BBC is net goed en wel op gang met hun F1 coverage, doen ze dit..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)uk-f1-coverage-2012/
Godver, kunnen we weer naar dat geouwehoer van Olav Mol gaan luisteren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Wordt tegenwoordig op VT4 uitgezonden, ook een commerciėle zender. Dus ook niet te ontvangen in NL, en reclames. Daarbij zenden ze ook niet alles live uit zoals de meeste overzeese wedstrijden, en hebben ze oa bagger commentaar van Kris Wauters (50% van de muzikale groep Clouseauquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
De Belg doet het toch ook nog steeds? Ik ga niet een stuk wedstrijd missen om naar reclame te kijken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:14 schreef Quisho het volgende:
Hier is trouwens de stream van FP2:
http://www.vipbox.tv/watch/37697/1/hungarian-grand-prix:-practice-2.html
Erg slecht nieuws.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Die voorbeschouwing op RTL keek ik al een aantal jaar niet meer, dat was echt tijdverspilling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:32 schreef kepler het volgende:
Opzich vind ik het niet erg om Olav te horen tijdens de race, maar die reclamesVerder kijk ik altijd de voorbeschouwing op de bbc, stukken beter
Klote...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:49 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Dan word 't dus ook nog eens de herhaling kijken met het bord op de schootquote:'BBC zendt alsnog alle races uit in 2012, maar met vertraging'
De BBC zal volgend seizoen nog maar de helft van alle Grands Prix gaan uitzenden, dat werd vanmorgen bekend gemaakt. Sky Sports zou de andere tien races in 2012 live gaan uitzenden. Van de overige tien Grands Prix zou de BBC een samenvatting maken, maar volgens Martin Whitmarsh zenden ze alle twintig races uit, maar de helft met vertraging.
Volgens Whitmarsh heeft Bernie Ecclestone verklaard dat de BBC het recht heeft om tien races live uit te zenden en de overige tien Grands Prix met een vertraging van enkele uren op de buis te brengen. "Bernie heeft me verteld, en ik heb het hem daarna nog meerdere malen gevraagd, dat de BBC geen hoogtepunten gaan uitzenden, maar de volledige race."
Geruchten gaan nu dat de uitzendingen van de vertraagde races in de avond zullen plaatsvinden.
Het bod van Sky is goud waard. In elk geval hoger dan dat van BBC.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Jake,Eddy,DC,Martin ..
Zijn goud waard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar Sky zou naar het schijnt £55mln hebben neergelegt tegenover de £40mln van de BBC.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Het bod van Sky is goud waard. In elk geval hoger dan dat van BBC.
En je kan Bernie vervloeken wat je wilt, maar als jij in zijn schoenen stond dan verkocht je ook aan de hoogste bieder
quote:Ecclestone met with teams on Friday afternoon to inform them of the details of the deal - which could net each outfit a extra benefit of around £1 million per season over its duration - with the Sky/BBC deal bringing in around £55 million per year, compared to the estimated £40 million per season that BBC currently pays for exclusive rights.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:58 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat het alles of niets is !
Van een miljoenen productie helemaal niks meer. Je kan zeggen wat je wil over RTLGP en Olav Mol, ze hebben jaren met een clubje van 6 man de races bezocht. Alles legde ze zelf aan, het ultieme budget-tv team op de F1 paddock als ik het goed heb. Ook wanneer je kijkt naar de Duitse RTL, dan zie je echt een heel ander soort F1 programma.
Dat de BBC echt gewoon klakkeloos zo de stekker uit het F1 programma trekken is onbegrijpelijk. Hier gaan ze erg veel kijkers aan verliezen ! En dan niet alleen als er F1 op tv geweest zou zijn, maar kijkcijfers over het algemeen zouden wel eens fors naar beneden duiken. Als ik sommige reacties heb gelezen op fora, dan zijn er velen die klaar zijn met de BBC...
Waarom dan niet fors budgetteren ? 3 presentators ? 1 zal voldoende kunnen zijn. 2 commentatoren....OOk hier hebben ze aan 1 voldoende en hoeveel crew aan camera en technische enzo ? Heb wel eens iets gelezen over 30 man personeel. Belachelijk.
Dan mogen we trots zijn op het RTLGP hoe zij zich al jaren redden ! Al heb je niets met Olav, dan nog !
En als RTL Nederland nu eens eindelijk wakker word, dan zien ze dat ze volgend jaar veel kijkers erbij kunnen krijgen als ze ook weer een groot programma aan bieden ! Dus terug met die studio ! Terug met de pitspost en weet ik veel wat meer, maar haal het camping niveau eruit, meer proffesionaliteit en er kan best een mooi programma uit komen !Nee niet weer die studioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met Ruud ter Weijden en die zogenaamde experts (Hezemans...) , al die heikneuters in het publiek en die kutspelletjes. Verschrikkelijk was dat.
Gelukkig geen Victor Brandt meer ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:57 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Nee niet weer die studio![]()
Met Ruud ter Weijden en die zogenaamde experts (Hezemans...) , al die heikneuters in het publiek en die kutspelletjes. Verschrikkelijk was dat.
Heel leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar als er minder mensen gaan kijken haken er vanzelf sponsoren af, of stappen er niet in en ben je op de lange termijn veel slechter af. Pirelli heeft zich ook al kritisch uitgelaten over de deal.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar Sky zou naar het schijnt £55mln hebben neergelegt tegenover de £40mln van de BBC.
edit:
Autosport.com dus:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar als er minder mensen gaan kijken haken er vanzelf sponsoren af, of stappen er niet in en ben je op de lange termijn veel slechter af. Pirelli heeft zich ook al kritisch uitgelaten over de deal.
Vergeet niet dat de BBC niet alleen de zeer belangrijke Britse markt bedient, maar ook andere grote markten de BBC coverage uitzenden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Pay-per-View dus. Denk dat zoiets de dood gaat worden van de F1 binnen nu en 10 jaar.
Zo gaan veel mensen afhaken, sponsors gaan daardoor weer afhaken, en dan hebben de teams uiteindelijk ook pech.
Zou de familie Verstappen bezig zijn om een contract met RB af te sluiten zodat Max in het opleidings programma komt?quote:"Ik ben met Red Bull Nederland en Red Bull Racing in contact gekomen vanwege mijn zoon Max. Het team houdt zijn kartprestaties nauw in de gaten en daar is een aantal gesprekken uit voortgekomen''
Als 1 van de 2 doorbreekt zou het al een zegen zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 12:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Even een nieuwsbericht van de frontpage plaatsen, voor diegene die daar nooit komen.
Verstappen geeft F1-demonstratie op Zandvoort
Vooral dit viel me op:
[..]
Zou de familie Verstappen bezig zijn om een contract met RB af te sluiten zodat Max in het opleidings programma komt?
Zoals Voss al bij de reacties zei: hoe tof zou het zijn als Nicky De Vries straks bij McLaren rijdt, en Max bij RBR
Ik denk dit ook alleen dan precies andersomquote:Op zondag 31 juli 2011 12:19 schreef Googolplexian het volgende:
Max in de F1 lijkt mij een zekerheidAls Nicky ook in F1 terecht komt ...
Daar zullen ze bij de BBC weinig boodschap aan hebben, lijkt me. Zij worden niet betaald door sponsoren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar als er minder mensen gaan kijken haken er vanzelf sponsoren af, of stappen er niet in en ben je op de lange termijn veel slechter af. Pirelli heeft zich ook al kritisch uitgelaten over de deal.
Vergeet niet dat de BBC niet alleen de zeer belangrijke Britse markt bedient, maar ook andere grote markten de BBC coverage uitzenden.
Dat staat hierquote:Op zondag 31 juli 2011 14:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik val net in, wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen die ik in ronde 1 t/m 25 heb gemist?
Oh crap, ik deed in beide topics mee en lette niet zo goed opquote:Op zondag 31 juli 2011 14:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat staat hierFormula 1 Eni Magjar Nagydķj 2011 (Grand Prix van Hongarije) #3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |