]()
![]()
Tof!!quote:ik ga ze weer live zien![]()
Alvast gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef Againzender het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef hole1988 het volgende:
zojuist een twitter list gemaakt http://twitter.com/hole1988/radio3nerds (suggesties zijn welkom)
Rolling Stones - Street Fighting man hier. Ga toch zeker geen Roos luisterenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef Againzender het volgende:
Overigens luister ik nu naatr de Waterboys - Fisherman's Blues
twitter:yorkieiron twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 19:59:52Rupert Murdoch says he is deeply touched by all the messages left on Amy Winehouse's voicemail. reageer retweet
De 3000e geopend 7,5 uur nadat m'n eerste nichtje geboren is...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef Againzender het volgende:
Gefeliciteerd. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De 3000e geopend 7,5 uur nadat m'n eerste nichtje geboren is...
Ik giet nog een biertje naar binnen, het is dubbel feest voor ome Sersjee!
Tof!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laat 't smakenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daniel3FM en xLindaMquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef hole1988 het volgende:
zojuist een twitter list gemaakt http://twitter.com/hole1988/radio3nerds (suggesties zijn welkom)
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe oud ben je geworden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:08 schreef Againzender het volgende:
Luister nog even Pet Shop Boys - Rent , en dan naar bed voor deze ouwe man
De meeste bejaarden liggen rond deze tijd al lang in bed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:08 schreef Againzender het volgende:
Nou dan maar alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:08 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij had je ook een Marleen, was ook zo erg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef hole1988 het volgende:
Ik ook maar die krengen zijn mij te duurquote:
Wij nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Woot, naatje_1 mist dit jubileum
En ik mis naatje
/care. Heeft ie geen internet dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Woot, naatje_1 mist dit jubileum
En ik mis naatje
Ey conjo, jij bent een held man!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sssst, die hebben we net in zee gedumpt!.
TOch trekt dat systeem me meer dan een Sqeezeboxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook maar die krengen zijn mij te duur
O nee!Wat verschrikkelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
O nee!Wat verschrikkelijk!Pff ken je fok! geschiedenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dit is nog redelijk actueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt je voornaam ook nog eens mee!!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Pff ken je fok! geschiedenis. En dit is nog redelijk actueel.
Niet iedereen komt in ONZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Tot over 17 minuten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Maar ik ga weer vakantie vieren, tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |