Mwah, ik heb ook 2 dagen achter elkaar geen werk gehad. Morgen wel weer werken, rit van 240km, maar 1 uur in de bus om het startadres te bereiken, en 4 uur in bus en trein om 's middags weer thuis te komen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:27 schreef RTS91 het volgende:
Regio Groningen valt erg mee, heb bijna elke keer wel kunnen werken van mij beschikbaarheid.
Haha 240km, kut is dat. Ik hoop dat je geen C1 hebt ;Pquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook 2 dagen achter elkaar geen werk gehad. Morgen wel weer werken, rit van 240km, maar 1 uur in de bus om het startadres te bereiken, en 4 uur in bus en trein om 's middags weer thuis te komen.
Nee, een Kia Cee Apostrophe Dee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef mergbot het volgende:
[..]
Haha 240km, kut is dat. Ik hoop dat je geen C1 hebt ;P
Ik heb altijd wel 2 dagen per week zonder college waarop ik kan werken en eventueel kan ik een keer een minder belangrijk college overslaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef pgrferrari het volgende:
Misschien een rare vraag maar je moet werken doordeweeks en ook week OV hebben als student maar wanneer moet je dan rijden als je je gewoon doordeweeks school hebt?
Hoe gaat dat bij jullie?
Dan moet je gewoon zorgen dat je 1 dag in de week vrij kan krijgen of vrij neemt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef pgrferrari het volgende:
Misschien een rare vraag maar je moet werken doordeweeks en ook week OV hebben als student maar wanneer moet je dan rijden als je je gewoon doordeweeks school hebt?
Hoe gaat dat bij jullie?
Fijn is dat! Had je geen volwaardig reservewiel??quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef BAC92 het volgende:
Vannacht weer teruggekomen uit Frankrijk! Wat een rit, we reden echt lekker door tot we nog voor Brussel een klapband kregen. Ik had net gewisseld met die vriend waar ik mee was, hij reed iets te veel naar links over de witte streep op de linkerbaan en we rijden zo een gat in, band lek. Wat een klote wegdek in Belgie. Wij die auto aan de kant gezet, was een weg zonder verlichting, dus we zagen niet zo heel veel, en er een thuiskomertje onder gehangen. Met die thuiskomer mag je officieel maar 200 km rijden, maar we moesten nog 250. En de maximumsnelheid is 80 kmh, dus we hebben 250 km met 80 naar huis gereden. Pfff moest echt zorgen dat ik mijn ogen openhield, maar ik ben weer veilig thuis en vanavond lekker naar Albufeira, dit keer met het vliegtuig:p
Oké je komt hier dus alleen als je ff wat moet weten? Waar ik het over heb is in een van de laatste posts uit het vorige deel genoemd. Vandaar ook de TT.quote:
Meestal wel ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:34 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oké je komt hier dus alleen als je ff wat moet weten?
Ik dacht aan de OP, zat in de OP te zoekenquote:Waar ik het over heb is in een van de laatste posts uit het vorige deel genoemd. Vandaar ook de TT.
Over het algemeen (tenzij het in de ritinformatie staat dat het anders moet):quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:41 schreef tw4n het volgende:
Nieuwe hiker meldt zich, omgeving Nijmegen. Bij Easy Way.
Maandag mijn eerste 2 ritjes: van Nijmegen naar Alkmaar in een Seat Alhambra, en vervolgens van Schagen naar Breda in een Mazda 6.
Ik kan de ritbonnen dus gewoon digitaal op dezelfde avond nog in principe opsturen?
Snap verder 1 ding niet: ik moet het transportformulier inleveren bij het afleveradres toch? Maar ik moet ook een transportformulier bij de ritbon doen? Even een foto maken van het transportformulier dan, of hoe kan ik dat anders doen? 2 transportformulieren printen? Vragen of ze het formulier incl handtekening even kunnen kopieren?
Verder nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |