Met SR heb ik deze reeks juist ontdekt, ontzettend veel gepost hier toenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met SR post ik niet in de 3fm reeks, to much strangers/trolls.
Michiel is er niet dan is hij wel vol te houdenquote:
Zappie komt hier nog dagelijks, janneke heb ik al in maanden niet gezien en Brennel ook niequote:
zou wel beter zijn voor het overzicht ja. En beter bij te houden!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Zou leuk zijn als de vaste posters rustig in een afgeschermd topic door kunnen posten tijdens SR.
Als kiespijn jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
zappie heeft me gemist... toch? Hoffie?
net als vroegahquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef themauster het volgende:
Wat een liefde tussen muisje en zappie
Ach, waarom ook niet...quote:
Post ff wat foto's van die vieze beesten for the good old daysquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Post ff wat foto's van die vieze beesten for the good old days
En als bonus van die naaktkatten die je had
Heb je nog wel ratten? je twittert er nooit meer over.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mehhh dan moet ik zo zoeken enzo
Heb je ze niet meer die beesten?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mehhh dan moet ik zo zoeken enzo
ooh ik zag zulk iets in een voorstukjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Een jonge etherpiraat met een tattoo van het piratenzenderlogo op z'n bil nu @ NED3!
Piraten, bahquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Een jonge etherpiraat met een tattoo van het piratenzenderlogo op z'n bil nu @ NED3!
piraten...bah! ging al dat volk zich maar eens op internetradio richten!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Piraten, bah![]()
Ze drukken hier het signaal van 3FM van beide kanten van de band
Hier in Drenthe ook ja erger me doodquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Piraten, bah![]()
Ze drukken hier het signaal van 3FM van beide kanten van de band
Of massaal op vakantiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
piraten...bah! ging al dat volk zich maar eens op internetradio richten!
Je zit volgens mij zo'n 35km van mij af, denk dat we last van dezelfde loeders hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier in Drenthe ook ja erger me dood
Daar hebben ze geen geld voor joh anders kunnen ze de apparatuur niet meer betalenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Of massaal op vakantie![]()
Geen kruid tegen gewassen atm
Ik heb steeds last van 1 uit Hoogeveen of 1 uit Fluitenbergen laatst 1 uit Nieuwleusenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zit volgens mij zo'n 35km van mij af, denk dat we last van dezelfde loeders hebben
Tijd dat iemand een SMSje met een tel. nr. van een piraat stuurt naar 3333 tijdens Timur of C&S, die weten er wel raad mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
piraten...bah! ging al dat volk zich maar eens op internetradio richten!
zou wel een leuk item zijn pak de piraatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd dat iemand een SMSje met een tel. nr. van een piraat stuurt naar 3333 tijdens Timur of C&S, die weten er wel raad mee.
Morgenavond mijn achterbuurman weer!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb steeds last van 1 uit Hoogeveen of 1 uit Fluitenbergen laatst 1 uit Nieuwleusen
dat is een goed idee! ik hoor nooit piraten daar ik zo'n neppe internetluisteraar ben, maar ik zie een schone taak voor Minthy, Pino en Maus weggelegd!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd dat iemand een SMSje met een tel. nr. van een piraat stuurt naar 3333 tijdens Timur of C&S, die weten er wel raad mee.
Helaas wordt er weinig gesproken op veel zenders die ik wel kan ontvangen, alleen polkamuziekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor ze zelf ook nooit, omdat ze het hier niet durven denk ik (met Schiphol naast de deur).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is een goed idee! ik hoor nooit piraten daar ik zo'n neppe internetluisteraar ben, maar ik zie een schone taak voor Minthy, Pino en Maus weggelegd!
Drents tuigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier in Drenthe ook ja erger me dood
Dan moet ik eerst op de RDS in de auto kijken want deze radio hier is zo oud dat er nog Hilversum 1 t/m 4 op de frequentiebalk staatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is een goed idee! ik hoor nooit piraten daar ik zo'n neppe internetluisteraar ben, maar ik zie een schone taak voor Minthy, Pino en Maus weggelegd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |