Je was me voor, ik zal die andere sluiten en een reeks makenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Klessebes hier over het veertigplus zijn, klaag over je werk, over het eten dat is verbrand, of jubel over je nieuwe liefde.
Pronk met je nieuwe bikeof je nieuwe jurkje
of laat ons leuke muziek uit je jeugd horen.
En ook niet veertigplussers zijn welkom natuurlijk
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedenavond..Wat een taal gebruik jij Toverheks
Inwezen wel Heksjequote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
maar het is toch zo Haaitje het is echt kutmetperen weer
![]()
![]()
Hoi Haaitje![]()
Hoi Hoi Haaitje, is toch lekker een nieuwe, kan je weer invriezenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
GoedemiddagZe komen vanmiddag nieuwe diepvries brengen
nah... lijkt me niks ...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef golfer het volgende:
Altijd al eens willen proeven als gerecht, k met p.
FOK kan wel sluiten dan !quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:59 schreef Disana het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: tong80 die een ban heeft.
Nee hoor. We zullen Tong eens laten zien dat we Fok draaiende houden tot hij terug is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
FOK kan wel sluiten dan !
Zo kenne we het natuurlijk ook bekijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. We zullen Tong eens laten zien dat we Fok draaiende houden tot hij terug is.
Hoi Heksje, geen grote diepvries maar een tafelmodel met 5 lade.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:29 schreef Toverheks het volgende:
Hoi Hoi Haaitje, is toch lekker een nieuwe, kan je weer invriezen
Past best veel in toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoi Heksje, geen grote diepvries maar een tafelmodel met 5 lade.
he lekker Haaitje soepquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Jazeker past er veel inIk maak weleens groot pan soep voor ons tweeen.maar als wij te veel hebben dan doen wij in een plastic emmertjes met dekseltje erop.Hopla laten afkoelen en dan de vriezer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |