abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2011 @ 12:33:03 #31
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917231
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik het idee dat TS dit er net bij heeft verzonnen omdat ze haar kant verhaal afgeschoten zag worden..
TS is vrouw? Dat verklaart wel die Marbella en 2 auto's TL...
Ik denk dat TS zijn/haar spaarpot kan gaan omkeren.
censuur :O
pi_99917283
Rabobank... Spaarpot omkeren? ik wacht eerst wel even wat de restwaarde is... krijg woensdag bericht van de expert
  maandag 25 juli 2011 @ 12:36:34 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99917345
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

TS is vrouw? Dat verklaart wel die Marbella en 2 auto's TL...

O geen idee eigenlijk. Daar ging ik gezien het verhaal en de reacties gemakshalve maar even vanuit.
pi_99917353
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef marbella-10 het volgende:
Rabobank... Spaarpot omkeren? ik wacht eerst wel even wat de restwaarde is... krijg woensdag bericht van de expert
Dan ga je de restwaarde van de auto gebruiken om de schadepenningen van de tegenpartij af te lossen?
pi_99917384
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef marbella-10 het volgende:
Rabobank...
Als jij om 14:00 een spoedbetaling gedaan hebt dan zou het 1,5 laten bij hun op de rekening gestaan moeten hebben.

Heb je wel het juiste betalingskenmerk meegegeven?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99917392
Daar heb ik de restwaarde niet voor nodig....
pi_99917412
Yep, heb ik allemaal gecontroleerd! Ik moet nu helaas weer aan het werk.. ik post vanavond wel even weer!
pi_99917575
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:49:18 #39
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917725
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
Goed punt. Dat zou dan "voor 31 mei" zijn.
censuur :O
pi_99917731
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
volgens mij wel. En als de dekking per 01-06 opgeschort is, gaat het dus om de betaling die voor die tijd binnen had moeten zijn (uiterlijk de 31e mei?).
Even a broken clock is right twice a day.
pi_99917742
Remco! :(
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:51:29 #42
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99917791
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:49 schreef TronCarter het volgende:

[..]

volgens mij wel. En als de dekking per 01-06 opgeschort is, gaat het dus om de betaling die voor die tijd binnen had moeten zijn (uiterlijk de 31e mei?).
Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
pi_99917793
Tik je kenteken eens in bij het RDW TS, en kijk hoe je verzekering ervoor staat.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99917808
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Reactie van TS: "Ik heb nooit een brief gehad!" :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99917820
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:54:00 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99917869
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
Wat ben jij wakker vandaag zeg :D

quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Dat hoor je toch ook gewoon zelf in de gaten te houden.
pi_99917897
Even op slot, want namen zijn niet nodig.
Ja doei.
pi_99917947
En weer open.

TS: advies vragen en zulks is uiteraard prima, maar probeer het wat anoniem te houden ivm smaad en zulks!
Ja doei.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:57:47 #49
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99917968
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
pi_99917974
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat ben jij wakker vandaag zeg :D
c_/
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99918000
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Stel dan eens dat de betaling de 3e binnen is bij de verzekeraar, geldt dan weer een dekking vanaf de 3e of heb je dan gewoon de hele maand pech.
pi_99918027
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Betalingsherinneringen zijn wettig gezien niet noodzakelijk.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99918103
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Aan de ene kant vind ik het lullig, maar als je als verzekeraar elke maand tig duizend brieven moet versturen voor mensen te laat betalen kan je wel bezig blijven. Daarom maak je ook de afspraak over tijdige betaling in de algemene voorwaarden; dit zou duidelijk genoeg moeten zijn.

Maar wat verzekeraars allemaal niet uitvreten is denk ik een topic op zichzelf waard ;)

Los daarvan hebben we natuurlijk gewoon helemaal geen duidelijkheid van TS, dus we wachten af op de volgende post :P
Even a broken clock is right twice a day.
pi_99918145
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Stel dan eens dat de betaling de 3e binnen is bij de verzekeraar, geldt dan weer een dekking vanaf de 3e of heb je dan gewoon de hele maand pech.
Ik zou als je weet dat je te laat betaald even de verzekeraar bellen om na te vragen of en wanneer je dekking volledig is.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_99918193
TS is gone.
pi_99918241
Voor mensen zoals TS hebben ze trouwens automatische incasso uitgevonden.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 13:08:05 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99918266
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99918294
Een of ander tussenpersoon waarvan de naam niet gepost mag worden van muurbloempje
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 13:11:20 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99918379
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een of ander tussenpersoon waarvan de naam niet gepost mag worden van muurbloempje
normaal (bij kleine bedrijfjes) begrijp ik dat wel. verzekeraars vallen daar niet onder.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99918386
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Dat is niet voor niets weggehaald.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')