zeg dat!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zo'n tele of LP hangt zo mooi aan de muur!![]()
*Einde wijvenmode...
Ik neem hem wel mee naar de BBQ, van allemaal oude pasjes plectra maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:51 schreef KaMo het volgende:
Brian, kunnen wij onze materialen niet toesturen... Dat jij er plectra van maakt!
Ik, setje kabels.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
Gaat iemand toevallig nog naar dat concert van hun?
Wel de ultieme Les Paul trouwens in de OP![]()
:
[ afbeelding ]
En wie gaan er morgen nog meer op Daan bieden en wat?
De Les Paul's van daar zijn qua bod al aardig gestegen![]()
quote:
Blijf je tot de pauze en ga je daarna wegquote:Op maandag 25 juli 2011 18:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Denk er aan om naar dat concert van hun te gaan, Bob Dylan is natuurlijk een legende maar ik heb nog nauwelijks iets van 'm gehoord, dus twijfel...
Heerlijk relaxte muziek manquote:
Die Blackstar... head of combo?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef infp2009 het volgende:
Effe een animocheck... Weet nog niet of ik ze wegdoe, maar is er interesse voor:
- EHX Small Clone
- EHX Little Big Muff
- EHX Deluxe Memory Man
Evt. als set met schitterend, door mij zwart gespoten en be-klitteband, Ikea Gorm plankje, adapter en daisy-chain voor de benodigde elektro.
Edit: meteen maar alles checken dan...
- Epiphone Les Paul plus top Wine Red
- Blackstar HT5
Twee zelfs. En blond. Doe je goedquote:
Comboquote:
Ik wil misschien alles wel van je kopen... je hebt een pm!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef infp2009 het volgende:
Effe een animocheck... Weet nog niet of ik ze wegdoe, maar is er interesse voor:
- EHX Small Clone
- EHX Little Big Muff
- EHX Deluxe Memory Man
Evt. als set met schitterend, door mij zwart gespoten en be-klitteband, Ikea Gorm plankje, adapter en daisy-chain voor de benodigde elektro.
- Blackstar HT5
Hij speelt wel aardigquote:Op maandag 25 juli 2011 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik krijg psychotische moordneigingen van die lome stem van die kerel...
Of een set EMGsquote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan niet kiezen welke pickups in mijn nieuwe SG ga stoppen... of een set lekkere [zilveren] passieve humbuckers, of een setje passieve EMG's...
Die heb ik nog nietquote:
Gewoon thuis en geen rook, en nauwelijks live gebruik dat aantal keer is op 2 handen te tellen. Maar witte gitaren verkleuren wel een beetjequote:Op maandag 25 juli 2011 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet
En waar hing je SG altijd Dribbel? Rook je toevallig?
Heb ik mijn gitaar ook nog steeds bij je liggen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Hoort er bij, geeft zo'n ding wel veel mojo.
Ga toch voor dat zilveren setje. Zet ik de EMG HZ's in de Dean Vx, kan ik die misschien weer eens verkoopbaar maken. Daarna los met een [andere] knutselstrat... Teveel projecten
Ja ook. Kan het echt niet vinden. Binnenkort opbouwen en dan laat ik er even een bevriende mede-expert naar kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb ik mijn gitaar ook nog steeds bij je liggen?
Zou wel willen, maar ben dan helaas op reis! Ticketprijzen zijn ook aardig... aan de prijs.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
:
[ afbeelding ]
En wie gaan er morgen nog meer op Daan bieden en wat?
De Les Paul's van daar zijn qua bod al aardig gestegen![]()
Waarom verkoop je al die gear? Plus tvp voor die Memory Manquote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef infp2009 het volgende:
- EHX Small Clone
- EHX Little Big Muff
- EHX Deluxe Memory Man
- Blackstar HT5
Ik moet ook nog wennen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Niles-Crane het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihi ik ben een vaste klant
Prijzen zijn tegenwoordig wel wat...aan de prijs ja....quote:Zou wel willen, maar ben dan helaas op reis! Ticketprijzen zijn ook aardig... aan de prijs.
Zilverquote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan niet kiezen welke pickups in mijn nieuwe SG ga stoppen... of een set lekkere [zilveren] passieve humbuckers, of een setje passieve EMG's...
...ik ga verhuizen en verkoop dingen die ik niet gebruik (schaam)...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Waarom verkoop je al die gear? Plus tvp voor die Memory Man
Hoop het, ècht zo verschrikkelijk kut, gister aaf toen ik bij d`r lag en d`r verzorgde ben ik wel 4-5 x in huilen uitgebarsten, bahquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Klinkt als gewoon zoek, voedsel vergiftiging ofzo... Komt vast goed
Waarom zou een man niet mogen huilen?, mag dan wel 20 zijn maar het is een hele goede vriendin van me, en ik toon m`n emotie`s bij d`r, we vertellen elkaar alles, en dan is het logisch dat ik zoo`n sterke band met d`r heb dat ik haar verzorg, en ja... ik lag tegen d`r aan, alleen als ze moest kotsen liet ik d`r ook even gaan natuurlijk, maar daarna werd ik weer vast gepakt en begon ze weer te huilen en me in d`r te drukkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Jonge, mannen huilen niet. En je gaat toch niet tegen een kotsend iemand aanliggen? X
Dus omdat een vriendin ziek is raak jij geen gitaar meer aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Braddie het volgende:
Denk dat ik voorlopig geen gitaar meer aanraak, bah, maak me hèèl veel zorgen om een vriendin, die besloot gisteravond opeens te overgeven, en alles begon te draaien, heb bij d`r gelegen, wel 2 uur lang, uiteindelijk naar huis gebracht, maak me zo veel zorgen...
Dat snap ik, maar meer de manier, hoe... ze heeft heel veel moeten overgeven, ging op een gegeven moment dubbel/slecht zien, en bleef me constant vasthouden en dicht tegen d`r aandrukken, het is gewoon heel kut.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus omdat een vriendin ziek is raak jij geen gitaar meer aan![]()
Ze gaat niet meteen dood als ze moet overgeven hoor
Hoe bedoel je?, sorry voor de overlast hoor, maar het moet er gewoon ècht uit, anders zit ik straks weer te huilen en daar heb ik geen zin in op m`n werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Braddie een haakje heeft gevonden om zijn puberale sores met het gitaristentopic te delen.
Nouja, ik hoop het, moet om 11 uur op m`n werk zijn, fijn!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef KaMo het volgende:
Braddie, ik snap je zorgen en ik vind het echt heel kut voor je. Maar dit soort dingen kan je veel beter kwijt in PUB of LIF, daar zullen ze echt veel meer begrip tonen en ws zelfs nuttige tips hebben!
Beide zijn niet direkt dikgezaaid in dit topic, neequote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef KaMo het volgende:
Daar zullen ze echt veel meer begrip tonen en ws zelfs nuttige tips hebben!
Chill!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:55 schreef Braddie het volgende:
Vrij gevraagd van m`n werk, voor die meid... is geaccepteerd!.
is er liefde in het spel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:55 schreef Braddie het volgende:
Vrij gevraagd van m`n werk, voor die meid... is geaccepteerd!.
Ja, enorm veel! Maarja... heb net haar spullen afgegeven bij haar thuis, even kort nog met haar gepraat, het gaat gelukkig goed met haar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is er liefde in het spel?
[ afbeelding ]
feliquote:
En dat terwijl Knopfler voor mij toch altijd de Strat man van de eerste albums zal blijven.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:07 schreef W1ckeDxt het volgende:
Waar komt die foto van Mark Knopfler vandaan? Zou er wel graag meer willen zien!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef Iemand91 het volgende:
Oh en ik wordt oud. De 1 gaat vandaag voor mijn leeftijd weg![]()
20 jaar alweer...
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat die mooie deals die mensen hier hadden met die tele's bij Daan nu niet meer opgaan.
Laat staan de LP's...
Daar heb je een punt. Vind ik ook. Brothers in Arms is dan weer hét Les Paul nummer van hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat terwijl Knopfler voor mij toch altijd de Strat man van de eerste albums zal blijven.
[/nostalgie]
De goedkoopste LP wordt al ¤180 (incl) op geboden, welke ik eventueel zou bieden staat op ¤200, de Tele's begint bij ¤120, welke ik eventueel zou bieden op ¤130 (sunburst(?)) of ¤150 (butterscotch).quote:
Dat is ook het kutte, wanneer de boden tussen ¤100 en ¤300 zitten, moet je met minimaal ¤20 verhogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Oh dat. Kan soms nog wel uit
Gewoon laatste paar seconden net een euro hoger bieden.
Hij heeft een Les Paul uit 1959 én uit 1958! En nog een uit 1984.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
knopfler heeft toch een echte 1959 les paul? net als jimmy page en clapton (geloof ik), die dingen zijn echt enorm veel geld waard.
Moet ze wel heel erg knap zijn. Je gaat toch geen overgevende meiden 'nemen'?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou een man niet mogen huilen?, mag dan wel 20 zijn maar het is een hele goede vriendin van me, en ik toon m`n emotie`s bij d`r, we vertellen elkaar alles, en dan is het logisch dat ik zoo`n sterke band met d`r heb dat ik haar verzorg, en ja... ik lag tegen d`r aan, alleen als ze moest kotsen liet ik d`r ook even gaan natuurlijk, maar daarna werd ik weer vast gepakt en begon ze weer te huilen en me in d`r te drukkenhet was echt geen fijne avond... Moet zo ook werken, ik hoop niet dat er iemand komt voor een piano, want dan gaat het fout, dat merk ik... dan breek ik weer, en dat kan ik niet doen midden in een winkel.
Een LP en een Tele van Daan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef CoiLive het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera! Wat is je verlanglijstje?
[..]
Moet ze wel heel erg knap zijn. Je gaat toch geen overgevende meiden 'nemen'?
PM!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:31 schreef guitarist het volgende:
Spam: troep te koop!
http://verkopers.marktplaats.nl/1872541
Nee niet gezien, even terug bladeren!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zag je mijn post in het vorige topic gericht aan jou nog?.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Braddie het volgende:
Denk dat ik voorlopig geen gitaar meer aanraak, bah, maak me hèèl veel zorgen om een vriendin, die besloot gisteravond opeens te overgeven, en alles begon te draaien, heb bij d`r gelegen, wel 2 uur lang, uiteindelijk naar huis gebracht, maak me zo veel zorgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |