SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Omdat het kanquote:
Neem ook virtual djquote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik moet sam ff opnieuw opstarten.. ding draait niet wat ik wil en draait gewoon niet zeg maar
grrr
pm voor mensen die op rooster willen, hoeven ze alleen op je naam te klikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt niet aan sam maar aan knetters en dr laptopquote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]
Neem ook virtual dj
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Viro het volgende:
[..]
pm voor mensen die op rooster willen, hoeven ze alleen op je naam te klikkenViro ouwe hosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het raam ermeequote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef Viro het volgende:
[..]
ligt niet aan sam maar aan knetters en dr laptop
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Viro het volgende:
[..]
pm voor mensen die op rooster willen, hoeven ze alleen op je naam te klikkenOh, voor de luie Fokker. Ik snap het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hey hoiquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, voor de luie Fokker. Ik snap het.i know you like the attentionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je laptop is gewoon verkeerd bezig.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
help iemand?
heb hem niet op auto dj staan maar sam denkt van wel
Weu? Heb je 'm al uit en opnieuw aangezet? Autorecovery staat uit?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
help iemand?
heb hem niet op auto dj staan maar sam denkt van wel
Een hele show vol met gereedschap! MC Hammer en zulks!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef ValHallen het volgende:
Gotta love the sandpaper voice
Misschien wel een ideetje voor een show.
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een hele show vol met gereedschap! MC Hammer en zulks!
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op maandag 25 juli 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ben druk geweest vandaag. Ik zit nu al te gapen
.
Dat is wel geniaalquote:Op maandag 25 juli 2011 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een hele show vol met gereedschap! MC Hammer en zulks!
Ik heb ook 2 gaatjes in mijn been, bloeden als een rund!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
Kwart over zeven op zondagmorgen
Hoor ik de voordeur heel zachtjes open gaan
En val ik gerust in slaap
Ze is thuis
Ik was haar veel liever op gaan halen
Maar ze had me gevraagd of ik er niet wilde gaan staan
Ze is nu zwanger van een Marokkaan
Echt debiel, het gaatje is 2 mm en het spuit er nog net niet uitquote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 gaatjes in mijn been, bloeden als een rund!
Ze is thuis
Ze is thuis
Concept van slagaders nooit begrepen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt debiel, het gaatje is 2 mm en het spuit er nog net niet uit.
Stom mens bij de bloedbank.
Ze is thuis
Snufquote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
Ze is thuis
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Concept van slagaders nooit begrepen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk is alles van Marco Borsato ook gewoon een kutlied he.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie woont hier in Snufland (aka zuidholland)
Sowieso rofaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 juli 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Fee! Morgen draait Jofu liedjes uit the Phantomquote:
quote:
Ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben Duitser, maar wat is naat dan, snuflander?
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Rob is een betere showmaker dan Edwin Evers
QFTquote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 25 juli 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Samzzzzzzzzzzzzz
We moeten nog schoenen uitzoeken
zal ik mijn jurk even dm'enquote:Op maandag 25 juli 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Tenminste, voor mij
. Ik weet niet welke jij wilt.
Ik heb geen inspiratie. Mag ik een klein duitje in de zak doen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
16 nummers dusver.. Kom op mensen, dat kan beter!
Stop je eigen zweet er ook maar es in!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat zoek je?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
joowquote:
Ik ben benieuwdquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Mag ik zelf een jurk kiezen?
.
Ik wil graag per PM van de luisteraars een top 3 van nummers van hun favoriete film muziek hebben, jullie hebben tot morgenochtend uiterlijk 11 uur de tijd om het in te sturen! Liefst compleet met zippyshare link!quote:
Je snapt 't niet helemaal he? geeft nietquote:Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stop je eigen zweet er ook maar es in!
Ik zag hetquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag het.
[ afbeelding ]
Deze.. Die zijn in alle opzichten perfect. Nude = helemaal in, satijn is klassiek.
Ik stel voor als voorzitter: Snufquote:Op maandag 25 juli 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die moeten we oprichten!
Tevens, LutteLief van die pm
Ik had voor mij de rode Dillian pump in gedachtenquote:
Ok, ga ik ff voor je fiksen man.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil graag per PM van de luisteraars een top 3 van nummers van hun favoriete film muziek hebben, jullie hebben tot morgenochtend uiterlijk 11 uur de tijd om het in te sturen! Liefst compleet met zippyshare link!
Maar als dit je niet lukt, geen nood, ik heb middelen genoeg om aan je liedjes te komen!
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil later via de radio ten huwelijk worden gevraagd
Wie DMt Naatje?
Morgenmiddagquote:Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok, ga ik ff voor je fiksen man.
Wanneer is je uitzending?
Zoiets hoort spontaan toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil later via de radio ten huwelijk worden gevraagd
Wie DMt Naatje?
Ik ga ook even wat zoekenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok, ga ik ff voor je fiksen man.
Wanneer is je uitzending?
Ik was vergeten te zeggen dat ik je op 't rooster heb gezet, maar dat had je vast wel doorquote:
Dat had ik gemerkt, je bent een schatquote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vergeten te zeggen dat ik je op 't rooster heb gezet, maar dat had je vast wel door.
Dit is wel waarquote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef Viro het volgende:
ok ik ben ff snel weg, geen sinas in huis
Moet sinas hebben
Doen we!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die moeten we oprichten!
Tevens, LutteLief van die pm
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
JA JEZUS MIJN SCHOENEN, GODVER IK KAN NIET KIEZEN JA LAAT ME MET RUST!!!!
Lekker wat blush op die appelwangetjes!quote:
wat moet ik eigenlijk aanquote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Bella je jurk hangt klaar !
[ afbeelding ]
Oh, toch niet in een trein.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
NEEM GEWOON CLOWNSSCHOENEMANquote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
neeeeee.. ik wat anders hoor..quote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Bella je jurk hangt klaar !
[ afbeelding ]
Yvonnequote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeeeee.. ik wat anders hoor..
jij had toch wat uitgekozen?
o ja.. zal er geweldig uitzien straks.quote:
Moet ik dat aan?quote:
In je toilettas!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waar is de speech
ik ben mijn speech kwijt
omg.. dikke stress alles
ik ga ff zoeken...
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lutte is toch het bloemenmeisje?
Zeker een F5quote:
Of zich verdronken heeft in de Camille thee..quote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat hij zich in Kameel verschanst heeft... Gewoon omdat het kan.
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Charmed heb je je bloemen wel????
Op de rug van de Olifantquote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
C_A, in wel voertuig gaan jullie naar 't gemeentehuis?.
Prima!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lutte is toch het bloemenmeisje?
Een koets met paarden ervoorquote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
C_A, in wel voertuig gaan jullie naar 't gemeentehuis?.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
Jofu gaat voor het bruidsboeket opvangen ?
Ga jij mondharmonica spelen dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wacht, wie gaat er een traan laten? Net als Maxiema
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Eerst neukenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Stokkie, wanneer gaan wij trouwen?.
Oh, wacht.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie moet de ringen hebben??
heb ze hierVerkeerde ringen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik heb wel twee lippizanersquote:Op maandag 25 juli 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SprookjeskoetsHeb jij de paarden?
OMG echt PANIEK en nu dan?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel twee lippizaners. Komt goed!
Echt niet.quote:
love overhealing van Kane bij KEVBDD heb je vast alquote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, 19 nummers, zelfs die van Samzz gevonden, alleen nog 3 nummers van Zook (slecht te vinden)
1 nummer van ValHallen, en de 1 nummer van RobDriessen nog..
Jij wil Pippa Middleton fixen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef ValHallen het volgende:
Het mooie van getuige zijn: Bruidsmeisjes scoren
Welke film is dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
love overhealing van Kane bij KEVBDD heb je vast al
Neen, niet aanwezig, als je m zelf hebt, zippy svp, dan kom je er nog opquote:
Oh, goed danquote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt niet.
Als je de juiste hebt gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |