quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:04 schreef Parietale_kwab het volgende:
Fries
Friezen
Friesland
Alle Friezen die zich hier zo komen verdedigen
Fries
Friezen
Friesland
Fries
Friezen
Friesland
quote:
Fries
Friezen
Friesland
Dat zeker!quote:
Denk dat het een fotofinish is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zeker!
Friesland is zeker kut, maar Limburg is nog erger.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zeker!
Friesland is zeker kut, maar Limburg is nog erger.
Hey man, ik woon in Limburg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:23 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Denk dat het een fotofinish is.
Ja, weet je hoe relaxed dat is, het zijn maar 20 krantjes, half uurtje bezorgen per dag, en het ligt voor mij perfect op de weg terug naar huis, vanuit school / winkelcentrum.quote:
Met je zachte gquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
Hey man, ik woon in Limburg.
Geweldige provincie.
Limburgquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
Hey man, ik woon in Limburg.
Geweldige provincie.
Fries
Friezen
Friesland
Dat is gewoon Nederlands met een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lol pikefel. Is dat Friese dialect bedacht door dyslecten?
En Friezen die in Rotterdam wonen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef Stevennn het volgende:
Friezen die niet in Leeuwarden wonenKutboeren met hun onverstaanbare kuttaaltje.
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Trots zijn om uit f*cking friesland te komen
Misschien ligt de klacht in deze wel bij jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:08 schreef FebruaryAir het volgende:
Mijn ex is Fries, sowieso terechte klacht. Wat een vervelend taaltje zeg
Mijn ex ook, geil wijf dat het wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:08 schreef FebruaryAir het volgende:
Mijn ex is Fries, sowieso terechte klacht. Wat een vervelend taaltje zeg
En in welk verband plaats je dat het zo is? Dat de friezen een klotevolkje zijn? Want in dat geval heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:06 schreef Psy-freak het volgende:
Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa
Natuurlijk op zijn eigen post daarboven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
En in welk verband plaats je dat het zo is? Dat de friezen een klotevolkje zijn? Want in dat geval heb je wel gelijk![]()
Zo natuurlijk is dat niet, aangezien het overgrote deel wat hier post, tegen de friezen of die taal zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Natuurlijk op zijn eigen post daarboven.
Nee, sarcasme, Frieslandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
En in welk verband plaats je dat het zo is? Dat de friezen een klotevolkje zijn? Want in dat geval heb je wel gelijk![]()
Hou rekening met in het luchtledige vegen douwenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, sarcasme, Friesland
Ik ga mn ex binnekort een veeg geven
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet, aangezien het overgrote deel wat hier post, tegen de friezen of die taal zijnCan't blame them
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |