Het feit dat die armen uitrekken naar een blok toe (in plaats van dat ze steeds heen en weer lopen) is echt een enorm toffe feature.quote:
Helder licht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef Berend. het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dan ding zand blokken plaatst?
Dat was mijn pogingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
om de binnenplaats komen ook nog gebouwen en torens.O nice, begint al wat te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand?quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:58 schreef Cryothic het volgende:
Weet iemand hier een leuke bukkit pluging met een ingame map?
Zodat je gewoon kan zien waar iedereen zich bevind?
Nu moet ik elke keer op m'n 2de scherm zo'n dynmap browser window open hebben staan.
Moet je eens een iets vlakkere lijn proberen dan 1 naar voren 1 rechts. En dan erachterkomen dat je een fout maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:13 schreef -Datdus- het volgende:
pfff, ik ga nooit meer diagonaal bouwen wat een ramp!
Haha vet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
Clay Soldiers mod gedownload, brilliant om mee te spelen
Toomanyitems hiebij wel aan te raden.
http://www.minecraftforum(...)er-mod-v2-new-stuff/
Coolquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
Een echte FOK! server bestaat niet, maar je hebt het over de Drumpie server. Buiten NY mag je gewoon bouwen wat je wilt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar in de fok server mag je nergens zelf iets lijps bouwen?
Het is of NY stijl of niks?
geweldig:Dquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
iemand een idee misschien ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:27 schreef wuuht het volgende:
ik heb ontzettende lag en eerst had ik dat nooit weet iemand een oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
passive spawnen op grass, en voor aggressive maakt het niks uit, dus jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:18 schreef TJV het volgende:
Een vraagje:
Ik heb een mobfarm onder de grond die ik met een druk op de knop kan verlichten(glowstone+redstone). Nu vroeg ik mij af, als ik de farm van grassblocks maak, kan ik het dan zo regelen dat er met licht passive mobs spawnen, en zonder licht aggressive mobs?
In New York is het inderdaad alleen NY stijl. Daarnaast hebben we nog /warp Beverly HIlls waar je je eigen villa mag bouwen. We hebben ook nog pixelart /warp pixelart. Verder kun je even de /warp list doornemen, er zijn meerdere pagina's /warp list 1 (2,3,4) en dan zie je dat je wel degelijk overal iets lijps mag bouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar in de fok server mag je nergens zelf iets lijps bouwen?
Het is of NY stijl of niks?
Ik krijg meteen een flashback naar die oude server van Berend nu je dat zegt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:27 schreef TJV het volgende:
Dan ga ik dat proberen. Nu even kijken hoe ik grass op level 22 kan krijgen.
Grass springt max 3 blokken omlaag geloof ik, ik heb grass op level 14 gekregen, duurt wel ff trouwens, snelste werkt het met een dirt trap die goed verlicht isquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:27 schreef TJV het volgende:
Dan ga ik dat proberen. Nu even kijken hoe ik grass op level 22 kan krijgen.
Rare nieuwe mob...quote:The new mob I've been working on is a bit creepy..
Jemig, welke texture pack is dat? Bij mij ziet het er bij lange na niet zo mooi uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:06 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Achter de ramen is nog niks, work in progress allemaal
Wat heb je allemaal op je scherm draaien?!?!@?quote:
OSX of is het daar hetzelfde?quote:
Zijn bugs af en toe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
Is het vaker zo dat het glas van de magic carpet niet weggaat? Ik heb uiteindelijk wel alles weg kunnen hakken en toen bleef het gelukkig ook weg.
Ja, heb ik ook wel eens vaker gehad, gebruik daarom nu Flymod van zombe met permissionquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
Is het vaker zo dat het glas van de magic carpet niet weggaat? Ik heb uiteindelijk wel alles weg kunnen hakken en toen bleef het gelukkig ook weg.
SPOILER: ChangelogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu vraag je je af, wat doen die plugins allemaal..Dus ik zal ze even in het kort 1 voor 1 uitleggen.
BigBrother: BigBrother helpt mij om het vinden van griefers, er is momenteel veel gebouwd op de server en het zou heel zonde zijn als er een rotte appel is die veel gaat slopen, dus als iemand gaat slopen wil ik ook zien wie het is.
LivingBuilder: Vraag je je ook af waarom je pressure plates niet kan plaatsen op een fence of waarom je als je een gate wilt maken fences zo moeilijk moet neerzetten? Nou ik vraag me dat ook af. Maar deze plugin zorgt ervoor dat je alle dingen kan plaatsen waar je ze eerst niet kon plaatsen. En je kan zelfs op glas iets plaatsen! Dus je kan simpelweg veel meer details toevoegen aan je bouwwerken.
Hier een opgezet model van bijv. dingen die je kan doen:
Of: http://img714.imageshack.us/img714/2097/20110721232952.jpg (copy/paste deze link)
Maar je kan nog meer, hier een lijstje in de spoiler met welke items je dat allemaal kan:SPOILER: ItemsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SimpleAFK: Stel je gaat even weg of moet even iets anders doen dan kun je simpel /afk typen zodat mede-spelers kunnen zien dat je AFK bent d.m.v. een message in het chat scherm, als je terug bent (beweegt met je poppetje) verschijnt er weer een bericht in de chat dat je terug bent. Ook kun je /afk <insert bericht> doen.SPOILER: CommandsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeroicDeath: Die laat een message zien in het chat venster als je dood gaat of als je iemand killt. Simple at is.
TeleportRequest: TeleportRequest vervangt de normale Teleport command, maar waarom? Nou omdat je simpelweg bij deze kan aanzetten dat mensen niet zomaar naar je kunnen tpen, maar ze eerst een request sturen en jij kan die accepteren of weigeren. Makkelijk als je rustig wilt bouwen zonder gestoord te worden.SPOILER: CommandsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War: War is een PVP/CTF plugin. Hieronder meer uitleg daarover.
Zoals de meeste mensen weten is er een heeeule grote arena gebouwd op Survival, de meeste mensen weten wat de bedoeling is en hebben meegeholpen met testen. Maar natuurlijk is die nog niet af.
In plaats van een hele lange tekst over deze extra toegevoegde gameplay heb ik een trailer laten maken.. want tsjaa.. een trailer is veel vetter dan een lap tekst..
Hierbij dus:
Verder wil ik even de volgende mensen bedanken bij het helpen etc.
Sitethief, Maisnon, TomVNL en Dnbrainwash bij het bouwen en natuurlijk alle mensen die al wat potjes hebben gespeeld en als laatste Sitethief, Vbownswow, TomVNL en Omgitsasy bij de opnames van de trailer en Crutch voor het monteren van de trailer!
De arena is nog niet klaar zoals ik al zei, er worden nog elke dag meer dingen toegevoegd. Je kan bijv. gangetjes graven, goede tactieken bedenken, gebruik maken van aanwezige resources en nog veel meer! Later meer hierover.
En als laatste nog de server renders:
Creative:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Creative%20R1/map.html
Survival:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Survival%20R1/map.html
Heb je verder nog opmerkingen, vragen, kritiek of een plugin request vraag het me in-game, via PM, DM of via dit topic.
Hopelijk is alles duidelijk en nog veel plezier met Minecraften.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 28-07-2011 22:44:23 ]If not now, then when.![]()
Baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
Drump
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
http://dl.dropbox.com/u/2(...)&worldZ=-1077&zoom=2
Je ziet hier net de tijdelijke ingang van mijn geheime ondergrondse onderkomen en heel vaag dat raam onder water![]()
![]()
Ik ben zo leet dat ik na 1.073.740.183.5 damage pas een keer dood ga. Beat that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Komt door disconnect als je aan het vliegen bent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
Is het vaker zo dat het glas van de magic carpet niet weggaat? Ik heb uiteindelijk wel alles weg kunnen hakken en toen bleef het gelukkig ook weg.![]()
Hmm, nee was een vage bug bij hem. Mischien omdat je ver onder de grond in tunnels was ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Komt door disconnect als je aan het vliegen bent.![]()
![]()
Die staat er al in toch? Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
Misschien in de volgende OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Brop!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Voor het nodige tijdverdrijf, een antieke maar epic site. Www.stickdeath.comhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Nice.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
Misschien in de volgende OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
twitter:humble twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 01:25:18Hey guys, all Humble Indie Bundle #3 customers get to play Minecraft for free until August 14th! http://t.co/kUQn8nU reageer retweet
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Wat hebben wij daar aan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zo, nu links nog een vleugel en rechts het kerkje af. dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het dak van de grote toren ben ik niet blij mee.![]()
Ik zit even te kijken, ik raak gewoon gefascineerd van wat jullie allemaal maken met een paar pixelblokjes.
Je moeder is een hamster![]()
Lego voor volwassenen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef -Datdus- het volgende:
Ziet er goed uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het dak van de grote toren ben ik niet blij mee.![]()
Nouja, hier dan een screen van een van mijn grootse projecten (Klein schermen gemaakt op SMP ):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik suggereren om een iets lagere toren als uitsteeksel aan je grote toren te plakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het dak van de grote toren ben ik niet blij mee.
Uit ervaring weet ik dat het er mooi uit ziet.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het dak van de grote toren ben ik niet blij mee.
Krijg nu gewoon zin om ook weer eens een Fok server te bezoekenVrienden mee laten spelen om ze het spel te laten zien?quote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
admins kunnen dat met worldedit volgens mij weghalenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:50 schreef -Datdus- het volgende:
Zo, plannen gemacht!
[ afbeelding ]
Ik wil van die snow biome af.![]()
![]()
Inderdaad met world edit of je gebruikt de NoSnow plugin samen met een bukkit server.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
admins kunnen dat met worldedit volgens mij weghalen
http://forums.bukkit.org/(...)sky-snow-1000.25580/![]()
Of je verplaatst het hele gevaarte een stuk met wordedit, is mischien wel handig. Want als het gaat sneeuwen ligt het er weer als je het gewoon weghaald. En geen snowbiomes lijkt me ook kut.![]()
Ik heb nu de noSnow plugin.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef dnbrainwash het volgende:
Of je verplaatst het hele gevaarte een stuk met wordedit, is mischien wel handig. Want als het gaat sneeuwen ligt het er weer als je het gewoon weghaald. En geen snowbiomes lijkt me ook kut.![]()
![]()
Werkt echt superquote:Je kan dan ook nog NoIce van hem downloaden, Maar dat lijkt me niet nodig als ik er zo naar kijk
![]()
![]()
Ja, is wel alleen client side
Als eerste, Save deze file met de naam "clouds.png"
http://i.imgur.com/kyRTQ.png
Vervolgens ga je naar je minecraft directory:
- Windows XP – C:\Documents and Settings\YOURUSER\Application Data\.minecraft\bin
- Windows Vista/7 – C:\Users\YOURUSER\AppData\Roaming\.minecraft\bin
Rechter muisknop op "minecraft.jar" > "Openen Met" > "WinRAR, WinZip of iets dergelijks"
Dan ga je naar de map "environment".
Vervolgens sleep je je gedownloaden "clouds.png" in de environment en dan op "overschrijven" klikken. Save and your ready to go![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:49 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, is wel alleen client side
Als eerste, Save deze file met de naam "clouds.png"
http://i.imgur.com/kyRTQ.png
Vervolgens ga je naar je minecraft directory:
- Windows XP – C:\Documents and Settings\YOURUSER\Application Data\.minecraft\bin
- Windows Vista/7 – C:\Users\YOURUSER\AppData\Roaming\.minecraft\bin
Rechter muisknop op "minecraft.jar" > "Openen Met" > "WinRAR, WinZip of iets dergelijks"
Dan ga je naar de map "environment".
Vervolgens sleep je je gedownloaden "clouds.png" in de environment en dan op "overschrijven" klikken. Save and your ready to go![]()
![]()
Ik was niet gedisconnect.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Komt door disconnect als je aan het vliegen bent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: