welke gebruik je voor de complete work-out ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens bestaan er een paar heel coole apps voor android phones. Zo maak ik nu gebruik van o.a de push-uptrainer (incl. pauzes en aantal pus-hups!), de buikspiertrainer, een complet work-out (voor zowel de sportschool als thuis), de butt-trainer en 2 yogatrainers.
De butt-trainer vind ik tot nu toe de minste. De oefeningen volgen elkaar wel erg snel op. Voor de rest heel tevreden.
Dan mag jij ook komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben zich ook een enigs kind heur![]()
Thanks, het is een neefjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lastig Tink! En heb nog nooit met een advocaat te maken gehad en heb dus geen zinnig advies voor je..
Anna: feli met je nichtje!
VirtuaGymquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:03 schreef progje het volgende:
[..]
welke gebruik je voor de complete work-out ?
wil het wel even aan een vriend van mij vragen, die is meester in de rechten..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Dat weet je nooit natuurlijk.
Ik wou nu dat ik een "Rechtsschutzversicherung" had. Maar de vorige is opgezegd door de verzekeringsmaatschappij (dat kan in Duitsland zodra je gebruik maakt van je verzekering) en het duurt nu een jaar voordat ik een advocaat kostenloos advies kan vragen.
Kutzooi (sorry)
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, dan heb ik niet goed opgelet net. Sawry!
Ho wacht effquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, een zus. Maar dat is toch anders dan eigen familie vind ik.
Perr en Razz, een keer een 'wij zijn sieluge enigste kinderts' zuipmeet houden?
Weet niet wat ik wilquote:
Studieschuld? Die zou ik me niet in de weg laten zitten. Maar ik zou nooit té riant gaan wonen en altijd iets kiezen met maandlasten die je prima kunt dragen en waarbij je ook nog leuke dingen kan doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet wat ik wil
Door blijven huren hier tot schuld weg is en dan iets kopen.
Andere huurwoning zoeken dan daar wachten tot schuld weg is en dan 'iets later' iets kopen
Nu al iets kopen maar goedkoper i.v.m. schuld, daarna wel relaxed leven natuurlijk.
Nu al iets kopen en dan rustig aan doen i.v.m. schuld, later wel riant wonen.
kopen is nu wel interessant door de verlaging van de overdrachtsbelasting...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet wat ik wil
Door blijven huren hier tot schuld weg is en dan iets kopen.
Andere huurwoning zoeken dan daar wachten tot schuld weg is en dan 'iets later' iets kopen
Nu al iets kopen maar goedkoper i.v.m. schuld, daarna wel relaxed leven natuurlijk.
Nu al iets kopen en dan rustig aan doen i.v.m. schuld, later wel riant wonen.
Oeh, dit klinkt heel erg herkenbaar. Ik moest ook altijd de verstandige zijn in mijn relatie met P. (niet de laatste ex dus, maar die ervoor) bij alles en dus ook de financiën. Als ik dat niet had gedaan, dan zou iedere cent al zijn uitgegeven voordat ze zouden zijn binnengekomen. Ik wil in een relatie nooit meer de rol van rem hebben, dat vind ik een heel vervelende.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Ben nu boos. Op mijn domme man (sorry), op geldgeile adviseurs en vooral op mezelf dat ik de touwtjes uit handen heb gegeven.
Ik wíl geen controlfreak zijn in zakelijke aangelegenheden, maar het lijkt er op dat het wel moet
Nee, geen studieschuld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Studieschuld? Die zou ik me niet in de weg laten zitten. Maar ik zou nooit té riant gaan wonen en altijd iets kiezen met maandlasten die je prima kunt dragen en waarbij je ook nog leuke dingen kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandlasten kan ik op zich best dragen, alleen tot de schuld is afbetaald zal ik dan rustiger aan moeten doen. Had berekent om tot volgend jaar juni er aan af te betalen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |