De gratis app (kan de pro niet kopen vanwege issues tussen Google en AMEX).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef Vlindertjelief het volgende:
Gebruiken jullie de gratis app van endomondo of de prof? Wat is het verschil?
Team koppelen in de app? Hoeft alleen op de websitequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:48 schreef Vlindertjelief het volgende:
Kan niet vinden waar ik team kan koppelen in de app.
Succes! Ga ervoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:06 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga op weg naar Amsterdam Oost, 10 km lopen in de hitte. Ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn!
Ging goed!!! Je hebt het al gezien op Facetube, maar de rest nog niet. In minder dan een uur tijd!!! Woooohooooo!!!quote:
Het weer is wel vaak een excuus jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, een vast tijdstip is idd belangrijk. Maar dan zit je weer met het weer![]()
Als je wilt is er trouwens altijd wel een excuus te vinden om niet te gaan...
Misschien een domme vraag, maar zijn er meerdere versies van Evy? Ik heb een ouwe dan, denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Zonder Endomondo lukt dat helaas niet...
Wij hebben net ook voor het eten gelopen, en het is dan inderdaad wel wijs om om half 5/ 5 uur nog eventjes wat te eten.
Het lopen viel me niet mee...van een uur onafgebroken doorlopen ben ik weer teruggeslingerd naar Les 10 van Evy 2011 (plus 4 minuutjes extra). Ik merkte wel dat het gaandeweg steeds iets beter ging gelukkig.
Maar goed, de eerste stapjes zijn weer gezet. Op naar de +10K en de -10kg
EDIT - volgens mij is het op Endomondo.com wel mogelijk om je workouts handmatig in te voeren.
EDIT2 - En workouts die je op sites van andere apps upload zijn ook te importeren in Endomondo![]()
Evy heeft dit jaar een nieuwe versie uitgegeven. Het schema is volgens mij nog wel hetzelfde, maar de muziek is iig een stuk beterquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar zijn er meerdere versies van Evy? Ik heb een ouwe dan, denk ik.
Waar te vinden dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Evy heeft dit jaar een nieuwe versie uitgegeven. Het schema is volgens mij nog wel hetzelfde, maar de muziek is iig een stuk beter
Was ik ook niet van planquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef Maraca het volgende:
Even voor alle duidelijkheid. Illegale downloads worden hier niet besproken.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef Maraca het volgende:
Even voor alle duidelijkheid. Illegale downloads worden hier niet besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |