abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:38:39 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99981276
Je zou kunnen proberen een CD'tje voor hem te draaien, wellicht dat hij dan wel weer gaat slapen.

Hoewel het bij Soneal vanmorgen na een eerste (te vroege) voeding niet meer deed dan hem stilhouden, want toen de CD anderhalf uur later afgelopen was begon hij gelijk weer herrie te maken :')

Maar we hebben dus zo'n draagbare radio/CD-speler op de kast op z'n kamer staan en hij gaat met een muziekje slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99981748
Bedankt MP!

Dat is wel een goed idee Leandra, ik betrap hem wel eens op 'zingen' als woezel en pip opstaat ofzo.
Wat voor cd draai jij?
pi_99981888
Ow ja bij Jaël draaien wij ook muziek das alleen om in te slapen gewoon 's avonds, wij hebben een cd met klassiekachtige slaapliedjes voor kinderen! En de enkele keer dat ze 's nachts wakker word vraagt ze vaak ook om haar ziekje O+
Das echt een goeie tip volgens mij en zeker het proberen waard denk ik Troeta :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:55:07 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99982213
Er zit een Carpenters CD in op dit moment :@

Maar het kan ook een willekeurige andere zijn, kinderliedjes, of een van de verzamel CD's die we hebben samengesteld van muziek die N en ik allebei leuk vinden, of degene met de klassieke muziek.
Maar toen ik zwanger was had ik weer een zo'n eens in de tig jaar Carpenters zwakte, dus ik had die CD in de auto regelmatig opstaan, en hij lijkt er erg rustig van te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_99982356
Klinkt zeker goed! Weet je toevallig hoe die heet?

Ik heb wel het idee dat ie vannacht doorslaapt, om de zoveel nachten is die gewoon doodop.
Ik heb van de week ook zijn bedje anders neergezet, want ik dacht dat het misschien te onrustig was zo vlak bij de deur en ik heb hem een uurtje laten spelen in zijn kamertje.
We wonen hier natuurlijk nog niet zolang, dus leek me goed om z'n kamertje goed te leren kennen.
En vandaag heb ik alle knuffels uit het zicht gezet.

ooh dan ga ik John Mayer proberen Leandra! Grappig dat Soneal op the Carpenters slaapt.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:01:25 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99982576
Nou ja, welbeschouwd had het een stuk erger kunnen zijn, bijvoorbeeld dat ik zwanger in de auto graag Jan Smit of Nick en Simon zou hebben geluisterd :') :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_99983081
oops, ik had een Marco Borsatozwakte toen ik zwanger was......

Ik ga slapen voor meneer wakker word. Bedankt alvast!
  woensdag 27 juli 2011 @ 08:41:40 #58
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99992585
Mijn kind wordt rustig van Chaka Khan :')

Larissa is snotverkouden, ik heb haar maandag opgehaald van het kdv, ze spuugde melk met groene klonten (snot), ze wilde haar flesje ook niet. Gelukkig kan ze nog wel drinken (iig aan mijn borst) en is het niet helemaal dicht in haar neusje.

Geef haar neusspray en laat door mijn lief Luuf halen. Er staat ook een halve ui naast haar bedje. Ben ik nog iets vergeten qua tips?

Ze slaapt wel heel veel, maar gelukkig is ze er niet echt verdrietig van.

Haar normale bed staat nu in de andere kamer trouwens, i.p.v. het campingbedje. Er kwam nog steeds vocht uit de muur en we willen haar niet te lang in het campingbedje laten slapen. Donderdag komt de verzekering langs, ik ga vragen om de buitenkant van het complex te laten bekijken+een bouwdroger op hun kosten.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99992685
wat lief Mignonne...
muziek...mm...wij hebben thuis nooit muziek aan eigenlijk. Ik zou dus niet weten hoe ie er op reageert.
Gisteren was een erg goede dag. Hij was de hele dag rustig en toen ik om 0:00 na 3 uur z'n fles wilde geven, nam ie 1 slok en ging ie weer slapen tot 6:30...toen de fles gegeven en daarna samen met mij onder de douche. Daarna aangekleed (wat meestal voor huilbuien zorgt) en lekker beneden met mama en papa gezeten. Alleen maar tevreden geluidjes gehoord :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:09:29 #60
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99992943
Oh ja troeta, bij Larissa helpt het ook als je klassieke muziek draait, liefs met 1 of meerdere baritons (zware, lage mannenstemmen :P)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99993411
Goeiemorgen!

Wij gaan zo richting consultatiebureau, op voor de eerste prikjes.... Ik zie er wel een beetje tegenop moet ik zeggen....
pi_99993741
Sterkte LT, aan mij heb je niet zoveel qua steunbetuiging, want ik hield het niet droog de vorige keer. Vond het zó zielig! En Eva mag zo voor de tweede ronde. Maar ja, voor de goede zaak zullen we maar zeggen.

Muziek, tja ik draaide tijdens mijn zwangerschap alleen maar 30 seconds to mars in de auto. Heerlijk meeblèren, maar of het nou zo geschikt is voor de kleine.....
Ach, d'r muziekje bij d'r mobiel is favoriet (of de beestjes, maar het is altijd een combi) en dat is een combinatie van natuurgeluiden en mozart/bach.
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:26:49 #63
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99994596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef danic het volgende:
Sterkte LT, aan mij heb je niet zoveel qua steunbetuiging, want ik hield het niet droog de vorige keer. Vond het zó zielig! En Eva mag zo voor de tweede ronde. Maar ja, voor de goede zaak zullen we maar zeggen.

Muziek, tja ik draaide tijdens mijn zwangerschap alleen maar 30 seconds to mars in de auto. Heerlijk meeblèren, maar of het nou zo geschikt is voor de kleine.....
Ach, d'r muziekje bij d'r mobiel is favoriet (of de beestjes, maar het is altijd een combi) en dat is een combinatie van natuurgeluiden en mozart/bach.
30 seconds to mars O+
grote kans dat ze daar nu rustig van wordt danic, ik zou het een keertje proberen ;) Lijkt mij lachen :)
pi_99995739
Gefeliciteerd Pessie met de verjaardag van Nathan *O*
Ben benieuwd naar je ervaring in Italië. Ik zit me nu al druk te maken met wat ik allemaal mee moet naar Frankrijk volgende week :')
pi_99995915
Pessie, gefeliciteerd met Nathan!
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:17:14 #66
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99996088
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen!

Wij gaan zo richting consultatiebureau, op voor de eerste prikjes.... Ik zie er wel een beetje tegenop moet ik zeggen....
Ik krijg een knoop in mijn maag als ik zoiets lees....hoe ging het??

Ik moet 24 Aug pas voor de eerste prikken, maar ik vind het vreselijk. Zo'n lief onschuldig, schattig meisje en dan zo'n naald in t beentje... ;(
Ik de nuchtere miep die nooit gedacht had zo'n 'kom niet aan mijn kind' moeder te worden.
Maar ik ben het wel, een leeuwin 1e klasse. :@
pi_99996234
Ik heb de eerste (en tweede ;)) keer ook enorm zitten brullen bij die prikjes.
De derde keer niet! *)

En volgende week moet ze voor de vierde keer en ga ik ook niet huilen! *)
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:21:49 #68
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99996254
Ik moet overigens zo op pad met de dame, op nacontrole bij de Gyn. Ik vind het wel leuk om even langs te gaan, vond het een aardige man en hij was heel kordaat, ook vind ik het fijn een afrondend gesprek te hebben, al is het jammer dat het niet bij de VK pratijk is.

Dat is ook het enige waar ik moeite mee heb nu na de KS. Het feit dat ik nu 'medisch' ben en de volgende keer de laatste weken naar de Gyn moet en in het ziekenhuis moet bevallen. Vooral de laatste weken vond ik dat gekeuvel bij de VK een fijn uitje. :)
Dat me dat nu is 'afgenomen' en ook de mogelijkheid om thuis te bevallen, daar moet ik nog even mijn weg in zien te vinden. Maar goed, een tweede is voorlopig nog lang niet aan de orde.
pi_99996321
Ik had alleen de laatste keer (bij 4mnd) de tranen in mijn ogen. Sofie leek toen door te hebben wat er gebeurde. Ze keek me helemaal zielig aan:"Wat gebeurt er nou mamma?"

Ik gok dat ik dus in oktober (dan moet ze weer) ook wel de tranen in mijn ogen heb.
*poef* nu is het weg
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:32:04 #70
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99996671
Vannacht om 0.28 was het dan zover: Onze baby is een dreumes geworden. Eigenlijk was hij al een hele tijd een dreumes, hij heeft zoveel geleerd en is zoveel gegroeid afgelopen jaar! Ik vond het erg fijn dit topic te volgen en vragen hebben kunnen stellen, maar nu neem ik afscheid en ga ik met Nathan naar de dreumessen! Ik heb een foto overzicht gemaakt, de laatste foto's zijn van de vakantie, ik moet van vandaag nog een mooie foto maken maar Nathan ligt nog lekker te slapen.
Ik heb ze even onder een spoiler geplaatst, het zijn er nogal wat geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag iedereen! We hopen jullie allemaal ter zijner tijd in het volgende topic te mogen verwelkomen!
pi_99996954
Gefeliciteerd met Nathan Pessie. Wat is het al een knul zeg! Tot over 3 maandjes!!!

Sofie was vandaag om 9.30 wakker, fles gedronken, fruit gegeten. Om 10.30 begon ze weer enorm te gapen en in haar ogen te wrijven. Dus maar weer in bed. Nu ligt ze al een uur in bed te keten. Het klinkt allemaal heel gezellig, dus ik laat haar lekker liggen.
*poef* nu is het weg
pi_99996968
Pessy, gefeliciteerd met Nathan.

Ik had tijdens de zwangerschap vaak Rammstein en Apocalyptica aan in de auto... Niet helemaal geschikt misschien..

Voor de statistiekjes, Bartje was 4660 gram en 55,5 cm. De prikjes waren brullen voor hem, vooral de tweede, maar daarna was hij gelukkig zo weer stil. Ik heb maar niet naar de naalden gekeken, en dan vond ik het gelukkig wel te doen. Verder waren ze erg tevreden over het contact tussen hem en mij, dus dat was ook wel mooi.
Ik heb op het bureau moeten voeden, en dat vonden ze ook alleen maar goede promotie voor borstvoeding.. :P
pi_99997538
Gefeliciteerd Pessie en Nathan *O*
Met wat voor een drager dragen jullie op de foto Pessie?

Ik zal wel ontaard zijn maar ik heb dus niet gehuild bij de eerste twee keren prikjes van Puck. Het was zielig en sneu ;( maar ik ging er niet zelf van huilen. De derde keer was ik er niet bij.

Ik ben bij het andere kdv gaan kijken. Veel grotere ruimtes! Veel beter gevoel en ze mogen inbakeren.
Alleen hadden we nu de maandag en woensdag en bieden zij de woensdag en vrijdag maar Mr.DML is 1x in de twee weken op vrijdag vrij.
Ook weet ik niet wat nou handiger is bij een nieuwe baan zoeken. De maandag en woensdag of de woensdag en vrijdag als dagen hebben dat je in ieder geval wilt/moet werken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:57:07 #74
259886 pessie
pi_99997709
Dat is de Beco van Freecell. Ik heb zelf een Jade maat 6 (beetje erg heet in Rome) en een Mei-Tai (wat erg zwaar draagt vind ik). Beco was heerlijk! Die foto was trouwens bovenin de koepel van de Sint Pieter (heb ook foto's waarop Nathan op de rug de smalle trap op gedragen wordt O+ ).
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:26:31 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99999009
Pessie, gefeliciteerd met de verjaardag van Nathan *O*

Ik ben ook niet van het huilen bij de prikjes, maar dat is vooral omdat ik het in het kader van de wisselwerking van belang vind dat ik hem zo rustig mogelijk houd, en dat gaat m niet worden als mijn drama net zo erg is als het zijne.
Ik kijk trouwens niet, want ik ben een watje als het op naalden aankomt, maar ik hou hem wel in m'n armen terwijl ik "put your head on my shoulder" zing, vals uiteraard maar de wvk vond dat geen probleem :')

Soneal kwam vanmorgen even bij me in de (open) keuken kijken, hij is in een paar dagen overgegaan van verplaatsen omdat het kan naar doelmatig verplaatsen, leuk om te merken dat dat bewust van A naar B gaan ineens zo snel gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_99999557
Leandra, ik kreeg ook de tip om zijn handjes vast te houden, om hem zo te laten merken dat ik er was.. Toen ik hem weer tegen mij aan kon houden was het huilen ook zo weer over gelukkig..

Hij ligt nu lekker te slapen gelukkig. Ik heb kinderparacetamol gehaald, 60 mg, maar de verpakking zegt dat het pas vanaf 3 maanden is, terwijl het consultatiebureau zei dat ik het al wel mocht geven(mocht hij echt koorts krijgen/beroerd zijn). Maar mag het dan een hele zijn? Of een halve? Want ik ben natuurlijjk net weer vergeten wat ze daarover zeiden...
pi_99999828
Gefeliciteerd met Nathan, pessie! *O*

Mwah, zo ontaard is dat niet, DML. Ik kan zelf niet echt verdrietig worden van de prikjes. Het moet even en het leed is gauw geleden. Alleen die bij 10 maanden (of was het 14 maanden?) was érg naar. Ivan was zich er toen net iets te bewust van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100001065
Gefeliciteerd met Nathan pessie!
pi_100001167
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd met Nathan, pessie! *O*

Mwah, zo ontaard is dat niet, DML. Ik kan zelf niet echt verdrietig worden van de prikjes. Het moet even en het leed is gauw geleden. Alleen die bij 10 maanden (of was het 14 maanden?) was érg naar. Ivan was zich er toen net iets te bewust van.
Met 14 maanden is de BMR. Die is ook nog eens veel naarder qua spul dat er in gaat :(
The way you rock'n'roll
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:41:47 #80
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_100002981
Pessie, gefeliciteerd! Wat een lekker koppie toch :)

Ik heb ook niet gehuild. Vond het wel vreselijk zielig... Sam huilde vandaag echt heel hard. Ik kan me niet herinneren dat Joep zo gilde. Nu huilt Sam sowieso wat scheller en harder dan Joep deed. Ze ligt iig sindsdien (10.45 uur) al onder zeil, ga zo even kijken of ze wat wil eten.

Laive, ik heb 120 mg pcm, maar snij ze doormidden, dus zit ik op 60 mg. Mocht het nodig zijn, dan krijgt ze die en Sam weegt veel minder dan jouw vent. Pcm gaat ook per gewicht, dus je zit wel goed hoor. Gewoon geven als het nodig is.
Niet mieten! Door gieten!
pi_100003379
Laiveneertiekje, 60 mg mag je gewoon geven! Bij onze drogist hadden ze die toen niet en toen heb ik er ook een van 120 mg doormidden gesneden. Anne woog met 2 maanden net 5 kg.
pi_100003446
Pessie gefeliciteerd met je dreumes!!! *O* Dat t alweer een jaar gleden is dat jij bent bevallen joh!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100004103
Pessie gefeliciteerd met nathan!

En L'tiekje, volgens mij is t paracetamol vanaf de 3maanden omdat je dan met koorts de arts moet raadplegen (was toch 3maanden?) Dus zodat mensen t niet zo maar gaan gebruiken. Hier werd t ook geadviseerd na de prikken. En dan vooral als ie echt pijn leek te hebben. Bij verhoging adviseerde ze minder lagen.
Floris heeft tijdens de 48uur na zn geboorte ook de 60mg paracetamol gehad. Op dokters voorschrift.

Oh en huilen bij de prikken heb k ook niet gedaan. Floris de laatste keren ook niet echt. Met 11maanden vond ie t volgens mij vervelender dat k m vast moest houden.
pi_100006251
Hoogste tijd dat ik me hier ook eens kom melden. Heb inmiddels al ruim 5 maanden mee lopen lurken, tijd om iets voor de community terug te doen :)

Allereerst, iedereen heel erg bedankt! Er is in het Oud forum zo’n schat aan informatie te vinden, daar kan geen boek/consultatiebureau of andere deskundige tegen op. Mede ook omdat ik niet meer in NL woon, is dit erg waardevol voor mij. Ik heb hier geen familie of vrienden met kinderen in de buurt, en hoewel ik de taal prima beheers, vragen met betrekking tot baby en opvoeding hebben toch weer een hele nieuwe vocabulaire nodig :)

Ik ben begin februari in het ziekenhuis bevallen van een gezonde mooie zoon die ik hier Jonkje noem. Eigenlijk gaat alles volgens het boekje, we zijn nog weinig echte problemen tegengekomen. Ons mannetje is tevreden, de borstvoeding kwam goed op gang en verloopt nog steeds goed, en hij groeit en ontwikkelt zich goed. Wat ik er leuk vind is dat je nu al een beetje een persoonlijkheid begint te zien. Jonkje is een serieuze baby is. Hij kan wel lachen, maar over algemeen is ie erg bezig met observeren en de boel onder controle hebben :)
Inmiddels ben ik weer ruim een maand aan het werk en is Jonkje 3 dagen per week op het kinderdagverblijf bij mij op het werk. Dat is echt enorm luxe, de groep bestaat uit max 6 kindjes (allemaal jonger dan een jaar) en heeft 3 begeleiders. Bovendien hoef ik niet te kolven maar word ik gebeld als ie honger heeft en geef dan daar voeding. Het weer aan het werk zijn bevalt me dan ook prima, en des te meer geniet ik van de vrije dagen met mijn mannetje.

Wat betreft prikjes: inmiddels 2 keer geweest, en ik hou er ook niet echt van maar tranen heb ik niet hoeven laten. Ik kijk liever niet naar de naald, maar probeer me ook niet te veel in te leven in hoe zielig het eigenlijk voor hem is.

Overdag staat hier meestal de radio aan, zo weet ik tenminste wat er in NL gebeurt en hoort t jonkje NL praten. Muziek om bij in slaap te vallen heb ik nog niet gevonden. Toen hij net geboren was kon ie The Beatles wel waarderen, maar in slaap vallen gebeurt alleen bij mama of in beweging.

Jonkje wordt wakker, duty calls!
pi_100006480
Welkom Schaetzli!

Waar woon je precies?

Wat een heerlijke regeling voor Jonkje op je werk en wat luxe max 6 kindjes op 3 leidsters.
The way you rock'n'roll
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:19:30 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100006666
Van harte met Nathan Pessie *O*

En Schaetzli, welkom!! Zwitserland gok ik? :P

Hier nog ruim een week voor Willem alweer een jaar oud is, vrij shocking allemaal, gisteren was hij nog een baby...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:24:56 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100006882
Schaetzli, welkom!

Het gaat hard hè Fluugs... ik probeer gewoon extra hard te genieten omdat ik weet dat het de laatste is ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:29:10 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100007098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:24 schreef Leandra het volgende:
Schaetzli, welkom!

Het gaat hard hè Fluugs... ik probeer gewoon extra hard te genieten omdat ik weet dat het de laatste is ;)
Hou op hou op, het is bijna niet bij te houden hier...

Gelukkig blijft het hier waarschijnlijk niet bij eentje en mag ik mezelf nog wel een keer verwonderen over hoe snel alles gaat... O-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100007193
Yep! Zwitserland idd. Het land van de Alpen, schone natuur, waar ze in veel dingen 10 tot 15 jaar achterlopen :P en waar het heerlijk wonen is ^O^
pi_100007855
:W Kom hier ook maar weer eens voorbij de tijd vliegt echt voorbij!

Pessie van harte met Nathan zijn 1e verjaardag!

Welkom Schaetzli fijn dat je het daar zo naar je zin hebt en dat het allemaal goed loopt met jullie kleine man.

Fannetje ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat!
pi_100008265
Nathan en Pessie gefeliciteerd!!

Schaetzli welkom met Jonkie!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100010394
Pessie gefeliciteerd met jullie grote knul!

Schaetzli, welkom!

Wij zijn ook weer terug van het cb. Eva woog 5360 gram bij 59 cm. Gaat goed, maar haar gewicht gaat niet meer zo hard als in het begin. Daarom gelijk het drinken aangekaart.
Ik kreeg 2 mogelijkheden: of na een half uur gewoon stoppen met de fles, dan leert ze vanzelf dat ze niet langer de tijd krijgt om te drinken (sta ik niet echt achter) of terug naar 6 flessen ipv 5. Dat vind ik prima, dus vanaf morgen weer lekker 6 flessen en even een nieuw schema zien te creëren.
Na veel prikjesverdriet lag ze eindelijk rond 15.00 te slapen. Ze was echt aan het vechten tegen de slaap en eigenlijk had ze rond 16.00 weer een fles gemoeten, maar het is nu toch al een zootje ongeregeld vandaag, dus heb d'r maar even laten liggen. 17.00 wordt het nu.
pi_100010629
Je moet doen waar jij je goed bij voelt Danic dat is het belangrijkste. Fijn dat ze nu in ieder geval ligt te slapen hopen dat ze straks weer blij is als ze wakker wordt ;)
pi_100011064
Danic, groot gelijk hoor.

Bartje ligt hier de hele middag al zo ongeveer te slapen. Hij is door mijn bezoekje aan de gynaecoloog heengeslapen, en bij thuiskomst heeft hij gedronken, en is na een tijdje weer in slaap gevallen.. Wat een rust ineens... Hij voelt gelukkig niet heel warm aan, dus hopelijk valt zijn reactie op de prikjes wat mee.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:12:03 #95
259886 pessie
pi_100011132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef Schaetzli het volgende:
Yep! Zwitserland idd. Het land van de Alpen, schone natuur, waar ze in veel dingen 10 tot 15 jaar achterlopen :P en waar het heerlijk wonen is ^O^
We reden maandag nog door Zwitserland waar manlief verzuchtte dat hij er wel graag zou willen wonen...
Wat heerlijk zeg, kinderopvang op die manier!
pi_100011175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef Schaetzli het volgende:
Vergeet de stugheid van de Zwitsers niet :P
The way you rock'n'roll
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:17:02 #97
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100011317
@Danic, wat een suf advies om na een half uur te stoppen zodat ze het leert... 8)7 tis een kleine baby, die kan je nog niets leren.
Goed hoor, dat je doet wat je zelf het beste lijkt, ik hoop dat het helpt. ;)

Hier weer terug van controle bij de Gyn, alles even doorgesproken van de dag van de geboorte van Lientje en dus de keizersnede, of ik alles had begrepen en er nog onduidelijkheden waren.
Hij vertelde dat een sterrenkijker, door de verkeerde ligging een hoofdomtrek heeft van een kind van 500 gram zwaarder. En dat past dus niet door mijn bekken heen, een leer voor de volgende keer.... Was mijn bekken iets ruimer geweest, dan was het wellicht gelukt met een vacuumpomp, maar dat was nu helemaal geen optie, had niet gepast.

En als ik een volgende keer in verwachting ben, dan mag ik vanaf week 36 om en om naar de VK en naar de Gyn. Hij wil me wel zo nu en dan zien omdat hij dan eindverantwoordelijk is, maar het keuvelen mag ik dan gewoon bij mijn VK blijven doen tot aan de bevalling.

En nog tips over voorbehoedsmiddelen (u kent t wel). Ik wist overigens niet dat ik nu maar 2% kans heb op een zwangerschap. Niet dat ik van plan ben om dat risico te lopen, aangezien ik heul snel zwanger was. :D

En hij vond het geweldig om te zien dat mijn meisje zo'n Hollands Welvaren was op mijn borstvoeding en dat dat allemaal gelukt was.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:29:37 #98
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100011738
Ow en over zetpillen, ik heb homeopatische zetpillen, die mag je vanaf dag 1 geven. Dat leek mij handig ivm prikjes, dus die heb ik gekocht, wel wat prijziger dan normale, maar dat vind ik bijzaak. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de mevr van de drogist wees me erop dat ze er waren en zei dat ze er goede reacties op had gekregen.

pi_100013023
Oja, de stugheid van de Zwitsers, hoe kon ik die vergeten ;) Alhoewel ze hier in de regio na het EK van 3 jaar geleden echt gek zijn op NLers.
Maar goed, dat is allemaal off-topic... Ze zijn in ieder geval dol op mijn jonkje :)
pi_100014673
Ook nog welkom Schaetzli!

Bartje heeft koorts, 38,4 graden. Ik heb dus toch maar even een paracetamol gegeven.. Omdat het nu ws. door de inenting komt hoef je hier toch geen huisarts voor te bellen? Hij is verder nog best blij zo te zien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')