Ik wou zeggen, die kan je gewoon gratis downloaden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
bol.com verwijst voor de podcast naar http://www.keep-running.be/
kosten: ¤12.95
edit: ik ben em al aan het downloaden
Ik vind t netjes...mocht willen dat ik die tijd kon lopenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:41 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanavond voor zonsondergang toch nog besloten te gaan trainen. In voorbereiding op mijn wedstrijd vrijdag het mezelf nog iets moeilijker gemaakt door op kracht het heuveltje op te sprinten en vervolgens nog een aantal tempowisselingen in te bouwen.
Snelheid is helaas nog lang niet terug, maar ben toch tevreden met het herstel zover.
In totaal 5 KM gelopen in 28:15 (10,6 km/u).
Dat loop je in een training? Doe het je niet naquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:41 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanavond voor zonsondergang toch nog besloten te gaan trainen. In voorbereiding op mijn wedstrijd vrijdag het mezelf nog iets moeilijker gemaakt door op kracht het heuveltje op te sprinten en vervolgens nog een aantal tempowisselingen in te bouwen.
Snelheid is helaas nog lang niet terug, maar ben toch tevreden met het herstel zover.
In totaal 5 KM gelopen in 28:15 (10,6 km/u).
Hoeveel minuten is dat?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef Maraca het volgende:
Net les 1 van Evy gedaan
Ging lekker.. goede verdeling van lopen en wandelen en natuurlijk U2. Merkte wel dat het iets moeilijker was voor mij om een goed tempo aan te houden waardoor ik het langer vol kon houden (maar niet zo sloom dat ik niks doe). BeatRunning is wat dat betreft wat makkelijker. Maar goed, overmorgen les 2
En ik heb heerlijk 25 min naar z'n kont kuiten mogen kijken van 1 meter afstandquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:25 schreef YUR het volgende:
Héérlijk les 12 gelopen, en in plaats van na de laatste 3 minuten hardlopen 2 minuten te wandelen, ben ik nog lekker een kleine 3 minuten doorgegaan, steeds harder
Je hebt gewoon lekker lopen geilen op 'mquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb heerlijk 25 min naar z'n kont kuiten mogen kijken van 1 meter afstand
M.a.w., lekker meegelopen, alleen t laatste stukje afgesneden en dus: Les 12, 4,1km in 29m42s.
Preciesquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt gewoon lekker lopen geilen op 'm. Doe ik ook op m'n loopgroepje, kijken naar de mooie billen en benen van m'n medelopers. Niks mis mee!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt gewoon lekker lopen geilen op 'm. Doe ik ook op m'n loopgroepje, kijken naar de mooie billen en benen van m'n medelopers. Niks mis mee!
Apart, vind lopen zonder muziek en wat dan ook heerlijk. Ik tegen de elementen en mezelf, gedachte op nul en gaan. Love it... Vergeet dan ook alle zorgen en ben dan echt alleen (behalve het feit dat m'n foon mee is en er een heel enkele keer een ziel belt als ik loop).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef Vlindertjelief het volgende:
Had geen zin vanavond om me te focussen op aantal kilometers. Heb runkeeper dus ingesteld op 60 min lopen om te zien waar ik zou uitkomen. Runkeeper geeft aan dat ik 9.73 km heb gelopen. Mooi resultaat dus.
Mooi alleen echt dringend een luisterboek downloaden. Begin het echt te saai te vinden.![]()
Eerst werd ik na een tijdje rennen echt euforisch (was helemaal blij dat die stofjes dus blijkbaar echt worden aangemaakt) maar het rennen is blijkbaar net als echte drugs (steeds meer nodig om te kunnen scoren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |