Nou, dat hebben we hier al een tijdje niet gehaaldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is hier wel al 4 dagen droog
Wij hebben ooit een voucher gekocht voor een maatpak. Die werd ook niet meer geaccepteerd. Groupon heeft ons toen wel netjes ons geld terug gegeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
HPKW: nee?ik heb hele goede evaringen met Groupon, en nu zelfs ook al met Groupon UK
(jaja, die hebben ze hier in Hull ook
binnenkort tapas eten en cocktails drinken voor 14gbp met 2 personen
)
Mag je zeggen hoor. Het is ook niet echt veel, maar wel meer dan het lijkt. Rodekool schotel was bv met aardappelpuree en stoofvlees, best machtig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Oh en co vind je het heel erg als ik zeg dat ik je lijstje van gisteren belachelijk weinig vind? Of heb je tot 3 uur geslapen?
Ik zou makkelijk een week langer hebben gewacht op de rozequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Major dilemma: krultang in pink nemen of 2 dagen langer wachten op de zwarte.
Dagje te laat Cocoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou makkelijk een week langer hebben gewacht op de roze![]()
Roze <3
Maakt me werkelijk niet zoveel uit. Ergens waar zon isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Waar wil je naartoe phaidra? Ik wil eind November wegn Zo net voor de echte winter begint.
Op een roze momentsleutel zou ik ook wel een maand extra wachten. Sterker nog, ik heb maanden gezicht naar een betaalbare aanbieding voor een roze navigatiesysteem. Maar een krultang is van zichzelf al behoorlijk girly. *twijfel*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zou makkelijk een week langer hebben gewacht op de roze![]()
Roze <3
Oh bah, dat is wel een enorme afknapper ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een van mijn collega's is net terug van vakantie en heeft flink veel gesurft. Dus ik herinnerde mijn surfles in Australie. En dat was van een onwijs lekker ding. Dus ik die gast googlen.
Heeft hij zijn website in comic sans.
Nu vind ik 'm niet meer leuk.
Dat massieve ligt ook aan het pak zelf, denk ik. Er zijn echt heel sexy pakken-met-broek te krijgenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vrouwelijk (elegant) gekleed is daar eerder de standaard. Maar nu praat ik met de baas van de holding (NL).
Dat is het eigenlijk; ik wil er gewoon elegant uitzien en een pak vind ik al snel zo "massief"
Om welk woord gaat het?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:34 schreef V1z0R het volgende:
Vraagje voor de taalkundigen: Is het gebruik van een Latijnse benaming goed ondanks dat het woord een vertaling heeft?
HPKWvind het zelf ook wel leuk om te reizen, maar wat een lijst!
Comic-sans
http://happyrainydays.nl/quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
Loveli ik zou de roze nemenof de zwarte moet veel goedkoper zijn.
Ik ben op zoek naar een regenjas, een mooi. Weet niet of ik gewoon een mooie jas zal zoeken en dan een losse broek of dat ik echt een pak zal nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |