bond tegen wat?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Vlindur het volgende:
Mijn jas heeft een nepbondje, maar die zat vast met drukkers, dus die is er al tijden af.
Verder heb ik geen bond. Ik ben verder niet tegen vlees ofzo, maar jezus, maak die beesten in godsnaam netjes snel dood. Wat is het punt om ze zo te laten lijden en leven?
Niet klikken maar slikkenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
godtering, echt, gaviscon vloeibaar smaakt naar sperma met anijssmaaken daar moet je dan een hele slok van
welke heb je dan? De pepermunt is goed te doen vind ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
godtering, echt, gaviscon vloeibaar smaakt naar sperma met anijssmaaken daar moet je dan een hele slok van
en action is handig voor schoonmaakmeuk (theedoeken, strijkplanken, schrobborstels enzo)
o wachtquote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb jij dan wel eens sperma met anijssmaak gehad?
Die heb ik wel eens dichtgenaaid toen ik als kind een dagje met de dierenarts mee mocht. Totaalruptuurtje.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o wacht
[ afbeelding ]
die zag je net zo min aankomen he
Antagel werkt goed smaakt naar tandpastaquote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
nou de substantie , dat dikke lijmachtigehuuu
maar van rennies word ik ook al zo naar
is antagel wat?
Jep, hij heeft de sleutel ook netjes teruggebracht.quote:
Nederland? Belgie? Frankrijk? Spanje? Italie?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta, dat is raar. Maar goed, fijn dat het zo is afgelopen.
Ik ben druk op zoek naar een camping + stacaravan oid. Ik ben de zotte zomer hier zo beu dat we besloten hebben toch maar gewoon weg te gaan. En dan is de auto wel zo handig met twee kleintjes. Nou alleen nog even iets vinden. Komt vast goed!
Dat is een typfout, bedoel groenige. Beetje groene uitslag op de tegel.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:03 schreef lady-wrb het volgende:
groenzig? is dat een typefout of een woord dat ik niet ken
Probeer eens Antagel.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
en action is handig voor schoonmaakmeuk (theedoeken, strijkplanken, schrobborstels enzo)
nou ja, zou toch kunnen? kruising tussen groezelig en groenig in plaatselijk dialectquote:Op maandag 25 juli 2011 18:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is een typfout, bedoel groenige. Beetje groene uitslag op de tegel.
Het zou ook dialect kunnen zijn, weet ik eigenlijk niet. Het kwam in ieder geval zo uit mn vingers....quote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, zou toch kunnen? kruising tussen groezelig en groenig in plaatselijk dialect
Dat kom ik dan tegen in Ikea, jammer genoeg met een nulletje meerquote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef Jeetjejom het volgende:
Action is een kutwinkel! Veel te veel zooi voor veel te weinig geld. Ik flikker altijd alles maar in mijn mandje, want kost toch geen drol. Om uiteindelijk ¤80.00 te moeten betalen!
Kon ik nog maar eens alleen douchen op mn vrije dag... Heerlijk! Niet m'n nek breken over badeendjes, geen glibberend meisje bij m'n voeten en geen gegil met afdrogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga douchen als het monster op bed ligt. Ik zit nog in pyjama
Rienk is vanochtend met J. onder de douche geweest. en aangezien hij rond 11:00 weer naar bed gaat vind ik het helemaal niet erg om in mn pyjama rond te hobbelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Kon ik nog maar eens alleen douchen op mn vrije dag... Heerlijk! Niet m'n nek breken over badeendjes, geen glibberend meisje bij m'n voeten en geen gegil met afdrogen.
Het leek zo handig, samen douchen.Maar stiekem is het ook wel gezellig natuurlijk. ik zal het nog missen later. De pest is alleen dat ik niet zo'n ochtendmens ben.
En pas gaan douchen tijdens haar middagdut vind ik echt geen optie. Ik krijg al jeuk van de gedachte alleen al dat ik een halve dag ik mn badjas moet lopen.
we gaan dinsdag 9 aug naar dierentuin emmenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef simmu het volgende:
dierentuin emmen is heel leuk bar! sleep het anders mee richting het dierentuin emmen meet topic, wat steeds maar faalt
En gewoon in de avond douchen? en je gewoon overdag aankleden en je ding doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Kon ik nog maar eens alleen douchen op mn vrije dag... Heerlijk! Niet m'n nek breken over badeendjes, geen glibberend meisje bij m'n voeten en geen gegil met afdrogen.
Het leek zo handig, samen douchen.Maar stiekem is het ook wel gezellig natuurlijk. ik zal het nog missen later. De pest is alleen dat ik niet zo'n ochtendmens ben.
En pas gaan douchen tijdens haar middagdut vind ik echt geen optie. Ik krijg al jeuk van de gedachte alleen al dat ik een halve dag ik mn badjas moet lopen.
ik hoor mezelf pratenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan echt niet 's avonds douchen. Ik móet even wakker worden onder de douche. en het liefst zonder getetter en vragen. Maar goed, alleen al douchen is ook fijn.![]()
Wel kan ik dan 's avonds nóg een keer douchen. héérlijk!
Dat dus echt precies!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan echt niet 's avonds douchen. Ik móet even wakker worden onder de douche. en het liefst zonder getetter en vragen. Maar goed, alleen al douchen is ook fijn.![]()
Wel kan ik dan 's avonds nóg een keer douchen. héérlijk!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat weiger ik dus hè.héél onbuigzaam ben ik daarin. een beetje om half zes opstaan omdat de kinderen niet éven tien minuutjes kunnen wachten. Ik lever al zoveel in voor de kinderen. Ja, dat klinkt erger dan het is hoor maar ik vind dat ze dat gewoon kunnen leren.
Mama heeft éven tijd voor haarzelf nu. Het is nog work in progress trouwens. Hoe vaak ik al niet een telefoon onder de douche gedrukt heb gekregen.belt echt fijn hoor, met de collega van je man terwijl hij weet dat je onder de douche staat.
en om nou een gesprek aan te gaan met het kind over timing terwijl de telefoonlijn open staat is ook niet echt wat je wil.
dat flikte sangdrax me tijdens de bevalling van selenequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe vaak ik al niet een telefoon onder de douche gedrukt heb gekregen.belt echt fijn hoor, met de collega van je man terwijl hij weet dat je onder de douche staat.
en om nou een gesprek aan te gaan met het kind over timing terwijl de telefoonlijn open staat is ook niet echt wat je wil.
dat gevoel idd... blech.. dat haat ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:25 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat dus echt precies!Als ik 's ochtends niet douche, hou ik de hele dag het 'in ben net uit bed-gevoel'. En ik moet sowieso m'n haar natmaken en föhnen 's ochtends om het in model te krijgen.
Zoen jij zoveel mensen op een dag dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:49 schreef moussy het volgende:
Ik doe nooit poederen, dan geef ik altijd zo af
A dirty mind is a joy forever....quote:
JA!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:49 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zoen jij zoveel mensen op een dag dan?
Ik ga het liefst au naturel de dag doorquote:
Ik gebruik nooit foundation. Ik vind dat vies aanvoelen op mijn gezicht net als lippenstift ook. Ik gebruik alleen ogenschaduw en mascara.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:57 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb trouwens wel sinds m'n zwangerschap erg veel pigmentvlekken in m'n hals zitten. Krijg je ervan als je je halve zwangerschap met je bakkes in de zon zit.
Ik heb een collega en die heeft ALTIJD haar ogen zwart omrand. Op een dag had ze zich verslapen en kwam ze zonder make up. Ik schrok gewoon van haar echte gezicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef Ssserpente het volgende:
Trouwens, het grote verval heeft hier wel al zn intrede gedaan. Ik ben vandaag Zonder Make-up de stad in geweest.Gelukkig herkende niemand me.
Anders had ik ongetwijfeld te horen gekregen (subtiel): "Heb je niet zo goed geslapen vannacht?" Of, van een minder subtiel figuur: "Wat zie jij eruit? Heb je onder een steen gelegen vannacht?!" (Echt gebeurd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |