quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn geval dat 3 weken niet poepte bij volledige bv kampt nog steeds met enorme problemen.
Alles langer dan 2 weken niet poepen bij volledig bv KAN normaal zijn maar is ook een bezoekje huisarts waard. imho.
En mn nr 2 heeft nu ook een goeie week niet meer gepoept en ze heeft er behoorlijk last vanals ze over 2 dagen nog niet gepoept heeft ga k met haar naar de huisarts. Die staat sowieso op scherp bij jongste vanwege de situatie bij oudste.
Oreanu al?
jemig wat gaat t toch snel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:57 schreef danic het volgende:
We hebben speentje 3 heel even een keer geprobeerd, maar dat werd em nog niet hoor. Dus gelijk weer in de kast gelegd. Omdat ze er zo lang over doet, was mijn theorie dat het misschien te moeizaam ging voor d'r. Maar speentje 3 gaat nog veel te snel.
Gelukkig heeft het nog geen negatieve lading Fannetje, lijkt me heel moeilijk als dat het wel zou worden. Het lastige vind ik dus dat het drinkmoment op een dag tussendoor moet gebeuren en nu moeten wij ons schema erop aanpassen.
Als voorbeeld: we hebben nu een goed ritme, maar toevallig staat morgen de afspraak bij het cb precies op haar flestijd. Dus ik geprobeerd om die afspraak te verzetten. Ging niet en toen kreeg ik de vraag waarom ik dan het flesje niet gewoon door even gaf.
Nou het is dus niet éven. En om daar nou anderhalf uur te gaan zitten (uur drinken en half uur wachten met rijden ivm spugen), daar heb ik dus ook geen zin in. Hoop dat we een beetje uitkomen morgen.
Maar zo plan ik dus ook een uitje naar de stad. Wil voor haar fles terug zijn, want ik ga dus niet anderhalf uur op een bankje zitten.
Het is niet altijd zo lang hoor, soms zijn we met een half uurtje wel klaar (drinken dan, daarna nog even boeren enzo). Maar ben benieuwd wat ze morgen zeggen.
Kaatjejannie, ze heeft de vorige keer er geen last van gehad. Volgens mij sliep ze iets meer, maar daar bleef het ook bij. Gelukkig!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:07 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik zou na twee weken ook een bezoekje aan de huisarts brengen denk ik. Ik vind dit al zielig, hij wordt gewoon 2,5 uur na een voeding huilend wakker met krampjes... Dan laat hij een serie scheten, en is het weer een tijdje goed..
Dat zou ik ook doen hoor, het ligt er ook wel erg aan hoe je kind eronder is, en krampen en last ervan dat vind ik geen goed teken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
De huisarts was er gisteren nog niet zo van onder de indruk iig, maar de laatste poepluier was ook vrijdag nog..
Morgen naar het cb, ook voor zijn eerste prikjes, en dan vraag ik het daar ook nog wel even na.. Op dit moment heb ik nog zoiets van het kan erbij horen, gaat het echt te lang duren dan ga ik mij ook wel zorgen maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cyntiaa op 26-07-2011 12:59:39 ]
Ja maar juist dat werd tegen mij ook gezegd door cb en iedereen, en mijn oudste heeft die eerste keer dat ze 3 weken lang niet poepte nooit ergens last van gehad. En later ook niet. Maar toch zat ze zo fors verstopt dat de darm ervan vernaggeld is geraakt. Daarom vind ik het persoonlijk wel echt een beoordeling van de huisarts waard als je kindje na 2 weken nog niet gepoept heeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:51 schreef Orea het volgende:
Oh en qua poepen, Leia poepte ook maar 1 keer in de 2 a 3 weken op de bv. Ze had er na 2 weken meestal wel last van, krampjes, stinkende scheetjes.. Zolang ze er geen last van hebben kan het echt geen kwaad, als ze er wel last van hebben kun je wat dingetjes proberen...
Ja weet ik, maar bij mij was het ook een LK die het zei dat het allemaal heel normaal was.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef Orea het volgende:
Snap ik, maar jouw geval is wel weer echt een uitzonderingdus de kans dat het wel gewoon goed zit is erg groot, en verder is het goed luisteren naar je gevoel (wat jij dus ook hebt gedaan door verder e.e.a. te laten onderzoeken) overigens is het mijn LK die het zei
En andersom ook: ze kunnen er ook wél flink last van hebben terwijl dat bij de normale darmontwikkeling hoort. Wat je zegt: duurt het naar je gevoel te lang, ga dan niet zelf rommelen maar bezoek de huisarts even!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar juist dat werd tegen mij ook gezegd door cb en iedereen, en mijn oudste heeft die eerste keer dat ze 3 weken lang niet poepte nooit ergens last van gehad. En later ook niet. Maar toch zat ze zo fors verstopt dat de darm ervan vernaggeld is geraakt. Daarom vind ik het persoonlijk wel echt een beoordeling van de huisarts waard als je kindje na 2 weken nog niet gepoept heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |