quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik voel me niet aangesproken door de TT
*giechelt en wappert met haren
Whut?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
krijg net een telefoontje, vervangen van de distributieriem gaat op zijn minst 1000 a 1500 euro kosten
Lekker schotelsletje!quote:
vond het ook al zo'n raar bedrag, kost tegenwoordig toch wel zo'n 500 euro, omdat arbeidsloon = duur, maar 1500 is gewoon krankzinnigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut?
Bij m'n eerste bakkie is hij toen ook vervangen, jaar of 8 geleden, 45 euroHele gebeuren 200 euro bij elkaar.
Ja paar honderd euri, maar 1500 dan is het een gouden snaar zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vond het ook al zo'n raar bedrag, kost tegenwoordig toch wel zo'n 500 euro, omdat arbeidsloon = duur, maar 1500 is gewoon krankzinnig
ik heb nog niet geupdate, wifi hier heeft mac adres filter en alleen mijn laptop staat er inquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:12 schreef Qwea het volgende:
Zwabberrrrrrrr?
Hoe zit het met jouw htc desire? Heb je die pre update van gingerbread al binnen? Mijn batterij gaat sindsdien belachelijk snel leeg
neequote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
had jij niet inmiddels een htc awesome-o-tron-3000 ipv de desire?
Ruilen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik durf ook niet te updaten, want hij heeft al genoeg drama van zichzelf, mijn sensation
Oeh! Ben je al in de buurt van een aankoop of moet je nog lang sparen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zag vorige week een hele mooie Mini te koop staan bij een Mini occasion bedrijf.
Nu zie ik hem weer staan maar voor 2250 euro ipv 3000.
Het gaat ws via kabelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nog niet geupdate, wifi hier heeft mac adres filter en alleen mijn laptop staat er in
Nee, nog niet helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh! Ben je al in de buurt van een aankoop of moet je nog lang sparen?
Mijnes gaat uit en aan, uit het niets, ik denk niet dat je hem wiltquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijnes gaat uit en aan, uit het niets, ik denk niet dat je hem wilt
een koud glas bier?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je verder nog iets spannends te ruilen Qwea?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je verder nog iets spannends te ruilen Qwea?
quote:
Als je m'n nieuwe huis komt schilderen brushen, dan ruil ik hem voor je dienst!quote:
Hoe de fuck brush je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je m'n nieuwe huis komt schilderen brushen, dan ruil ik hem voor je dienst!
Ik heb er de kracht niet meer voor, ben al ongelukkig met dat ding vanaf dag 1quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
Maar Pices, klinkt als een moederbord probleem. Je hebt toch nog garantie?
Airbrush!quote:
Hey Luttequote:
Serieus?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor, ben al ongelukkig met dat ding vanaf dag 1Ik bok nog wel 1,5 jaar verder
Als het je niet boeit hoe het eruit komt te zien : Primaquote:
Oh dit probleem heb ik nu een week of 2 / 3, de rest is persoonlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus?
Dat zou echt zonde zijn. Wat heb je er vanaf dag 1 mee dan?
En HTC levert je toestel binnen een kleine week terug. Mijn was binnen 6 dagen retour!
Je kan hem rootenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dit probleem heb ik nu een week of 2 / 3, de rest is persoonlijkHij draait als een zonnetje maar de layout vind ik gewoon kut.
Het is nu een keer of 4 gebeurd. Normaal pak ik hem op om te gaan bellen en dan merk ik dat hij uit staat, 1 van de 4 keer was ik net iets aan het doen en ging hij uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan hem rooten![]()
Wordt hij ook warm? En kun je het aan uit probleem triggeren? Dus bijvoorbeeld als je maps gebruikt oid?
Ik zou serieus de htc CC bellen en hem laten fixen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben vandaag fakking elf geschat, gewoon te gênant voor woorden
das wel heel ergquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
Ik was echt pissig, dertien/veertien kan ik nog inkomen... Maar elf?!?!?!quote:
Hoe groot ben je dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word nu al een tijdje niet meer om legitimatie gevraagd als ik sigaretten of drank koop. Behalve als het een hoge balie is.
Whut?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een malse 1.59!quote:
Yes!quote:
Ik kon wel huilen, echtquote:
Mensen uit Nijmegenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
oke, eerste even deze schoonheid, die nu ergens achter een gordijn ligt ofzo, kon d'r zo snel niet vinden, dus een foto van vorig jaarquote:
Echt zo'n plaatje wat van internet kan komen met 'o really' ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, eerste even deze schoonheid, die nu ergens achter een gordijn ligt ofzo, kon d'r zo snel niet vinden, dus een foto van vorig jaar
[ afbeelding ]
Het is wel een cliché dat lengte voor leeftijd veel doet, ik schat op m'n werk een meisje van 13 met 1.80m ook anders in dan 1.50m, het komt gewoon anders over.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon wel huilen, echt
Ik heb nog nooit zo gemeen 'zestien' gezegd volgens mij, en toen kon ze opeens op een normale toon praten. Komt ze ook nog met de dooddoener: ja je bent zo klein dus je ziet er erg jong uit, maar het is een compliment hoor.
Echt, maak het nog even erger ofzo
Dat van dat klein vond ik nog niet zo erg, maar dat het een compliment zou zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is wel een cliché dat lengte voor leeftijd veel doet, ik schat op m'n werk een meisje van 13 met 1.80m ook anders in dan 1.50m, het komt gewoon anders over.
Maar lullig is het wel en kennelijk heeft die vrouw een bril nodig want 11 is gewoon erg sneu
Zeker voor over 20 jaar voor jou, wat een gek mensquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van dat klein vond ik nog niet zo erg, maar dat het een compliment zou zijn
Haha wat een leukerd is ditquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, eerste even deze schoonheid, die nu ergens achter een gordijn ligt ofzo, kon d'r zo snel niet vinden, dus een foto van vorig jaar
[ afbeelding ]
Je moet maar zo denken, als je ouder wordt ben je blij dat je te jong wordt ingeschat. Mensen schatten mij ook nog steeds midden 20quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van dat klein vond ik nog niet zo erg, maar dat het een compliment zou zijn
En dat dus
Wat fout, net zo'n pose alsof ie een model is met die zwarte achtergrond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze lag op een zwart kleedje dat op de bank lag, en van zichzelf ligt ze altijd al in van die modellenhoudingen, echt weirdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat fout, net zo'n pose alsof ie een model is met die zwarte achtergrond.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
en dan sta we op het balkon, ik met een glaasje wijn naar buiten te kijken, en hij de wind te snuiven![]()
Lekker flamboyante poes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze lag op een zwart kleedje dat op de bank lag, en van zichzelf ligt ze altijd al in van die modellenhoudingen, echt weird
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat fout, net zo'n pose alsof ie een model is met die zwarte achtergrond.
Heel Utrecht kan straks nu zijn of haar kat kwijt bij Zwabs Kattenhotel!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
dit is de kat van zijn ouders, die hier ook even logeert omdat die ook op vakantie zijn
Oh dat had ik nog niet gezien, ik zag alleen jou met je wijntje en kat op het balkon staanquote:
er moet ergens nog een mooie foto van zijn, dat ik op het balkon sta met hem op m'n schouder, door het tegenlicht van de ondergaande zon zie je alleen m'n silhouet met een kat er opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet gezien, ik zag alleen jou met je wijntje en kat op het balkon staan
Je bent ook een elfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb vooral mijn vraagtekens over het wijntje, ik zie je enkel voor me met 1001 biersoortenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er moet ergens nog een mooie foto van zijn, dat ik op het balkon sta met hem op m'n schouder, door het tegenlicht van de ondergaande zon zie je alleen m'n silhouet met een kat er op
niets mis met een goeie wijn, ga met een goeie vriend wel eens naar een proeverijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vooral mijn vraagtekens over het wijntje, ik zie je enkel voor me met 1001 biersoorten
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
mij kan je opvegen, ze zat net echt een hele tijd onbewegelijk in het niets te staren, met die poot zo
[ afbeelding ]
Ahwquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader soms, hij moet alles in hokjes plaatsen.
Bah die Amerikanen, stom volk.
Ik: alle 300 miljoen?
Hij: Ja nee niet allemaal dan. Maar die militairen.
Ik: Alle militairen?
Hij: Ja
Ik: ik ken anders genoeg hele vriendelijke jongens die militair zijn, en vergeet niet dat je zoon dat eerst ook wilde, is Rob ook stom?
Hij: Ja godver hij niet maar andere, al die Texanen
Ik: Dus alle 22 miljoen Texanen zijn stom? Allemaal?
Hij: ja
Wat een idioot soms. Niet normaal.
Okee, kan gebeurenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahw
Bedankt voor je smsje trouwens, lief! Las hem vandaag pas, ik vergeet dat ding altijd aan te zettenHad hem ook beter uit kunnen laten, vier sms'jes van een jongen
Lekker je volwassen dochter betuttelenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n eigen vader, al heeft hij tegenwoordig het licht gezien en is het nu omgekeerd... "Ja maar Pisces, daar kun jij niet over oordelen hoor, dat weet jij helemaal niet"
Dat is ook erg, betuttelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n eigen vader, al heeft hij tegenwoordig het licht gezien en is het nu omgekeerd... "Ja maar Pisces, daar kun jij niet over oordelen hoor, dat weet jij helemaal niet"
Tja je hebt mensen. Ik ken er ook een paar ervan, maar ga er maar niet over uitweiden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou hij zegt het echt heel luchtig, dus hij betuttelt niet, maar het klinkt hilarisch uit zijn mondquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Echt minpunt van een kat hebben, die jongen beestjes waar ie mee binnen komt. En dat ze nog leven vind ik het ergst, ze lijden zo.
Ik zeg : Moederbord probleem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is nu een keer of 4 gebeurd. Normaal pak ik hem op om te gaan bellen en dan merk ik dat hij uit staat, 1 van de 4 keer was ik net iets aan het doen en ging hij uit.
Warm, ja als ik te lang Angry birds zit te spelen
quote:
Ik zal erover nadenken heaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg : Moederbord probleem.
Stuur hem nou maar op naar htc
Okee. IK heb hier ZDF aanstaan (Bayern - Milan) Maar echt volgen doe ik het niet..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, net 2-0 geworden. (weer Janko, uit rebound. De Jong kopte op de paal uit een vrije trap) Ze zijn beter, maar het is geen leuke wedstrijd. De Roemenen spelen teruggetrokken. De tweede helft begint wel leuk, volgens mij wordt Vaslui moe. Ze beginnen te schoppen.
Weet ik de volgende keer pas helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Alles goedgekomen met je loon?
En nog gelukt met het zoeken van een ander baantje?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet ik de volgende keer pas helaas.
Nee, niks van gehoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
En nog gelukt met het zoeken van een ander baantje?
Balen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, niks van gehoord.
En geen zin om er achter aan te gaan.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je lekker ouwehoeren
of in een vochtig schelpje roeren
maar het is zaterdag en je zit weer alleen thuis
zonder gezelschap op de bank
je penis hard zoals een plank
bekijk je de gewoontes van de kleine-teenluis
en toch bevredigt je dat niet
je hebt zin in een natte griet
je loopt vertwijfeld naar je ingebouwde wandbar
je rukt je lekker even af
en dopt een heerlijk flesje Bav
waar zou je zijn zonder je hoogst bloedeigen Handkar?
Eerder gepubliceerd op 1 oktober 2005![]()
Dat meen je niet? Wat is er dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
Leuk, ik was net wat vrolijker.
Hoor ik dat mijn oma in het ziekenhuis ligt
Balen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef pgrferrari het volgende:
Hevige diarree, hoop maar dat het over gaat.
Met de ambulance opgenomen in het ziekenhuis.
Ik hoop dat je oma snel opknapt Pgrquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef pgrferrari het volgende:
Hevige diarree, hoop maar dat het over gaat.
Met de ambulance opgenomen in het ziekenhuis.
Heulig welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nog niet wat ik schreef, in je sig!
Hoe was het gister?quote:
Met je dochter naar een concert, dat telt sowieso als 3 gewone bezoekjes, minstens!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, het was echt afzien hoor, zolang met mn ouders in een kleine ruimte zonder enige afleiding.
Maar ik heb t overleefd, het concert was het waard, en ach, ik heb die oudjes heel blij gemaakt.
Dus als ze straks gaan jankzakken dat ik met kerst niet kom en zo dan smijt ik het ze om de oren
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je dochter naar een concert, dat telt sowieso als 3 gewone bezoekjes, minstens!
Mja bestquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe is het nou, beetje lekker geslapen?
Jep, en ik heb in elke dag gewoon geen zin nu.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen zin hebben is een killer, ik heb overal zin in!
Blijf dan gewoon even liggen, nu heb je de kans.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja bestkom alleen steeds moeilijker uit mijn bed omdat ik gwn geen zin heb.
Ik heb gwn stage hoor, geen vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon even liggen, nu heb je de kans.
Als ik gewoon mijn kop had gehouden, ja en amen had gezegd was er niks aan de hand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet dat dat schuldgevoel onzin is he Lut. Dit is Zuid-Amerikaans temperament. Iets minder rode pepers voor mams!
Ik heb het echt wel vaker geprobeerd, maar ik ben op die momenten, net als vanochtend, gewoon echt overtuigd dat ik iets goeds of behulpzaams doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, dat moet dan maar. Zo tegen je positieve en slimme denken in.
Ik moet er vandoor nu, joe!
Dat dus ja. Ik zou bijna tegen haar zeggen "is er nog niet genoeg drama in de wereld momenteel"quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook gewoon vreselijk kinderachtig gedrag.
Ze doet het best slim, 'je gaat met ons mee of je blijft de hele vakantie thuis'. Er is geen optie van met vriendinnen een dagje weg, dan ga je wel mee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nog verwonderlijk dat je moeder met haar (zelfs 2e) kind van 16 denkt alles nog te kunnen bepalen hoe jij je vakantie indeelt enzo. Lijkt wel een tikkie wereldvreemd. Alles behalve van deze tijd.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Jee Lut, ik vraag me werkelijk af wat ze willen bereiken met zo een opvoeding...
Jij hebt knopjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je mocht nog niet aan je knopjes zitten pgr
Dat bedoelde oh-oh waarschijnlijk gewoon als reactie op het plaatje, niet op jouquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry hoor als ik iets niet begrijp.
[..]
Ok
quote:'Sorry, te druk met bomaanslag'
De alarmcentrale van de politie in Noorwegen heeft mogelijk een grote blunder begaan. Medewerkers van de politiedienst hebben slachtoffers van de schietpartij op het eiland Utøya afgewimpeld met de mededeling dat zij te druk waren met de bomaanslag in Oslo. Beter konden ze de alarmcentrale niet meer storen…
Dat hebben jongeren laten weten aan persbureau AP, die ten tijde van de schietpartij door Anders Behring Breivik aanwezig waren op het eiland. Zij vermoeden dat de politie niet direct de omvang van de ramp doorhad die zich op dat moment voltrok.
Uiteindelijk kwamen 68 mensen om het leven op het eiland.
Wat ergquote:
Ik ben 11, wat is dit?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik schijn nog geeneens twaalf te zijn/trauma
Chaos creeeren en toeslaan.. En schijnbaar is het nog gelukt ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Het zal wel precies zn bedoeling geweest zijn ook met die bomaanslag, als bliksemafleider, dat ie lekker zn gang kon gaan elders
Wat een ultieme faal.quote:
precies... maar dan wordt er op die alarmlijn ook niet echt geluisterd naar het verhaal aan de andere kant.quote:
Oh die film moet ik nog zien, hopelijk is die minder kut dan het boekquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Er is een jongetje in mijn huis die lijkt op Sonny boy,!!!
Ja ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies... maar dan wordt er op die alarmlijn ook niet echt geluisterd naar het verhaal aan de andere kant.
Ik zie dit trouwens ook wel in Nederland gebeuren.
Ik heb al meerdere keren gehoord dat mensen werden afgekat als meerdere belden voor een zelfde ongeluk of spoedgeval.quote:
Dan ben je echt verkeerd bezig, je mag toch hopen dat de mensen die bij 112 werken competent zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gehoord dat mensen werden afgekat als meerdere belden voor een zelfde ongeluk of spoedgeval.
Volgens mij zijn ze dat bepaald niet daarquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan ben je echt verkeerd bezig, je mag toch hopen dat de mensen die bij 112 werken competent zijn.
Sinds wanneer valt de dinsdag tussen de woensdag en de vrijdag?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt de dinsdag tussen de woensdag en de vrijdag?
Ik wilde bijna happen op deze opmerkingquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
Ach ja Lutte is pas 11, die heeft nog niet zo veel Engels op school gehad.
Ik zie het meteen voor mequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kon op mijn 12e met Nick Carter kapsel al jenever halen. Maar misschien waren ze wel bsb fans.
Twintigste Eeuwquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kon op mijn 12e met Nick Carter kapsel al jenever halen. Maar misschien waren ze wel bsb fans.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Geri.De Spice Girl waarbij je het meest dicht in de buurt komt.
Fixedquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Geri.De Spice Girl die het meest dicht bij je in de buurt komt.
Ooit naar Growing Pains gekeken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
DiCaprio in Titanic, wat was het toen nog een poppetje
Jaaquote:
Ze is echt wel mooi ja! Mij maakt kleur haar echt niet uit, ik val op een persoon.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een film gekeken met Tom Cruise en Cameron Diaz (ik val niet snel op blond, maar zij heeft wel wat). Niet echt geloofwaardig, maar wel aardig vermaak zo.. KNight and Day heet de film overigens.
Speelde ze zo beroerd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
6 punten dit seizoen voor Almere City.
Uiteraard telt karakter boven alles. Maar blondines komen vaak op mij over als, kijk mij eens lekker zijn. En daar knap ik erg op af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze is echt wel mooi ja! Mij maakt kleur haar echt niet uit, ik val op een persoon.
Nja, het verschil tussen bepaalde clubs zal wel groot blijven, maar het scheelt voor anderen idd ook niet veelquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien zijn wij komend seizoen wel zo goed. Het verschil tussen de Topklasse en Jupiler League wordt steeds kleiner. Maar Veendam speelde niet best vanavond.
Geen enkele Jupilerclub wint met een doelpunt of 5 verschil van een goede Topklasser. Het is de trainingsintensiteit die vaak het verschil maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het verschil tussen bepaalde clubs zal wel groot blijven, maar het scheelt voor anderen idd ook niet veel
Je hebt gelijk maar dit klinkt zó new age en Karvan Cevitam.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze is echt wel mooi ja! Mij maakt kleur haar echt niet uit, ik val op een persoon.
Karvan Cevitammeisjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar dit klinkt zó new age en Karvan Cevitam.
Mwoah, dat weet ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen enkele Jupilerclub wint met een doelpunt of 5 verschil van een goede Topklasser. Het is de trainingsintensiteit die vaak het verschil maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Omroep Flevoland heeft dit logo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vinden dus dat die vogel (onrechtmatig) in het logo is verwerkt en willen dat het logo nog voor het begin van het seizoen wordt veranderd![]()
Ja wisselend! Eerst leek het iets minder rood te worden, maar nu ben ik weer de bloedhond met doorlopen ogen.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
Een collega heeft zijn Wii van thuis meegenomen![]()
Ow, maar die creme mag je wel lang gebruiken he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wisselend! Eerst leek het iets minder rood te worden, maar nu ben ik weer de bloedhond met doorlopen ogen.Het wit leek wel minder rode 'vlekken' te hebben
, maar die strepen/draden gaan maar niet weg. Maar ik denk dat dat, wat de opticien ook zei, niet meer weg zal gaan.
Ik denk dat ik ook nog lekker door blijf spritsenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, maar die creme mag je wel lang gebruiken he?
Ik zou de tube gewoon opmaken als ik jou was hoor.
quote:Ferm machien makker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |