Maak je geen zorgen, er zijn mensen die op hun 24e al oud zijn er zijn mensen die op hun 30e nog heel erg jong zijnquote:Ik ken ze ook allemaal op m'n 24e
Praat eens met hem over de Bijlmerramp?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef Arcadia het volgende:
Ouwe lul, dankzij jou staat mijn vader in mijn kamer mee te luisteren, je wordt bedankt.
Ik denk dat mijn Sig ook hoognodig aan restauratie toe is btwquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Praat eens met hem over de Bijlmerramp?
Back once again with the ill behaviour?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:32 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik denk dat mijn Sig ook hoognodig aan restauratie toe is btw
U wilde zeggen dat dit tegenwoordig nog meekan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Back once again with the ill behaviour?
Of in de trend van Acapella, wat blijkbaar behoorlijk trendy lijkt te zij heden ten dage.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Back once again with the ill behaviour?
Dat, of ik ben ook een oude lul.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:41 schreef ellevehC86 het volgende:
U wilde zeggen dat dit tegenwoordig nog meekan?![]()
Ik wacht de mening even af van een derdequote:
Ik pas mijn broeken tenminste voor ik ze koop, droplulquote:
Dat nummer is tijdloos dus dat telt niet...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
U wilde zeggen dat dit tegenwoordig nog meekan?![]()
Je bent nog lang niet oud joh, ik ken ook alle nummers en teksten (artiesten niet allemaal) maar ik heb al een jaar nodig voordat ik mijn hele klas bij de naam kenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef ellevehC86 het volgende:
ik klikte op een afbeelding en deze verbond mij door met een pagina welke een filmpje liet zien met het desbetreffende onderwerp
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#135476841
Ik herkende ze allemaal.....kon ze allemaal meezingen, wist alle titels en artiesten.![]()
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Kutkachel het volgende:
als je een ouwe lul bent moet je ook oude wijven neuken want jonge wijven mag dan niet meer
Ik neuk zowel jonkies als ubergeile MILFSquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Kutkachel het volgende:
als je een ouwe lul bent moet je ook oude wijven neuken want jonge wijven mag dan niet meer
Maar wel door iemand van 30???quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:14 schreef Kutkachel het volgende:
Nou dat lijkt me voor de jonge meiden fijner
als ik een meisje van 21 ben wil ik niet geneukt worden door een man van 50 60
Lol, ik denk dat ze ook wel iets jonger mikken hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:14 schreef Kutkachel het volgende:
Nou dat lijkt me voor de jonge meiden fijner
als ik een meisje van 21 ben wil ik niet geneukt worden door een man van 50 60
Soms is de wens de vader van de gedachte. Ik denk dat je ervan opkijkt hoeveel meisjes op enig moment wel een wat oudere gast hebben gepakt....of zelfs een relatie hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:20 schreef Kutkachel het volgende:
@ constante vergadering
Dat weet ik wel zeker![]()
Ik denk dat er als nog weinig meisjes zijn die geneukt willen worden door een man van 30
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |