Dat is precies de reden dat ik een trainingsdag wil opgeven, maar dan wil ik wel gelijk ook een beter aansluiting hebben tussen hardlopen en krachttraining. Verder ben ik een herintredende sporter. Heb vroeger 6x per week gesport.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:45 schreef Ach3r0n het volgende:
6 trainingsdagen per week is inderdaad wel veel voor een beginnend sporter. Let erop dat je lichaam hersteldagen nodig heeft.
Een vriend van me heeft Bootcamp gedaan in het Vondelpark en een serveerster in een lunchcafe waar we vaak komen doet Bootcamp in Purmerend, beide zijn erover te spreken, dus.... niet de locaties waar je vragen over had, maar wel positieve geluiden!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef Vitapientje het volgende:
@ GotC, Bootcamp wilde ik eerst doen, voordat ik met lopen begon. Toen besloot ik dat ik daar niet aan kon komen zonder conditie. Dus toen begonnen met hardlopen. Het lijkt me nog steeds heel leuk. Iemand ervaring ermee in het A'damse Bos?
Oef, creepy. Heb je niet een ander bos, waar je je wel op je gemak voelt? Zelfs in het dorpje waar m'n ouders wonen zijn verschillende bossen. En als je overdag (of 's avonds, als 't nog niet schermert) hardloopt is het al een stuk minder eng lijkt me?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef Vitapientje het volgende:
@ tochmaarwel, ik zou ook graag lekker door het bos lopen, maar ik ben nogal een bange schijterd. Op de een of andere manier krijg ik altijd enge mannen achter me aan. Dus ik loop alleen over stoepjes e.d. (wel iets minder te zien) en in het weekend af en toe in het bos, zodat ik manlief kan bellen als er een of andere viespeuk me probeert te grijpen
En gisteren natuurlijk ook gelopen hequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef Vitapientje het volgende:
Net gelopen, of meer gestrompeld. Vannacht slecht geslapen, eerste werkdag na de vakantie, voor het eerst weer 16 kilometer gefietst, slecht gegeten... Ik snap echt niet waarom het niet ging ;-)
Vannacht maar lekker slapen en een dagje rust. Woensdag weer een kans
Endomondo is cool (en dat zeg ik niet omdat ik de NL vertaling ervoor heb geschreven). Maar die app werkt gewoon, love it!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef GotC het volgende:
Ik heb m'n telefoon gewoon in zo'n armband. Zoek alleen nog oordopjes met geen achterlijk lange draden
GPS signaal..tsja, bijna nooit problemen mee tegenwoordig met EndomondoCardiotrainer wilde weleens falen, net zoals Runkeeper.
Dat is zeker fijn om te horen! Hopelijk werken de oefeningen goed!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:35 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb gisteren bij de fysio gehoord dat mijn knieschijf niet helemaal spoort. Geen inwendig letsel dus, dat is positief. Vier weken goed mijn oefeningen doen en ik zou er van af moeten zijn.
Dat ga je makkelijk reddenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:15 schreef Vitapientje het volgende:
Niara, Soulmate!![]()
Schanulleke, gelukkig dat het meevalt en op te lossen is. Kan je er straks weer goed tegen aan.
Ik zit trouwens heel erg te twijfelen: wie kan de knoop voor mij doorhakken? Ik heb me opgegeven voor de Singelloop op 25 september (10 km). Ik loop nu 6 kilometer, maar misschien is die 10 toch een beetje te ambitieus. Wat denken jullie? (en ik loop dus om de dag)
Ik meen het ook oprecht... als jij om de dag loopt, kun je die extra 4 kilometer echt in 6 weken wel lopenquote:
Doen, ergste wat kan gebeuren is dat je een stuk wandelt om 'm uit te lopen. Die laatste 2k pers je eruit op wilskracht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:15 schreef Vitapientje het volgende:
Niara, Soulmate!![]()
Schanulleke, gelukkig dat het meevalt en op te lossen is. Kan je er straks weer goed tegen aan.
Ik zit trouwens heel erg te twijfelen: wie kan de knoop voor mij doorhakken? Ik heb me opgegeven voor de Singelloop op 25 september (10 km). Ik loop nu 6 kilometer, maar misschien is die 10 toch een beetje te ambitieus. Wat denken jullie? (en ik loop dus om de dag)
Dat inderdaad ook ja. En wat ook onwijs helpt: De sfeer en je omgeving tijdens zo'n loop. Heel anders dan je eigen trainingsloopjes...erg motiverend!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doen, ergste wat kan gebeuren is dat je een stuk wandelt om 'm uit te lopen. Die laatste 2k pers je eruit op wilskracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |