Het feit dat die armen uitrekken naar een blok toe (in plaats van dat ze steeds heen en weer lopen) is echt een enorm toffe feature.quote:
Helder licht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef Berend. het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dan ding zand blokken plaatst?
Dat was mijn pogingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
om de binnenplaats komen ook nog gebouwen en torens.O nice, begint al wat te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand?quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:58 schreef Cryothic het volgende:
Weet iemand hier een leuke bukkit pluging met een ingame map?
Zodat je gewoon kan zien waar iedereen zich bevind?
Nu moet ik elke keer op m'n 2de scherm zo'n dynmap browser window open hebben staan.
Moet je eens een iets vlakkere lijn proberen dan 1 naar voren 1 rechts. En dan erachterkomen dat je een fout maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:13 schreef -Datdus- het volgende:
pfff, ik ga nooit meer diagonaal bouwen wat een ramp!
Haha vet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
Clay Soldiers mod gedownload, brilliant om mee te spelen
Toomanyitems hiebij wel aan te raden.
http://www.minecraftforum(...)er-mod-v2-new-stuff/
Coolquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
Een echte FOK! server bestaat niet, maar je hebt het over de Drumpie server. Buiten NY mag je gewoon bouwen wat je wilt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar in de fok server mag je nergens zelf iets lijps bouwen?
Het is of NY stijl of niks?
geweldig:Dquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
iemand een idee misschien ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:27 schreef wuuht het volgende:
ik heb ontzettende lag en eerst had ik dat nooit weet iemand een oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
passive spawnen op grass, en voor aggressive maakt het niks uit, dus jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:18 schreef TJV het volgende:
Een vraagje:
Ik heb een mobfarm onder de grond die ik met een druk op de knop kan verlichten(glowstone+redstone). Nu vroeg ik mij af, als ik de farm van grassblocks maak, kan ik het dan zo regelen dat er met licht passive mobs spawnen, en zonder licht aggressive mobs?
In New York is het inderdaad alleen NY stijl. Daarnaast hebben we nog /warp Beverly HIlls waar je je eigen villa mag bouwen. We hebben ook nog pixelart /warp pixelart. Verder kun je even de /warp list doornemen, er zijn meerdere pagina's /warp list 1 (2,3,4) en dan zie je dat je wel degelijk overal iets lijps mag bouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar in de fok server mag je nergens zelf iets lijps bouwen?
Het is of NY stijl of niks?
Ik krijg meteen een flashback naar die oude server van Berend nu je dat zegt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:27 schreef TJV het volgende:
Dan ga ik dat proberen. Nu even kijken hoe ik grass op level 22 kan krijgen.
Grass springt max 3 blokken omlaag geloof ik, ik heb grass op level 14 gekregen, duurt wel ff trouwens, snelste werkt het met een dirt trap die goed verlicht isquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:27 schreef TJV het volgende:
Dan ga ik dat proberen. Nu even kijken hoe ik grass op level 22 kan krijgen.
Rare nieuwe mob...quote:The new mob I've been working on is a bit creepy..
Jemig, welke texture pack is dat? Bij mij ziet het er bij lange na niet zo mooi uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:06 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Achter de ramen is nog niks, work in progress allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |