Ik heb een beginnerscursus gedaan bij een atletiekvereniging en pak nog wat lesprogramma'squote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]goed bezig
Wat voor loopschema doe je nu? Of ren je gewoon tot je niet meer kunt, dan 1 min normaal lopen en dan weer doorrennen tot je niet meer kunt?
Zeker doen. Het geeft je een extra doel om voor te trainen en het is ook een mooie beloning na een behoorlijke prestatie. Een Evy die fier op je is of een Nike+ commentaarstem die je aanmoedigt is toch heel anders dan zo'n happening met echte mensen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Goed idee, misschien moet ik ook weer eens wat loopjes in de buurt op gaan zoeken
Ik weet het, heb begin dit jaar al meegedaan aan 10K-lopen...maar daarna een paar maanden helemaal nix meer gedaan, dus weer terug bij afquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zeker doen. Het geeft je een extra doel om voor te trainen en het is ook een mooie beloning na een behoorlijke prestatie. Een Evy die fier op je is of een Nike+ commentaarstem die je aanmoedigt is toch heel anders dan zo'n happening met echte mensen.
Fijn Archeon. Dat was een 5 km wedstrijd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Ach3r0n het volgende:
En weer terug van de runnersworldloop in Apeldoorn![]()
Het was niet echt fijn weer om te lopen in de motregen, maar ik had de race redelijk goed ingedeeld. Was rustig gestart om zo van achterin het veld door te schuiven naar voren. Kon lange tijd goed met andere lopers meelopen, maar moest halverwege de tweede ronde toch lossen. Heb verder twee keer kort gewandeld (15s) om niet compleet te verzuren. In de derde ronde kon ik weer versnellen en heb met een lange sprint nog een loper die ongeveer 50 meter voor me liep ingehaald![]()
Volgens de klok was de tijd 26:32, maar ik verwacht nog dat er een aantal seconden vanaf gaan vanwege het grote deelnemersveld. Al met al niet ontevreden met mijn eerste wedstrijd van dit jaar.
quote:
inderdaad, als de eerste 3 -4 kilometer er maar opzitten....de rest gaat "vanzelf"quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:06 schreef Neelix het volgende:
Eigenlijk zijn de eerste 20-25 minuten het ergste, daarna loop je eigenlijk gewoon doordus dat ga ik nu thuis ook proberen door te zetten
De meeste om me heen denken van wel, ik ben nog niet zo overtuigd... Heb nog zat weken om me voor te bereiden (vier), en de duurlopen worden langer, komen meer intervaltrainingen aan, dus daar kan het niet aan liggen. Heb nu vier weken om vijf/zes km toe te voegen aan en daarna weer vier weken om weer vijf/zes km toe te voegen (halve marathon van Amsterdam). Pittig programma, maar daarom leuk om te doen, uitdaging!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb je het gevoel dat je er klaar voor bent Slacker?
Gaat lekker! Jij mikte toch ook op 1:30 in de Dam tot Dam?quote:
Eh, dat groeit toch niet meer als je uitgegroeid bent? Lijkt me sterk dat je er met een middeltje wel wat aan kan doen. Waarom zou je dat nodig hebben trouwens?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie net trouwens een advertentie voor een middel om kraakbeenvorming te stimuleren. Iemand enig idee of zoiets nut heeft?
Ik wil onder de 1:40 lopen, maar 1:30 moet ook haalbaar zijn. Maar 1:40 is mijn absolute nulpunt, langzamer dan dat is een no-goquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gaat lekker! Jij mikte toch ook op 1:30 in de Dam tot Dam?
Ik heb gisteren ook een stuk gelopen met die tijd in het achterhoofd. 11,7 km in 1:08.
En daar viel nog wel het een en ander aan te schaven, dus ik denk dat het moet gaan lukken. Volgende week of de week erop een keer proberen de volle 16 in de benen te krijgen.
Niet te geloven dat ik een week of 2 geleden nog zoveel last had van een blessure dat ik vreesde te moeten cancelen!
Volgens mij kan je dan net zo goed multivitamine-, calicum- en visoliepillen kopen. Verder, I'm not a doctor (dus vraag het hem of een dietistquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie net trouwens een advertentie voor een middel om kraakbeenvorming te stimuleren. Iemand enig idee of zoiets nut heeft?
Ik heb slechte knieën. Rechts al geen menisci meer en flinke kraakbeenbeschadigingen. Ik wordt wel geactiveerd als ik zie dat er misschien de mogelijkheid is om dat te verbeteren. Ik zal het komende week eens aan mijn fysio vragen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, dat groeit toch niet meer als je uitgegroeid bent? Lijkt me sterk dat je er met een middeltje wel wat aan kan doen. Waarom zou je dat nodig hebben trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |