De weg die ik ben ingeslagen kent geen keermomentquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:04 schreef Piethur het volgende:
[..]
Oooh, dan heb ik u niet goed begrepen.
Excuses voor mijn onoplettendheid.
Je bent pas oud als je lichaamsvloeistoffen niet meer kan ophouden en constant zeurt over de oorlog.
KLB lijkt me toch een sub?quote:
Ah, je bent nog van de generatie toen de jeugd nog niet bedorven was. Mooi.quote:
Nee, zoals ik laatst ook al tegen je zei, dat klopt niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Helaas, het is een forum.
[ afbeelding ]
Ja, ook weer zoiets, een paar jaar terug gelezen over "Generatie-X" vs "Generatie Einstein"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, je bent nog van de generatie toen de jeugd nog niet bedorven was. Mooi.
Dank u voor de uiterst duidelijke toelichting, mogelijk laat mijn verstand zich wegens ouderdomsverschijnselen nu al in de steek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas, het is een forum.
[ afbeelding ]
Zie de pic.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, zoals ik laatst ook al tegen je zei, dat klopt niet.
KLB is een subforum van forum.fok.nl, het hoofdforum.
Die leugenachtige paint, door de Fok!elite gemaakt om de hardFok!kende Nederlander eronder te houden, die bedoel je?quote:
Zie hier de hedendaagse onwetende en eigenwijze jeugd. Halsstarrig, arrogant, en dom: een gevaarlijke combinatie. Wees blij dat je nog van de 'goede' generatie bent, TS.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die leugenachtige paint, door de Fok!elite gemaakt om de hardFok!kende Nederlander eronder te houden, die bedoel je?
ik ben ouder dan TSquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Zie hier de hedendaagse onwetende en eigenwijze jeugd. Halsstarrig, arrogant, en dom: een gevaarlijke combinatie. Wees blij dat je nog van de 'goede' generatie bent, TS.
Dit is inderdaad een schokkende reactie mijnheer Jim......quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zie hier de hedendaagse onwetende en eigenwijze jeugd. Halsstarrig, arrogant, en dom: een gevaarlijke combinatie. Wees blij dat je nog van de 'goede' generatie bent, TS.
Gisteravond nog een bourgondisch kaas- en vleesplankje gehad met een Ruby portje er bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je overigens al een een houten plankje en bijbehorend mesje voor je avondlijke kaasplankjes "met een mooie port", TS?
Gedraag je dan ook naar je leeftijd, vlegelquote:
Kerel, een beetje fijnproeverij is niets mis mee, de port wordt dan vervangen door een glaasje whiskey. Vind jouw opmerking niet echt een klachtquote:Heb je overigens al een een houten plankje en bijbehorend mesje voor je avondlijke kaasplankjes "met een mooie port", TS?
Ik ben gek op Tawny's Portquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je overigens al een een houten plankje en bijbehorend mesje voor je avondlijke kaasplankjes "met een mooie port", TS?
Dan valt het met het ouwe lul zijn ook nog wel mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:21 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik ben gek op Tawny's Port![]()
Maar mijn smaak in kaas is gelukkig zeer beperkt
Ik ben supporter van Feyenoord?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan valt het met het ouwe lul zijn ook nog wel mee.
Ik zat al in het stadion toen alle 3 de trainers nog veldvoetbal deden in datzelfde stadionquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen een kind kan daar nog oprecht fan van zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |