SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:11 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
maar goed, ik ga lekker met mn lieve leuke lekkere geile vriendin film loeren en vozen en slapen.
check de spoilert.Fock jou, stomme heteroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(grapje, ik hou van je xx)
Rustig aan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:11 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
maar goed, ik ga lekker met mn lieve leuke lekkere geile vriendin film loeren en vozen en slapen.
check de spoilert.Ik zie groengeel van jaloezie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Dat zegt dan meer over de onwetendheid en intolerantie van die partijen. Maar ik heb het ook niet zo op van die "zie ons eens precies doen waar ze zin in hebben"-mensen. Wat ze ook mogen doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:35 schreef Vido23f het volgende:
15jaar geleden werd het door de Unesco nog beschouwd als een ziekte en in bepaalde landen staat de doodstraf nog altijd op homoseksualiteit.
Welke disco was dat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:35 schreef Vido23f het volgende:
Verleden zaterdag naar een discotheek geweest, ben na een tijd echt de zaal uitgelopen omdat twee homo's er niets beter op konden vinden dan mekaar de hele avond af te staan lebberen op het midden van de dansvloer.. 15jaar geleden werd het door de Unesco nog beschouwd als een ziekte en in bepaalde landen staat de doodstraf nog altijd op homoseksualiteit. Kijk, ik heb niks tegen homo's maar ze moeten wel normaal doen. Dat je homo bent en daar graag voor uitkomt, niks mis mee en voor mij niet gelaten.. maar, ze moeten nu ook weer niet te hard hun best gaan doen. Als ik met mijn vriendin ga stappen gedragen wij ook als een normaal koppel.
Jawel hoor, alleen vond jij die reden niet validequote:Op woensdag 27 juli 2011 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan geen reden bedenken waarom niet. En de andere personen die ik in dit topic gevraagd hebben konden dat ook niet.
Natuurlijk is alles op hetero's gericht, wij zijn nou eenmaal in de meerderheid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef NanKing het volgende:
De heteroman loopt er niet mee te koop? De helft van alles wat je in de media ziet is gericht op de heteroman waar aan zijn eisen van tieten en bier wordt voldaan. Het is een erg overtrokken beeld wat ik schets maar het is wel degelijk zo. Mag die homoman dan voor zichzelf opkomen en zeggen hoi ik ben er ook nog? Ook al is hij dan wat uitbundiger dan dat jij leuk vindt.
Waar slaat dit nou op? Ik wens ze toch niet dood. Ik geef mijn mening. Ik heb meerdere malen ervaring mee gehad dat homo's zonder enige reden aan me gingen zitten. Hierdoor creëer ik een afkeer. Dit is toch niet asociaal grof?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo imo. Wat jij normaal vindt hoef ik niet normaal te vinden en vice versa. Met de uitspraak 'normale homoseksuele mannen' insinueer je eik dat iedereen die er bovenuit springt maar lekker normaal moet doen en onzichtbaar moet zijn. Ik zeg niet dat je dit letterlijk zegt maar zo komt het wel over.
Je opmerking heb ik dat ook geëdit want het is nergens voor nodig om zo asociaal grof te zijn.
En dit slaat nergens op. Muv die tieten, waarom zouden homoseksuele mannen niet van bier houden? Nu schets je zelf een beeld dat de meeste homo's liever rosé drinken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef NanKing het volgende:
De heteroman loopt er niet mee te koop? De helft van alles wat je in de media ziet is gericht op de heteroman waar aan zijn eisen van tieten en bier wordt voldaan. Het is een erg overtrokken beeld wat ik schets maar het is wel degelijk zo. Mag die homoman dan voor zichzelf opkomen en zeggen hoi ik ben er ook nog? Ook al is hij dan wat uitbundiger dan dat jij leuk vindt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:11 schreef [url=http://for[quote]
[b]Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fock jou, stomme hetero![]()
(grapje, ik hou van je xx)
Goed topicquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op? Ik wens ze toch niet dood. Ik geef mijn mening. Ik heb meerdere malen ervaring mee gehad dat homo's zonder enige reden aan me gingen zitten. Hierdoor creëer ik een afkeer. Dit is toch niet asociaal grof?
Typisch een opmerking van een vrouw die het wel lief vindt, dat handtasje van die lieve homo. Je ziet totaal niet in hoe het op een hetero man over komt. Dus hou je edits lekker voor je, je weet niet waar je over praat.
Denk dat een dat hier een kern van waarheid in zit. Alleen dan wordt het beeld niet zo zeer dor de "huius-tuin-en-keuken" homo geschept, nee, door die aandachtshoeren op TV. Joling en dergelijkequote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef 12345r het volgende:
Het zit hem vooral in dat ´homo accent´ denk ik.
Als mensen aan een homo denken denken ze meteen aan iemand die zo walgelijk praat en van die ´nichterige (weet het even niet anders te beschrijven, excuses)' bewegingen maakt.
Zolang homo's dit niet doen en zich gewoon normaal gedragen heb ik er totaal geen problemen mee.
Doen ze dit wel (nichterig praten etc), tja, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook liever met een grote boog omheen loop![]()
Dus... Zeg tegen al je gay-matiies dan ze hun homo-accent achterwege moeten laten en jullie worden allemaal geaccepteerd![]()
Klaar, opgelost, slotje.
'Ze staan een meter van me af' is geen reden. Evenals mij een troll noemen zodra je geen antwoord meer hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen vond jij die reden niet valide
Dat was ook niet de reden. Want ik zei:quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'Ze staan een meter van me af' is geen reden. Evenals mij een troll noemen zodra je geen antwoord meer hebt.
Ik vind dergelijke intieme handelingen niet thuis horen in een wachtrij waar mensen zo dicht op elkaar staan. Niet voor homo's en niet voor hetero's. Daarvoor zei ik dat ik het alleen bij hetero's zie en niet bij homo's (persoonlijke ervaring!).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat je ongewild ergens bij betrokken wordt, waar je liever niet bij betrokken wordt.
Tenminste, zo is dat voor mij.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je zegt hier min of meer dat iemand best homo mag zijn, als diegene maar een 'normale' stem heeft. Een analogie: ik heb een hekel aan het Fries. Iemand mag best een Fries zijn maar dan moet ie wel dat stomme accent achterwege laten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef 12345r het volgende:
Het zit hem vooral in dat ´homo accent´ denk ik.
Als mensen aan een homo denken denken ze meteen aan iemand die zo walgelijk praat en van die ´nichterige (weet het even niet anders te beschrijven, excuses)' bewegingen maakt.
Zolang homo's dit niet doen en zich gewoon normaal gedragen heb ik er totaal geen problemen mee.
Doen ze dit wel (nichterig praten etc), tja, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook liever met een grote boog omheen loop![]()
En ook liever niet doen of hij een Fries is, of zeggen dat hij een Fries is, of iets met Friesland willen doen. Oh en ook niet van fierljeppen, zeilen en de Elfstedentocht houden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je zegt hier min of meer dat iemand best homo mag zijn, als diegene maar een 'normale' stem heeft. Een analogie: ik heb een hekel aan het Fries. Iemand mag best een Fries zijn maar dan moet ie wel dat stomme accent achterwege laten.
Nee. Ik vraag simpelweg door.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat was ook niet de reden. Want ik zei:
[..]
Ik vind dergelijke intieme handelingen niet thuis horen in een wachtrij waar mensen zo dicht op elkaar staan. Niet voor homo's en niet voor hetero's. Daarvoor zei ik dat ik het alleen bij hetero's zie en niet bij homo's (persoonlijke ervaring!).
Dat je er over door blijft zeuren en het zo wilt draaien dat ik degene ben die er een probleem van maakt terwijl die mensen helemaal niks verkeerd doen, dat vind ik uitlokkerij en dus trollen.
Precies. Fries zijn mag best maar ik wil het niet door m'n strot geduwd krijgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ook liever niet doen of hij een Fries is, of zeggen dat hij een Fries is, of iets met Friesland willen doen. Oh en ook niet van fierljeppen, zeilen en de Elfstedentocht houden.
Ik vond je opmerking asociaal grof vooral het laatste stukje sloeg nergens op. Ben je het niet eens met mijn edit mag je dit in sexFB komen vertellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op? Ik wens ze toch niet dood. Ik geef mijn mening. Ik heb meerdere malen ervaring mee gehad dat homo's zonder enige reden aan me gingen zitten. Hierdoor creëer ik een afkeer. Dit is toch niet asociaal grof?
Typisch een opmerking van een vrouw die het wel lief vindt, dat handtasje van die lieve homo. Je ziet totaal niet in hoe het op een hetero man over komt. Dus hou je edits lekker voor je, je weet niet waar je over praat.
Wat vind je er zelf van?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag simpelweg door.
Waarom vind jij dat zulke dingen niet thuis horen in zo'n rij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |