Ik begin het idee te krijgen dat we niet over hetzelfde pratenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hoe is linken naar een artikel uit Runnersworld, een magazine voor hardlopers, een verkeerd topic?
Ah, juist, never mindquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat we niet over hetzelfde pratenHeb het over mijn eigen post die in het LIF topic moest. Heb het niet over Slacker_nl
Ga er wel vanuit, geen idee eigenlijk. Endomondo geeft bij m'n laatste 1013 kc verbruik aan en Runkeeper zegt 1085 kc. Ik vind het wel best, aangezien ik dat stukje eigenlijk helemaal niet zo belangrijk vind.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt het aantal kc dat je verbrandt bij Endomondo een beetje? Lijkt me nogal lastig om te bepalen namelijk?!
Ik neem aan dat Endomodo ook gewicht en leeftijd meeneemt? Bij mij komt de schatting van Cardiotrainer altijd goed overeen met de meting van mijn Garmin. Die laatste doet het ook op hartslag, dus die zou redelijk moeten kloppen. Bij mij is het grofweg 1 kC per 10 meter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt het aantal kc dat je verbrandt bij Endomondo een beetje? Lijkt me nogal lastig om te bepalen namelijk?!
Als je nu mooi vlak loopt lukt het je wel om in de hectiek van een westrijd een stukje sneller te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:43 schreef abraham het volgende:
Goed dat iedereen hier zo lekker bezig is!
Ben ook nog druk bezig met Dam tot Dam voorbereidingen. De laatste vier weekjes om nog wat aan de snelheid te doen. Afgelopen zaterdag mijn rondje van 10 km uitgebreid naar 14 en netjes aan 6 minuten per kilometer gelopen. Die laatste twee kilometer moeten dan ook nog wel lukken en dan zou ik zo op 1:35 klaar moeten zijn.
Vandaag een snelle ronde van 6,3 km gelopen met een gemiddelde van 12 per uur dus wie weet kan ik het nog zover rekken dat de 1:30 in beeld komt
De komende weken maandag, donderdag en zaterdag nog blijven trainen en dan op naar Zaandam!
Hoe bedoel je? Mijn loopschema is specifiek voor de DtD en m'n krachttraining is aangepast aan m'n loopschema. Dus ik hoef er geen aanpassingen in te doen (m.u.v. een training die ik eruit sloop op de dag voor DtD in het loopschema). Laatste week is maandag kracht, dinsdag een loopje en dan t/m zondag rust. Ces't tout.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:08 schreef Ach3r0n het volgende:
Slacker, pas je je trainingsprogramma nog aan de laatste weken voor de Dam tot Damloop?
begin is altijd klote had ik ook, als je maar eenmaal over dat punt heen bent, ik kan nu elke keer niet wachten tot ik weer magquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:08 schreef roysonny123 het volgende:
Gisteren heb ik zelf ook gelopen. Ben overgestapt naar lopen met evy. Maar de 1e les vond ik behoorlijk pittig. Zeker het 3 minuten lopen hield ik niet vol. Maar ook daarvoor ging het al met erg moeizaam en ging het vooral op kracht verder gaan en volhouden. Was dan ook helemaal kapot op het eind.
De 1e training zaterdag nog maar eens doen dus totdat ik het wel goed heb gedaan naar mijn zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |