Ik schoot ook echt hardop in de lach bij die scenequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef pendi het volgende:
moest bij dit stukje trouwens wel erg lachen
[ afbeelding ]
leuk die roze barbie kist
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
troostplaatje omdat de douche scene r nog niet in zat
maarrr hij komt r an!
quote:pleasse in die seizoenen 1 keer jessica naakt.dat zijn ze ons wel schuldig XD
1e seizoenen waren veel beter ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben een laatkomertje, maar net pas de pilot bekeken aangezien ik seizoen 1 vorige week in huis heb gehaald. Erg tof! Boeiende personages, en het verhaal komt al goed op gang. Zeker een serie die ik even snel ga kijken!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
1e seizoenen waren veel beter ook.
Kwart over elf op z'n vroegst, op het moment dat je het schreefquote:Op maandag 15 augustus 2011 05:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Unaaitonssteeds is iets van 4-10 uur verschil in tijd met de onze. Daar is het nu ongeveer net 10 PM denk ik. De nerds zijn wellicht net begonnen met het vurtuwal-duppen.
Je weet dat seizoenen meervoud is he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
2 is echt ruk
1 is een goede inkomer
3 is het best
4 is na ep7 geniaal
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef TamaravdS het volgende:
Sookie & Eric zijn iets te zoetsappig naar mijn smaak. Mag best wat ruiger allemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets te?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef TamaravdS het volgende:
Sookie & Eric zijn iets te zoetsappig naar mijn smaak. Mag best wat ruiger allemaal..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat was een zware teleurstelling, wat een romantische bende, blegh![]()
Over teleurstellingen gesproken, alles laten ze zien. Tieten, billen, keiharde neuksex etc.
Nu wil ik potverdomme Eric zijn voorkant zien ook! Telkens net niet...![]()
+1quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat was een zware teleurstelling, wat een romantische bende, blegh![]()
Over teleurstellingen gesproken, alles laten ze zien. Tieten, billen, keiharde neuksex etc.
Nu wil ik potverdomme Eric zijn voorkant zien ook! Telkens net niet...![]()
Wtf ... Tara ? wow deze naam verwarring heb ik niet gezien hoop ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Had ik even verwacht dat Sam ala pitbull die wolf zou aanvallen
Jammer dat het maar een droom was, Tara die haar BF koelbloedig afmaakt
Wow ja ik moet echt gaan slapen, ben geen vampierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf ... Tara ? wow deze naam verwarring heb ik niet gezien hoop ik.
Ze schoot wel weer een of andere vampier kapot ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:43 schreef outcast_within het volgende:
Ach mss dat Tara weer een gun had en in het wilde weg haar bf neerschoot
Dat is op zich ook wel goed overgenomen uit de boeken. "That's about ALL they do"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb geen probleem met tieten, maar ik vind ze nu wel wat irritant worden...
Ze hebben sex, ik snap het nu onderhand wel, ze voegen niks meer toe aan het plot. Het zijn geen verhalende tieten als het ware.
:s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |