zeg dat!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zo'n tele of LP hangt zo mooi aan de muur!![]()
*Einde wijvenmode...
Ik neem hem wel mee naar de BBQ, van allemaal oude pasjes plectra maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:51 schreef KaMo het volgende:
Brian, kunnen wij onze materialen niet toesturen... Dat jij er plectra van maakt!
Ik, setje kabels.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
Gaat iemand toevallig nog naar dat concert van hun?
Wel de ultieme Les Paul trouwens in de OP![]()
:
[ afbeelding ]
En wie gaan er morgen nog meer op Daan bieden en wat?
De Les Paul's van daar zijn qua bod al aardig gestegen![]()
quote:
Blijf je tot de pauze en ga je daarna wegquote:Op maandag 25 juli 2011 18:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Denk er aan om naar dat concert van hun te gaan, Bob Dylan is natuurlijk een legende maar ik heb nog nauwelijks iets van 'm gehoord, dus twijfel...
Heerlijk relaxte muziek manquote:
Die Blackstar... head of combo?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef infp2009 het volgende:
Effe een animocheck... Weet nog niet of ik ze wegdoe, maar is er interesse voor:
- EHX Small Clone
- EHX Little Big Muff
- EHX Deluxe Memory Man
Evt. als set met schitterend, door mij zwart gespoten en be-klitteband, Ikea Gorm plankje, adapter en daisy-chain voor de benodigde elektro.
Edit: meteen maar alles checken dan...
- Epiphone Les Paul plus top Wine Red
- Blackstar HT5
Twee zelfs. En blond. Doe je goedquote:
Comboquote:
Ik wil misschien alles wel van je kopen... je hebt een pm!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef infp2009 het volgende:
Effe een animocheck... Weet nog niet of ik ze wegdoe, maar is er interesse voor:
- EHX Small Clone
- EHX Little Big Muff
- EHX Deluxe Memory Man
Evt. als set met schitterend, door mij zwart gespoten en be-klitteband, Ikea Gorm plankje, adapter en daisy-chain voor de benodigde elektro.
- Blackstar HT5
Hij speelt wel aardigquote:Op maandag 25 juli 2011 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik krijg psychotische moordneigingen van die lome stem van die kerel...
Of een set EMGsquote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan niet kiezen welke pickups in mijn nieuwe SG ga stoppen... of een set lekkere [zilveren] passieve humbuckers, of een setje passieve EMG's...
Die heb ik nog nietquote:
Gewoon thuis en geen rook, en nauwelijks live gebruik dat aantal keer is op 2 handen te tellen. Maar witte gitaren verkleuren wel een beetjequote:Op maandag 25 juli 2011 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet
En waar hing je SG altijd Dribbel? Rook je toevallig?
Heb ik mijn gitaar ook nog steeds bij je liggen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Hoort er bij, geeft zo'n ding wel veel mojo.
Ga toch voor dat zilveren setje. Zet ik de EMG HZ's in de Dean Vx, kan ik die misschien weer eens verkoopbaar maken. Daarna los met een [andere] knutselstrat... Teveel projecten
Ja ook. Kan het echt niet vinden. Binnenkort opbouwen en dan laat ik er even een bevriende mede-expert naar kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb ik mijn gitaar ook nog steeds bij je liggen?
Zou wel willen, maar ben dan helaas op reis! Ticketprijzen zijn ook aardig... aan de prijs.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
Gaat iemand toevallig nog naar dat concert van hun?
Wel de ultieme Les Paul trouwens in de OP![]()
:
[ afbeelding ]
En wie gaan er morgen nog meer op Daan bieden en wat?
De Les Paul's van daar zijn qua bod al aardig gestegen![]()
Waarom verkoop je al die gear? Plus tvp voor die Memory Manquote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef infp2009 het volgende:
- EHX Small Clone
- EHX Little Big Muff
- EHX Deluxe Memory Man
- Blackstar HT5
Ik moet ook nog wennen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Niles-Crane het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihi ik ben een vaste klant
Prijzen zijn tegenwoordig wel wat...aan de prijs ja....quote:Zou wel willen, maar ben dan helaas op reis! Ticketprijzen zijn ook aardig... aan de prijs.
Zilverquote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan niet kiezen welke pickups in mijn nieuwe SG ga stoppen... of een set lekkere [zilveren] passieve humbuckers, of een setje passieve EMG's...
...ik ga verhuizen en verkoop dingen die ik niet gebruik (schaam)...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Waarom verkoop je al die gear? Plus tvp voor die Memory Man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |