och gelukkig organiseert hij ook jeugdkampenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:51 schreef fokker2012 het volgende:
Glenn Beck vergelijkt de slachtoffers met Hitlerjugend:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4100103,00.html
Ik heb dit soort uitspraken de afgelopen dagen vaker voorbij zien komen en ergens klopt het niet...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef perezoso het volgende:
Indrukwekkende voorbereidingen, had ik maar zo'n doorzettingsvermogen, niet voor die doeleinden natuurlijk.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wat jij beweerd wel dan?
BNW geen optie voor je?
Avenant van te worden? Wat is de betekenis van "avenant" in deze?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Trouwens zwaar respectloos dat "killing spree" in de topic titel. Om avenant van te worden.²
Die is pas echt eng, maar goed, offtopic.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:20 schreef Re het volgende:
[..]
och gelukkig organiseert hij ook jeugdkampenhttp://www.glennbeck.com/content/articles/article/198/22802/
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb dit soort uitspraken de afgelopen dagen vaker voorbij zien komen en ergens klopt het niet...
Ik kan er de vinger niet op leggenquote:
Dat woord heb ik puur op het aantal lettergrepen gekozen. Ik had er drie nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef Mercer het volgende:
[..]
Avenant van te worden? Wat is de betekenis van "avenant" in deze?
In vergelijking tot die Noor is Glenn Beck pas echt eng??? He??quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is pas echt eng, maar goed, offtopic.
Dit is je onafhankelijke bron?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:19 schreef De_Nuance het volgende:
Misselijk: Rechtse politici die opkomen voor Noorse massamoordenaar
[ afbeelding ]
blablabla
Joop.nl
Walgelijk.
Oh, dát vind je wel respectloos maar bepaalde dingen die ik jou heb zien posten dan weer niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Trouwens zwaar respectloos dat "killing spree" in de topic titel. Om avenant van te worden.²
Slakquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In vergelijking tot die Noor is Glenn Beck pas echt eng??? He??
Nou ja, het is toch heel indrukwekkend hoeveel tijd hij er in heeft gelegd? Dat maakt het niet minder verschrikkelijk en ziek, maar toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb dit soort uitspraken de afgelopen dagen vaker voorbij zien komen en ergens klopt het niet...
Heb je een relevant voorbeeld toevallig?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dát vind je wel respectloos maar bepaalde dingen die ik jou heb zien posten dan weer niet?
Het zijn gewoon stukken uit deMorgen en Trouw. In plaats van de bron aan te vallen zou je er ook inhoudelijk op in kunnen gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:25 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dit is je onafhankelijke bron?
Of een bron die aan je verwachtingen voldoet?
Nee, ik had echt een wtf momentjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slak
Zout
Niet zo piepen Piet, je weet goed wat ik bedoel.
Omdat de dader naar hen refereert. Volgens hem strijden ze voor hetzelfde doel alleen met andere middelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik snap niet waarom als er een doorgedraaide idioot op deze wereld, die slachtoffers maakt, gelijk gelinkt moet worden aan een politicus?
Welke politicus bedoel je nu ? Diegene doe positief is over die Noor roept het over zichzelf uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik snap niet waarom als er een doorgedraaide idioot op deze wereld, die slachtoffers maakt, gelijk gelinkt moet worden aan een politicus?
Daar linken mensen hem niet aan, daar linkt de Noor zichzelf aan via zijn manifesto.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
Die zijn weggemod.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je een relevant voorbeeld toevallig?²
Journalist: Maar heeft hitler dan ook geen goede dingen gedaan, zoals het bouwen van infrastructuur, Duitsland uit de crisis getrokken?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zijn gewoon stukken uit deMorgen en Trouw. In plaats van de bron aan te vallen zou je er ook inhoudelijk op in kunnen gaan.
Het zijn in ieder geval helaas geen leugens maar echte uitspraken.
En ik zal eerlijk zeggen dit had zelfs ik niet verwacht.
Het enige postieve is dat die Deen in zijn eigen partij ook afkeuring krijgt maar verder...
Dat hopen we dan maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Journalist: Maar heeft hitler dan ook geen goede dingen gedaan, zoals het bouwen van infrastructuur, Duitsland uit de crisis getrokken?
Politicus zonder media training; euh, ja, maar
Krant vette kop: Politicus van mening dat Hitler veel goeds deed, hij bracht snelwegen en bracht economische vooruitgang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |