SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost
[ Bericht 0% gewijzigd door Hamsik op 25-07-2011 14:04:29 ]Hier had uw advertentie kunnen staan!
Dacht dat Fc Twente de pers gevraagd heeft deze niet te publiceren...quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Blijkbaar vond de NOS de wedstrijd niet interessant genoeg. Zelfde reden waarom ze wel Ajax tegen clubje X uitzenden, maar niet Twente tegen clubje Y.
Denk eerder dat de NOS de rechten niet heeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Blijkbaar vond de NOS de wedstrijd niet interessant genoeg. Zelfde reden waarom ze wel Ajax tegen clubje X uitzenden, maar niet Twente tegen clubje Y.
Nee,inderdaad niet veel..quote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Of gewoon die 15 piek per maand lappen voor EL.... Zoveel is dat ook niet.
Dat is iets minder dan 4 euro per wedstrijd. Vind dat best meevallen, al kijk ik zelf meer.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:14 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Nee,inderdaad niet veel..Alleen als je alles kijkt,of met meerdere mensen woont is het te doen.
In je eentje voor 4 wedstrijden per maand,soms meer,ga je toch geen 15,- lappen..
Je kan ook gratis kijken op sites. (Ga naar belangrijk bericht i.v.m livestreams en gebruik die sites).
Dat is veel bier.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Euh, ik vind dat gewoon normaal hoor. Ik geniet van die wedstrijden en dan wil ik die paar euro per wedstrijd wel betalen.... Allene is het ook makkelijk te doen. Kom op, 15 euro dat is niets.
Eredivisie Live heeft deze ook moeten kopen. De NOS had het ook kunnen doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eerder dat de NOS de rechten niet heeft.
Had Ziggo dat maarquote:Op maandag 25 juli 2011 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is iets minder dan 4 euro per wedstrijd. Vind dat best meevallen, al kijk ik zelf meer.
EL heeft ook europa league en fa cup bijvoorbeeld. En vaak is een combopakket met sport1 zeer voordelig.
Ik betaal voor EL en S1 17,50. Spotprijsje.
Mart heeft te horen gekregen dat ze toch door gaan met de Avondetappe, waar eigenlijk geen geld voor was. EK en OS ook erbij komende zomer, ze proberen zoveel mogelijk te besparenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Eredivisie Live heeft deze ook moeten kopen. De NOS had het ook kunnen doen.
Wellicht viel er te weinig op te verdienen. Het is te begrijpen....
Dat zal toch wel niet het geval wezen dat zal wel heel lullig wezen!!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Denken jullie dat Ruiz "geblesseerd" is zodat hij binnenkort bij Ajax in de CL kan spelen? Zijn naam komt steeds omhoog ivm een transfer naar Ajax en deze blessure lijkt wel heel toevallig bij een CL wedstrijd...
Bron?quote:Zijn naam komt steeds omhoog ivm een transfer naar Ajax
Nou zo gek is het allemaal niet ik heb ook gehoord dat JC weer zelf op het veld zal stappen en lopen meeballen in CL wedstrijden!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef d1ce het volgende:
[..]
Bron?Ajax kan Ruiz waarschijnlijk niet eens betalen na al die aankopen.
Geeft niet, wij hebben Kluivert altijd nog achter de handquote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Nou zo gek is het allemaal niet ik heb ook gehoord dat JC weer zelf op het veld zal stappen en lopen meeballen in CL wedstrijden!
Spitsen genoeg komend seizoen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef d1ce het volgende:
[..]
Geeft niet, wij hebben Kluivert altijd nog achter de hand
Met alle respect, maar Ajax is geen duidelijke stap omhoog. Hij wil in Spanje spelen en zich in de kijker spelen van de Europese topclubs.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Denken jullie dat Ruiz "geblesseerd" is zodat hij binnenkort bij Ajax in de CL kan spelen? Zijn naam komt steeds omhoog ivm een transfer naar Ajax en deze blessure lijkt wel heel toevallig bij een CL wedstrijd...
Ik over rechts niet zozeer meer over linksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Ajax is geen duidelijke stap omhoog. Hij wil in Spanje spelen en zich in de kijker spelen van de Europese topclubs.
Trouwens, wie maakt zich nog meer zorgen over de back posities? De rest van het elftal staat wel, maar Adriaanse kennende gaan we vol op de aanval. De verdediging mag dus geen twijfelaars bevatten......
Een van de namen die genoemd is die over zou komen naar Ajax, volgens een insider op een forum. Niet bepaald een zekerheidje dus en Ruiz is van die namen de minst waarschijnlijke. Heeft weinig met Nederland zodat clubcliefde voor Ajax me nogal stug lijkt en is verder al te goed voor beide clubs.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef d1ce het volgende:
[..]
blackmoon_ams van het ajax netwerk forumquote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef d1ce het volgende:
[..]
11 tegen 11 man.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet verwachten vanavond...
een van de weinige wedstrijden waar sfeer is in het Gelredome!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet verwachten vanavond...
Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
11 tegen 11 man.
2 goals
1 bal
1 scheidsrechters met wat knechten.
Redelijke grasmat.
Nou dat in elk geval
* Mama_Mia meldt zichquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:18 schreef Stienn het volgende:
Matchday!Gaan er nog wat Fokkers vandaag?
Bedankt Wilfredquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
11 tegen 11 man.
2 goals
1 bal
1 scheidsrechters met wat knechten.
Redelijke grasmat.
Nou dat in elk geval
Ja ik neem het over een paar maanden, woon nu nog tijdelijk in Enschede, maar als ik verhuisd ben kan ik UPC nemen die hebben mooie paketten.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Of gewoon die 15 piek per maand lappen voor EL.... Zoveel is dat ook niet.
Ziggoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ik neem het over een paar maanden, woon nu nog tijdelijk in Enschede, maar als ik verhuisd ben kan ik UPC nemen die hebben mooie paketten.
Helaas nietquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef horned_reaper het volgende:
Vanavond lekker voetbal kijken!Ik heb er zin in ^^
Als het in het ergste geval niet lukt kun je altijd vragen of je met iemand om je heen een kaartje kan kopen, per SCC mogen er 4 kaarten verkocht worden en ik kan me niet voorstellen dat iedereen met 3 anderen de wedstrijd gaat bekijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:45 schreef kastanova het volgende:
Misschien dat hier iemand het verlossende antwoord heeft; ik wil vanavond even met m'n CC kaarten halen bij het stadion.
Op de website van FC Twente staat dat dit geen problemen op zou moeten leveren, de dame van de receptie bij de Gelredome beweerde telefonisch echter zéér stellig dat men alleen met een seizoenskaart kaarten zou kunnen halen.
Iemand enig idee?
En daarnaast; tot hoe laat is het uberhaupt mogelijk om kaartjes te krijgen bij het stadion?
Ik zit nu namelijk in Nijmegen en heb nog een afspraak staan, dus het liefst zou ik hier om 20:00 vertrekken, +/- 20:40 de kaartjes ophalen en dan direct aanschuiven voor de aftrap, maar vraag me af of de kassa's niet gewoon gaan sluiten rond een uur of 20:00 ofzo.
Als Twente het lastig gaat krijgen tegen zo'n kut ploegje kunnen ze maar beter helemaal niet mee doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef Q. het volgende:
Volgens mij wordt het moeilijk opbouwen zonder Chadli. Ben benieuwd...
volgende week nog wel een returnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef GGMM het volgende:
Succes, deze wedstrijd winnen betekent dat je sowieso in een groepsfase speelt. Belangrijke wedstrijd.
zolang er tijdelijk niemand anders beschikbaar is, moeten we het er maar mee doen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef laucas het volgende:
Links en rechtsback kunnen echt niet bij Twente. Leuke speler overigens die Berghuis, maakt een goede indruk.
Dat begrijp ik ook wel maar zet er dan talent neer want dit oogt zo karig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zolang er tijdelijk niemand anders beschikbaar is, moeten we het er maar mee doen...
zeker!quote:
hebben ze talent qua backs in Jong Twente zitten dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel maar zet er dan talent neer want dit oogt zo karig.
Tiendalli en Kuipers heb je nog, maar geschorst en geblesseerd... en Leugers kan ook niet linksback spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef laucas het volgende:
Dat weet ik niet maar dat zou ik wel verwachten, wat als een Buysse of een Cor geblesseerd raakt?
2x Rode kaart zonet maar niet gegeven?
Kuipers sowieso niet terug voor de winterstop, Tiendalli natuurlijk altijd leuk om achter de hand te hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Tiendalli en Kuipers heb je nog, maar geschorst en geblesseerd... en Leugers kan ook niet linksback spelen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef ReMcOrE het volgende:
bij vlagen erg fris en aanvallend gevoetbald, ondanks het gemis van basiskrachten
Van de volle kant naar de totaal lege kant?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ondanks geen Veste vind ik het toch wel sfeervol vanavond... nu van kant naar kant zingen
Het is voor Twente te hopen dat hij een ander karakter heeft dan zijn broer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:34 schreef Yi-Long het volgende:
Goede wedstrijd, vooral de 2de helft. Goede invalbeurt van Ola John (sp?).
Nee, 1 kant achter het doel was bewust leeggelaten. Rest van stadion vol Twente supporters en ergens in een uithoek wat verloren Vaslui supporters.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
[..]
Van de volle kant naar de totaal lege kant?
Met dat vol viel het ook nog wel mee. Al met al zaten er zo'n 12000 Tukkers in Het Gelredome waar dik 25.000 supporters inkunnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:53 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, 1 kant achter het doel was bewust leeggelaten. Rest van stadion vol Twente supporters en ergens in een uithoek wat verloren Vaslui supporters.
Waar wou je Ruiz (ik hoop nog steeds dat ie blijft), de Jong en Janko dan laten?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:34 schreef Yi-Long het volgende:
Goede wedstrijd, vooral de 2de helft. Goede invalbeurt van Ola John (sp?).
Hopelijk speelt Chadli dan straks als nr. 10 ofzo, en dan Berghuis en John op de flanken.
als iedereen fit is worden de voorste 6 denk ik Chadli (mits fit), Janssen, Brama, Ruiz, Janko en De Jong (willekeurige volgorde) mits Co wat ziet in De Jong op links, anders Bajrami daar... of De Jong op 10 en Chadli 'ouderwets' linksbuitenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Benieuwd welke elf er dan in de basis starten. Hopelijk Janssen weer beter, iemand een idee of Chadli dan alweer terug is van zijn blessure?
helaas kun je met die 6 geen Berghuis kwijt in de basisquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Chadli - Janko - Ruiz
Janssen Brama De Jong middenveld
Vind ik helemaal prima
ik vond Berghuis leuk gisteren trouwens, en Ola ook. Lekker die snelheid
quote:'Rubin Kazan heeft Luuk de Jong in vizier'
Rubin Kazan hoopt volgens Life Sports FC Twente-aanvaller Luuk de Jong aan te trekken. De Russen kennen De Jong van vorig seizoen.
De Oranje-international speelde met Twente in de Europa League tegen Rubin Kazan. De Russen werden in eigen huis met 0-2 verslagen, mede door een doelpunt van De Jong. In Enschede wist Rubin Kazan niet te winnen (2-2). De Russische topclub heeft vijf miljoen euro over voor De Jong.
Rubin-trainer Kurban Berdyev hoopt de aanvaller deze zomer los te weken bij Twente. Berdyev is niet gelukkig met de huidige aanvalslinie en hoopt met De Jong op meer stootkracht voorin. Rubin had ook interesse in spiten Nelson Valdez, Andrea Caracciolo, Sercan Yildirim en Joel Campbell.
Ik begin me pas zorgen te maken als clubs van het kaliber AC Milan in beeld komen. Rubin Kazan is bij voorbaat kansloos. Germinal Beerschot trouwens ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |