abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99958585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:33 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Hoe weet je nou of hij dit echt dacht?

Die man is toch een moordenaar?

Wil je nu gaan beweren dat moordenaars niet kunnen liegen?
we hebben het over de Italiaan
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99958586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:33 schreef GoudIsEcht het volgende:
Hoe weet je nou of hij dit echt dacht?

Die man is toch een moordenaar?

Wil je nu gaan beweren dat moordenaars niet kunnen liegen?
En het is ook fijn als mensen weten waar het echt over gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:34:19 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99958597
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En het is ook fijn als mensen weten waar het echt over gaat.
:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:35:19 #29
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_99958641
quote:
Indringend en aangrijpend stuk van een van de voormalige klasgenoten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_99958657
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Lees dat ding maar eens.

De jaren is hij bezig fondsen te verwerven om een politiek platform op te zetten en een compendium te schrijven.

Met deze moorden heeft dat in principe nog niets te maken.

Pas in Feb 2010 koopt hij een schietcomputerspel. Dat verhaal van die voorbereiding lijkt flink overdreven dus.
Hij heeft die kwekerij enkel en alleen opgezet om aan veel kunstmest te komen. Dit bedrijf startte hij, als ik het goed heb, in 2008 of zo.
pi_99958690
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als hij in het Italiaanse parlement zou zitten was het al te triest voor woorden, maar een voor iemand uit het Europarlement vind ik het way beyond acceptabel dat iemand zulke uitspraken doet, wat mij betreft mag daar direct ontslag op staan, zonder wachtgeld.
Ach....letterlijk zegt hij alleen iets over de ideeën en niks over de daden en dat is schijnbaar heel normaal. Ook in Nederland.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:37:29 #32
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_99958731
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ah, het begrip ontoerekeningsvatbaar is ook bekend in het Noorse recht? Niet dat het logisch zou zijn als ie ook maar één jaar minder dan het maximum zou krijgen, maar toch..
Er is daar ook een vorm van tbs, dus waarschijnlijk hoopt Breiviks advocaat hem inderdaad als ontoerekeningsvatbaar neer te zetten en hem in een tbs-kliniek te krijgen in plaats van levenslang in de cel.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_99958805
De moordenaar had net zo goed iemand van fok kunnen zijn, wees eens eerlijk. Hoeveel van jullie denken net zoals deze psychopaat/ zijn het met hem eens?

Sommigen willen bijna een medaille uitreiken aan hem voor zijn daden!
pi_99958854
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ach....letterlijk zegt hij alleen iets over de ideeën en niks over de daden en dat is schijnbaar heel normaal. Ook in Nederland.
Als je heult met massamoordenaars uit het voormalig Joegoslavië, ze patriotten noemt en dan dit soort dingen zegt:
quote:
''De Serviërs hadden de oprukkende islam in Europa kunnen stoppen, maar men heeft ze dat niet laten doen''
dan zeg je mijns inziens dat massamoorden gerechtvaardigd zijn.
pi_99958919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:21 schreef deedeetee het volgende:

De 32-jarige Noor heeft nog steeds het idee in oorlog te zijn en is van mening dat de 'operatie' volgens plan verloopt. Volgens de advocaat is het overduidelijk dat zijn cliënt krankzinnig is.
Tja... ergens klopt het wel dat de operatie goed verloopt.
Hij heeft de aandacht van de hele wereld. Zijn manifest wordt nu door heel veel mensen gelezen en reken maar dat er voldoende mensen zijn die het geweldig vinden en groepjes gaan oprichten om zijn ideeën verder te verspreiden en acties te ondernemen. Dit is niet meer te stoppen. Zonder deze daad had hij niet al te veel gehoor gekregen op wat extremistische groepjes na op internet. Nu komen er veel meer mensen mee in aanraking. Dat is precies wat hij wil.
Ook gaat de polarisatie verder.
Of hij nu voor de rest van zijn leven gevangen zit of niet. Het kwaad is al geschied.

Ergens hoop ik nog dat het gezonde verstand en de menselijkheid groter is dan de xenofobie en middeleeuwse waanideeën. Dat het beperkt blijft tot af en toe een doorgeslagen psychopaat.
Maar ja.... Hitler heeft ook heel wat mensen mee gekregen in zijn Jodenhaat. Tot aan de gewone man aan toe. Het klimaat is er klaar voor. Democratie en de wereldheerschappij van het Westen is aan het wankelen. Het scheurt en kraakt aan alle kanten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_99958933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:40 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Als je heult met massamoordenaars uit het voormalig Joegoslavië, ze patriotten noemt en dan dit soort dingen zegt:

[..]

Als hij dit heeft gezegd, dan laat dat toch echt zien wat voor een wezen sommige jugos zijn.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:44:50 #37
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_99959047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:37 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Er is daar ook een vorm van tbs, dus waarschijnlijk hoopt Breiviks advocaat hem inderdaad als ontoerekeningsvatbaar neer te zetten en hem in een tbs-kliniek te krijgen in plaats van levenslang in de cel.
In de cel hebben ze het daar niet zo slecht iig...

The Super-Lux Super Max - From flatscreen TVs to jogging trails, here’s where Norway’s mass murderer could end up.
pi_99959111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:39 schreef anti-vseu het volgende:
De moordenaar had net zo goed iemand van fok kunnen zijn, wees eens eerlijk. Hoeveel van jullie denken net zoals deze psychopaat/ zijn het met hem eens?

Sommigen willen bijna een medaille uitreiken aan hem voor zijn daden!
Die van Tweakers waaschijnlijk.
pi_99959190
Ik hoop dat de AIVD fok goed blijft volgen, want er zijn zat psychopaten hier op fok die het nog niet durven maar die push nodig hebben voor dit soort psychopatische acties!

Mensen, weet wat je zegt!

Dit soort psychopaten hebben niets te zoeken in onze multiculturele samenleving!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:49:00 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99959242
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef anti-vseu het volgende:
Ik hoop dat de AIVD fok goed blijft volgen, want er zijn zat psychopaten hier op fok die het nog niet durven maar die push nodig hebben voor dit soort psychopatische acties!

Dit soort psychopaten hebben niets te zoeken in onze multiculturele samenleving!
:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99959321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:40 schreef Klaudias het volgende:

[..]

[..]

De nieuwe politieke correcte norm is dat je zegt dat je het met de ideeën eens bent en niet met de daden. Dan is het oké, want overal loopt wel een gek die rare daden pleegt, heeft helemaal niets met ideeën te maken....helemaal niets.
pi_99959353
quote:
Een kooi met gouden tralies...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:51:52 #43
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99959355
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:15 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Bastardo ...
Wat een idioot.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99959356
quote:

En we komen jou het eerst halen. :W
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:52:17 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99959369
quote:

Je zit wel lekker beschuldigend te blaten, maar vooralsnog ben ik in 45 topics vrijwel geen posts tegengekomen die aan je beschuldigingen voldoen.

Dus begin even normaal mee te posten zonder ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van je mede-users, of post gewoon niet mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99959398
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:52 schreef Leandra het volgende:
Je zit wel lekker beschuldigend te blaten maar vooralsnog ben ik in 45 topics vrijwel geen posts tegengekomen die aan je beschuldigingen voldoen.

Dus begin even normaal mee te posten zonder ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van je mede-users, of post gewoon niet mee.
Dat dus. Erg ongefundeerd idd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99959433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:41 schreef Injetta het volgende:

[..]

Tja... ergens klopt het wel dat de operatie goed verloopt.
Hij heeft de aandacht van de hele wereld. Zijn manifest wordt nu door heel veel mensen gelezen en reken maar dat er voldoende mensen zijn die het geweldig vinden en groepjes gaan oprichten om zijn ideeën verder te verspreiden en acties te ondernemen. Dit is niet meer te stoppen. Zonder deze daad had hij niet al te veel gehoor gekregen op wat extremistische groepjes na op internet. Nu komen er veel meer mensen mee in aanraking. Dat is precies wat hij wil.
Ook gaat de polarisatie verder.
Of hij nu voor de rest van zijn leven gevangen zit of niet. Het kwaad is al geschied.

Ergens hoop ik nog dat het gezonde verstand en de menselijkheid groter is dan de xenofobie en middeleeuwse waanideeën. Dat het beperkt blijft tot af en toe een doorgeslagen psychopaat.
Maar ja.... Hitler heeft ook heel wat mensen mee gekregen in zijn Jodenhaat. Tot aan de gewone man aan toe. Het klimaat is er klaar voor. Democratie en de wereldheerschappij van het Westen is aan het wankelen. Het scheurt en kraakt aan alle kanten.
Tsja, ik ben bang dat je gelijk hebt..
pi_99959513
quote:

Ik beken.

Ik beken dat ALS iemand er ooit in slaagt mij er van te overtuigen dat er een gigantische samenzwering van alle moslims en alle linksen is om ons allemaal te onderwerpen aan de Sharia, onze kinderen te verkrachten en ons tot een soort dierslaven te reduceren... als dat allemaal lukt... dat ik hoop dat ik niet achter de pc zal blijven zitten om te Fok!en maar daadwerkelijk zal vechten.

Dus Geert.. zet hem op. Overtuig me.
pi_99959544
quote:
quote:
Anders Behring Breivik is, as far as I can consider that, unfortunately, not insane. It would have made everything so much easier if he was.
Na zijn manuscript gedeeltelijk te hebben gelezen kan ik dit goed geloven.

Een radicale politieke stroming profiteert van geweld, helaas.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_99959562
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je zit wel lekker beschuldigend te blaten maar vooralsnog ben ik in 45 topics vrijwel geen posts tegengekomen die aan je beschuldigingen voldoen.

Mensen, niet meteen boos worden. Ik heb het niet alleen over de 45 topics, maar over de duizenden topics door de jaren heen. Je begrijpt me best, je hoeft je niet aangesproken te voelen.

Je mag alles zeggen, maar dit niet? Mensen zeggen letterlijk dat ze het eens zijn met de ideeën van die psychopaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')