Ik zie het topic in [REV] wel vershinenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, mijn 2-persoonsbed staat. Vanavond eerste fapsessie.
Van zijn fapsessie?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie het topic in [REV] wel vershinen
Ah, Nijmegen. Mooie stad. Niet dat het kan tippen aanquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Lutte het volgende:
Wauw, er is zowaar een plan voor morgen!
Eerst wandelen in Kronenburg park, bezienswaardigheden kijken, daar picknicken, na de middag naar de Stratemakerstoren en dan weer naar huis.
Zoals gewoonlijk is het weer allemaal door mij bedacht omdat niemand hier ooit met een voorstel komtJa mama maar die bedenkt van die dingen
Ik wil er gaan studeren hihiquote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, Nijmegen. Mooie stad. Niet dat het kan tippen aanDen Bosch
maar toch mooi.
Maar jij kan dat welquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Lutte het volgende:
Wauw, er is zowaar een plan voor morgen!
Eerst wandelen in Kronenburg park, bezienswaardigheden kijken, daar picknicken, na de middag naar de Stratemakerstoren en dan weer naar huis.
Zoals gewoonlijk is het weer allemaal door mij bedacht omdat niemand hier ooit met een voorstel komtJa mama maar die bedenkt van die dingen
Weet je al wat je wil gaan studeren?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil er gaan studeren hihiEn broerlief studeert er al
Plan a is geneeskunde, plan b Academische PABO of Nederlands.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil gaan studeren?
Met geneeskunde zit je in Nijmegen wel goedquote:Op maandag 25 juli 2011 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Plan a is geneeskunde, plan b Academische PABO of Nederlands.
Jup, maar zie maar eens toegelaten te wordenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met geneeskunde zit je in Nijmegen wel goedEn pabo is cool, ik ben ook van plan die opleiding te volgen, de hbo versie welteverstaan
Volgens mij kun je met de academische variant schooldirecteur worden e.d iets meer randzaken dan de pure focus op lesgeven. Dacht ik. Op zich wel de moeite waard dacht ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, maar zie maar eens toegelaten te worden
Met academische pabo kun je niet heel veel meer dan hbo pabo, maar ik zou het gewoon zonde vinden mijn vwo 'voor niks' te hebben gedaan![]()
Die doe je nooit voor niksquote:Op maandag 25 juli 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, maar zie maar eens toegelaten te worden
Met academische pabo kun je niet heel veel meer dan hbo pabo, maar ik zou het gewoon zonde vinden mijn vwo 'voor niks' te hebben gedaan![]()
Het is een deel pedagogische shizzle, ik vind het allemaal primaquote:Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met de academische variant schooldirecteur worden e.d iets meer randzaken dan de pure focus op lesgeven. Dacht ik. Op zich wel de moeite waard dacht ik.
Hopelijk dit jaar, anders volgend. Ik twijfel een beetje tussen een jaar fulltime werken of gehaast al mijn schoolzaken regelen en met een achterstand beginnen. Mezelf kennende is het beter als ik het 1e doequote:Op maandag 25 juli 2011 23:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is een deel pedagogische shizzle, ik vind het allemaal prima
Wanneer begin je met de pabo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |