Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Crutch het volgende:
Dus je hebt nog contact met een date die op niets is uitgelopen?
Maar hij gaat toch niet vreemd? Als hij al een vriendin had oid. dan zou ze een minnares zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
minnares..
ik spreek hem weer omdat het wel weer gezellig is
onzin om dat te doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Hopeloos81 het volgende:
Zucht. Oke, het is vriendschappelijk nu.. tenminste... van mijn kant toch
Ah, oke.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
minnares..
Als ik de OP lees blijkt dat niet echt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
minnares..
wtf.. Waarom laat je jezelf nog in met deze vent. Ik zou zo iemand meteen links laten liggen.quote:
Omdat het van mijn kant uit vrienden zijn is... (van hem ook)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Waarom heb je contact met een date waar het niks mee is geworden?
Waarom? Ben je hopeloos ofzo?quote:
Zo gezellig is het dus niet meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
Tegen een vriend kun je gewoon zeggen dat diegene z'n bek eens moet houden over z'n wijf. (hohoho, bek, wijf, wat een taalgebruik!)quote:
dat kan inderdaad, maar het is stom om te doenquote:
Is het deze soms? Vrienden?? Of niet....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:10 schreef Hopeloos81 het volgende:
Omdat het van mijn kant uit vrienden zijn is... (van hem ook)
Bedankt voor je antwoord! de eerste die dr serieus naar kijkt :Squote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zo gezellig is het dus niet meer?
En hij verteld dit in de hoop dat je jaloers wordt, op zijn toespelingen ingaat en je aan hem aanbiedt. Ook verteld hij dit omdat hij een kick krijgt van het (her)beleven van zijn eigen uitspattingen.Verder, boeiend!
Kap ermee of zeg er wat van als je het irritant vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |