Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Crutch het volgende:
Dus je hebt nog contact met een date die op niets is uitgelopen?
Maar hij gaat toch niet vreemd? Als hij al een vriendin had oid. dan zou ze een minnares zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
minnares..
ik spreek hem weer omdat het wel weer gezellig is
onzin om dat te doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Hopeloos81 het volgende:
Zucht. Oke, het is vriendschappelijk nu.. tenminste... van mijn kant toch
Ah, oke.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
minnares..
Als ik de OP lees blijkt dat niet echt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
minnares..
wtf.. Waarom laat je jezelf nog in met deze vent. Ik zou zo iemand meteen links laten liggen.quote:
Omdat het van mijn kant uit vrienden zijn is... (van hem ook)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Waarom heb je contact met een date waar het niks mee is geworden?
Waarom? Ben je hopeloos ofzo?quote:
Zo gezellig is het dus niet meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
Tegen een vriend kun je gewoon zeggen dat diegene z'n bek eens moet houden over z'n wijf. (hohoho, bek, wijf, wat een taalgebruik!)quote:
dat kan inderdaad, maar het is stom om te doenquote:
Is het deze soms? Vrienden?? Of niet....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:10 schreef Hopeloos81 het volgende:
Omdat het van mijn kant uit vrienden zijn is... (van hem ook)
Bedankt voor je antwoord! de eerste die dr serieus naar kijkt :Squote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zo gezellig is het dus niet meer?
En hij verteld dit in de hoop dat je jaloers wordt, op zijn toespelingen ingaat en je aan hem aanbiedt. Ook verteld hij dit omdat hij een kick krijgt van het (her)beleven van zijn eigen uitspattingen.Verder, boeiend!
Kap ermee of zeg er wat van als je het irritant vindt!
Mits je gevoelens voor diegene hebt ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat kan inderdaad, maar het is stom om te doen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het deze soms? Vrienden?? Of niet....
Waarom heb je dan precies problemen met zijn verhalen over zijn nieuwe vlam? Vind je het niet leuk om te horen of is het de frequentie ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:12 schreef Hopeloos81 het volgende:
[..]
gezelligheid, af en toe lekker lachen bij een bak koffie... thats it
Gezien voorgaande moeilijkhedenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan precies problemen met zijn verhalen over zijn nieuwe vlam? Vind je het niet leuk om te horen of is het de frequentie ?
Omdat hij haar helemaal geweldig vindt? Tsja, soms zijn ook wij mannen gewoon helemaal gek op iemand en houden we onze kop niet over haar. Bijna niet voor te stellen als je dit forum zo leest, maar het gebeurt.quote:
dat is optie 2 inderdaad, maar aangezien ik de mannen niet echt begrijp blijkbaar ...:) juist, ff vragen op fokquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:15 schreef Copycat het volgende:
Hij zal haar wel echt leuk, lekker en opwindend vinden.
Zoals al in het andere topic gemeld. Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn zonder sexuele lading. Accepteer dat nou eens.quote:
ik neig naar: nee echt niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zoals al in het andere topic gemeld. Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn zonder sexuele lading. Accepteer dat nou eens.
Hij probeert je gewoon jaloers te maken om je via een omweg alsnog in bed te krijgen.
Je gevoel/ intuitie kun je meestal wel vanuit gaan hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:14 schreef Hopeloos81 het volgende:
Maar aangezien ik niet objectief ben... gooi ik het weer ff op fok
Je wilt te graag dat het anders is. Hopeloos verandert stukje bij beetje in desperaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:16 schreef Hopeloos81 het volgende:
dat is optie 2 inderdaad, maar aangezien ik de mannen niet echt begrijp blijkbaar ...:) juist, ff vragen op fok
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
minnares..
Dan moet je het overal over kunnen hebben, inclusief minnares. Als je daar niet tegen kan dan kwel je jezelf met dit contact. Het is ongelijkwaardig. Stop ermee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Hopeloos81 het volgende:
Zucht. Oke, het is vriendschappelijk nu.. tenminste... van mijn kant toch
Wat doe je als je een ander iets wil inwrijven? Jaloers maken toch? Of dat nou met een huis, een auto, een dikke loonstrook of een lekkere meid is, het uiteindelijke doel is hetzelfdequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:17 schreef Hopeloos81 het volgende:
[..]
ik neig naar: nee echt niet.
Ik denk dattie me wil inwrijven wat hij heeft
Alleen als je dat zelf wil/ laat gebeuren!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef Hopeloos81 het volgende:
wordt een lang verhaal, deze kerel vrees ik
Dat doe ik ook met mijn moeder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:12 schreef Hopeloos81 het volgende:
[..]
gezelligheid, af en toe lekker lachen bij een bak koffie... thats it
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het deze soms? Vrienden?? Of niet....
Ja dat is zo! Hij kan me alles vertellen, dat deed en doet hij ook, maar in dit geval zijn er wat steekjes onder water.... kleine gemene dingetjes...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je gevoel/ intuitie kun je meestal wel vanuit gaan hoor.
Zeker met dit soort doorzichtige gevallen. Misschien is meneer zich van geen kwaad bewust hoor, heb jij hem met het vorige bezoek en eerdere gesprekken wel het idee gegeven dat hij zijn uitspatting ook aan jou kan vertellen, omdat je zo lekker gek bent.
Maar hij heeft er ongtwijfeld een dubbele agenda bij.
Precies, en met vrienden drinken we bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |