abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99916660
Twee week geleden heb ik een ongeluk gehad. Inmiddels is mijn auto en de auto van de tegenpartij total loss verklaard. Afgelopen week een brief ontvangen van <de verzekeraar> en daarbij zat een acceptgiro van de schadepenningen van de tegenpartij + een melding dat ik niet in aanmerking kom voor de casco schade van mijn auto (terwijl ik een all risk verzekering heb). De reden? Omdat ik mijn premie niet (tijdig) betaald zou hebben. Nu heb ik een printscreen toegestuurd van de betaling van de maand juni en reeds juli betaald. Er wordt erg moeilijk gedaan... a.s. woensdag neemt de expert contact met mij op omtrent de restwaarde.... Vind het onbegrijpelijk dat er zo mee wordt omgegaan... wat kan ik verder voor actie tegen deze verzekeraar ondernemen?

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 25-07-2011 12:55:39 ]
pi_99916679
Bellen, erachteraan blijven zitten. Dat is alles.
pi_99916747
<de verzekeraar> heeft wat financiële problemen geloof ik, zie ook deze mail:
quote:
Via Independer.nl heeft u een autoverzekering afgesloten voor uw (...). Als tussenpersoon voor deze verzekering houden wij u op de hoogte van belangrijke wijzigingen.

<de verzekeraar> heeft ons laten weten dat zij per 1 augustus a.s. de premies flink gaan verhogen om zo de vele schadeclaims te compenseren. Daarnaast verhogen zij ook het eigen risico. U merkt pas iets van deze verhoging bij uw eerstvolgende betaling. Als u per maand betaalt dan merkt u dit al heel snel. Betaalt u per jaar dan merkt u dit pas als u de verzekering verlengt.

Wat verandert er precies?
Uw premie gaat met 50% omhoog.
Heeft u een beperkt- of volledig casco verzekering? Dan wordt uw eigen risico ¤ 250,-.
<de verzekeraar> stuurt u begin volgende week zelf ook nog een brief over deze wijzigingen.


[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 25-07-2011 12:56:06 ]
pi_99916749
Ben ik druk mee bezig.. heb alle maanden geteld en alle maanden zijn betaald!!

Nu heb ik zojuist een mail van hun gekregen en daar staat het volgende in:

Uiteraard bent u geheel vrij om een juridische procedure op te starten. Als u onderstaande gedeelte uit de polisvoorwaarden leest, ziet u dat de dekking bij het uitblijven van de premie per premievervaldatum, ofwel in uw geval per 01-06-2011, is komen te vervallen.

Nu is het geval dat ik de premie in juni heb betaald en de schade in de maand juli is gereden! En deze maand ook gewoon netjes betaald is.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:17:22 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99916754
Jouw printscreen zegt niet alles: de vraag is of de premie op tijd binnen was. Dat kan een dag schelen met een andere bank.
Oftewel: wanneer heb je precies betaald? En wat zeggen de polisvoorwaarden hierover?
censuur :O
pi_99916768
Heb je je premies op tijd betaald?
Wat zeggen de voorwaarden?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:17:59 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99916773
quote:
De reden? Omdat ik mijn premie niet (tijdig) betaald zou hebben.
Had je die wel (op tijd) betaald?
pi_99916777
Remco, blijf uit mijn hoofd :(
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99916810
Ah, dus het is de vraag of je op tijd de premie hebt overgeboekt. Est muy importante.
pi_99916820
De premie was naar mijn mening op tijd binnen... En idd heb afgelopen week een mail ontvangen dat de premie met 50% verhoogd wordt. Te bizar voor worden... nu moet ik 3 week wachten omdat hun het gaan voorleggen bij de volmachtgever Delta Lloyd...
  maandag 25 juli 2011 @ 12:22:22 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99916885
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef marbella-10 het volgende:
De premie was naar mijn mening op tijd binnen... En idd heb afgelopen week een mail ontvangen dat de premie met 50% verhoogd wordt. Te bizar voor worden... nu moet ik 3 week wachten omdat hun het gaan voorleggen bij de volmachtgever Delta Lloyd...
'Naar jouw mening' zegt natuurlijk niks. Wanneer had de premie op hun rekening moeten staan, en wanneer heb jij het overgemaakt?
pi_99916889
Naar jouw mening telt niet :) Zeker weten moet je het.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:22:43 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99916894
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Remco, blijf uit mijn hoofd :(
Beetje snel mijn berichtje samenvatten he >:)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef marbella-10 het volgende:
De premie was naar mijn mening op tijd binnen...
Uit het feit dat je weigert om exacte data te vermelden, zal ik maar afleiden dat het kantjeboord was en dus te laat binnenkwam.
Verzekeringen zijn gek op niet-betalen! Oftewel elk excuus grijpen ze aan. En zo te zien heb jij ze er een gegeven.
censuur :O
  maandag 25 juli 2011 @ 12:23:26 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99916920
Gaan we nou de rest van het topic nog alle reacties in drievoud blijven plaatsen?
pi_99916956
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Gaan we nou de rest van het topic nog alle reacties in drievoud blijven plaatsen?
Had TS maar in drievoud zijn betaling op tijd gedaan.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99916968
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Had TS maar in drievoud zijn betaling op tijd gedaan.
Dan kon hij er mooi 2 storneren!
Sorry Sjeen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99916971
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
pi_99917009
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef marbella-10 het volgende:
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
Juni heeft geen 31 dagen :|W
En betaald is wanneer het bij diegene waarna je het overboekt op de rekening staat.
Niet wanneer jij opdracht geeft tot betalen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:26:26 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917021
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef marbella-10 het volgende:
Je mag de datum weten hoor.... 29 juni heb ik betaald en op de acceptgiro stond dat het voor de 31 binnen zou moeten zijn... je kan het kantje boord noemen maar het is betaald! En daar gaat het om... Ze kunnen elke excuus wel kunnen aangrijpen maar ik ga hier bovenop zitten!
Serieus voor de 31e juni?!
censuur :O
  maandag 25 juli 2011 @ 12:27:01 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917038
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Juni heeft geen 31 dagen :|W
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Remco Ruigbaard, blijf uit mijn hoofd :(
censuur :O
pi_99917049
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
pi_99917065
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]


[..]

OMG.
Open jij een topic in BNW?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:28:12 #23
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917073
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
WAAROM zou je een spoedbetaling doen? Wist je al dat je te laat was? Of heb je gewoon geld te veel om de bank een paar euro extra te geven?
Wat je nu dus moet doen, is je bank vragen wanneer die betaling ontvangen is door de ontvanger.
censuur :O
pi_99917075
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
Zo zie je maar weer, haastige spoed...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:29:34 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99917120
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef marbella-10 het volgende:
Excuses... de 30e bedoel ik... en met spoedbetaling gedaan
Hoe laat?
pi_99917133
Ik heb de acceptgiro over het hoofd gezien dus heb het vervolgens met spoed gedaan!

Ik ga zo direct de bank bellen
pi_99917175
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef marbella-10 het volgende:
Ik heb de acceptgiro over het hoofd gezien dus heb het vervolgens met spoed gedaan!

Ik ga zo direct de bank bellen
Zoals kwiwi al vraagt, hoelaat?
Kan best dat die spoedbetaling pas de eerst volgende werkdag daarop is uitgevoerd.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:31:26 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99917186
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

WAAROM zou je een spoedbetaling doen? Wist je al dat je te laat was? Of heb je gewoon geld te veel om de bank een paar euro extra te geven?
Eigenlijk heb ik het idee dat TS dit er net bij heeft verzonnen omdat ze haar kant verhaal afgeschoten zag worden..
pi_99917196
Omstreeks 14 uur s'middags
pi_99917229
Vanaf welke bank?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:33:03 #31
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917231
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik het idee dat TS dit er net bij heeft verzonnen omdat ze haar kant verhaal afgeschoten zag worden..
TS is vrouw? Dat verklaart wel die Marbella en 2 auto's TL...
Ik denk dat TS zijn/haar spaarpot kan gaan omkeren.
censuur :O
pi_99917283
Rabobank... Spaarpot omkeren? ik wacht eerst wel even wat de restwaarde is... krijg woensdag bericht van de expert
  maandag 25 juli 2011 @ 12:36:34 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99917345
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

TS is vrouw? Dat verklaart wel die Marbella en 2 auto's TL...

O geen idee eigenlijk. Daar ging ik gezien het verhaal en de reacties gemakshalve maar even vanuit.
pi_99917353
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef marbella-10 het volgende:
Rabobank... Spaarpot omkeren? ik wacht eerst wel even wat de restwaarde is... krijg woensdag bericht van de expert
Dan ga je de restwaarde van de auto gebruiken om de schadepenningen van de tegenpartij af te lossen?
pi_99917384
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef marbella-10 het volgende:
Rabobank...
Als jij om 14:00 een spoedbetaling gedaan hebt dan zou het 1,5 laten bij hun op de rekening gestaan moeten hebben.

Heb je wel het juiste betalingskenmerk meegegeven?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99917392
Daar heb ik de restwaarde niet voor nodig....
pi_99917412
Yep, heb ik allemaal gecontroleerd! Ik moet nu helaas weer aan het werk.. ik post vanavond wel even weer!
pi_99917575
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 12:49:18 #39
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99917725
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
Goed punt. Dat zou dan "voor 31 mei" zijn.
censuur :O
pi_99917731
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
volgens mij wel. En als de dekking per 01-06 opgeschort is, gaat het dus om de betaling die voor die tijd binnen had moeten zijn (uiterlijk de 31e mei?).
Even a broken clock is right twice a day.
pi_99917742
Remco! :(
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:51:29 #42
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99917791
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:49 schreef TronCarter het volgende:

[..]

volgens mij wel. En als de dekking per 01-06 opgeschort is, gaat het dus om de betaling die voor die tijd binnen had moeten zijn (uiterlijk de 31e mei?).
Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
pi_99917793
Tik je kenteken eens in bij het RDW TS, en kijk hoe je verzekering ervoor staat.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99917808
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Reactie van TS: "Ik heb nooit een brief gehad!" :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99917820
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:54:00 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99917869
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de maand juni pas de 30ste betaald.
Betaal je bij verzekering niet vooraf ipv achteraf?
Dus het bedrag van juni moet voor juni binnen zijn.
Wat ben jij wakker vandaag zeg :D

quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan zou het natuurlijk helemaal absurd zijn wanneer ze hier nu pas op deze wijze van op de hoogte zou worden gesteld.
Dat hoor je toch ook gewoon zelf in de gaten te houden.
pi_99917897
Even op slot, want namen zijn niet nodig.
Ja doei.
pi_99917947
En weer open.

TS: advies vragen en zulks is uiteraard prima, maar probeer het wat anoniem te houden ivm smaad en zulks!
Ja doei.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:57:47 #49
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99917968
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
pi_99917974
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat ben jij wakker vandaag zeg :D
c_/
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99918000
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Tja, je blijft toch zelf wel verantwoordelijk voor je betalingen. Daarnaast staat ook dat de dekking opgeschort wordt bij niet, of te late betaling. TS zou dus gewoon beter moeten weten.
Stel dan eens dat de betaling de 3e binnen is bij de verzekeraar, geldt dan weer een dekking vanaf de 3e of heb je dan gewoon de hele maand pech.
pi_99918027
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Betalingsherinneringen zijn wettig gezien niet noodzakelijk.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99918103
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ze daar niet van op de hoogte is gesteld, en [verzekeraar] wel gewoon steeds het overgemaakte bedrag incasseert heeft het er toch echt alle schijn van dat ze zich er nu (achteraf) op een bijzonder lullige manier proberen af te maken. Het lijkt me sterk dat een rechter in een procedure hierin mee zou gaan.
Aan de ene kant vind ik het lullig, maar als je als verzekeraar elke maand tig duizend brieven moet versturen voor mensen te laat betalen kan je wel bezig blijven. Daarom maak je ook de afspraak over tijdige betaling in de algemene voorwaarden; dit zou duidelijk genoeg moeten zijn.

Maar wat verzekeraars allemaal niet uitvreten is denk ik een topic op zichzelf waard ;)

Los daarvan hebben we natuurlijk gewoon helemaal geen duidelijkheid van TS, dus we wachten af op de volgende post :P
Even a broken clock is right twice a day.
pi_99918145
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Stel dan eens dat de betaling de 3e binnen is bij de verzekeraar, geldt dan weer een dekking vanaf de 3e of heb je dan gewoon de hele maand pech.
Ik zou als je weet dat je te laat betaald even de verzekeraar bellen om na te vragen of en wanneer je dekking volledig is.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_99918193
TS is gone.
pi_99918241
Voor mensen zoals TS hebben ze trouwens automatische incasso uitgevonden.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 13:08:05 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99918266
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99918294
Een of ander tussenpersoon waarvan de naam niet gepost mag worden van muurbloempje
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 13:11:20 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99918379
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een of ander tussenpersoon waarvan de naam niet gepost mag worden van muurbloempje
normaal (bij kleine bedrijfjes) begrijp ik dat wel. verzekeraars vallen daar niet onder.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99918386
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Dat is niet voor niets weggehaald.
Ja doei.
pi_99918392
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Een verzekeraar die klanten heeft die op tijd betalen niet snappen.
Klanten, wie wil ze in deze tijd nog!
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:30:22 #62
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99921179
Een spoedbetaling om 14:00 is weinig effectief hoor. Die dingen bklijven dan liggen tot de volgende dag... 12:00 is het omslagpunt que verwerking van die dingen.

Wat dekkingen betreft; zover ik weet is het zo dat als je als verzekerde word geroyeerd ivm wanbetaling, dan is de verzekeraar nog tot 1 maand na dat royement verplicht het goed te dekken.

Ruigbaard springt er wel op als het niet zo is ~O> ;)


maar in ieder geval en dus en hoe het ook zijn moge... een verzekering moet je ALTIJD doen met auto incasso en iid zorgen voro centjes op de bank. Je hebt ze idd een stok gegeven om te slaan nu jij in de veronderstelling bent dat ze moeten dokken.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99921217
SPRING

Voor 16:30 op een werkdag ingediend dezelfde werkdag verwerkt.
Daarna gaan de banken lekker onderling centjes schuiven en balans e.d. opmaken
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 14:48:00 #64
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99921790
voor 16:30 ? mmmm, ik zit bij de abn en daar kan ik het om 16:00 echt schudden hoor. Ik krijg er zelfs een melding van.

maar hoe dan ook, premie van een verzekering niet op tijd betalen is echt OLIEDOM! Je moet toch betalen dus laat dat gewoon via een incasso lopen en bij voorkeur gewoon per jaar.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99921938
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:48 schreef klusfoobje het volgende:
voor 16:30 ? mmmm, ik zit bij de abn en daar kan ik het om 16:00 echt schudden hoor. Ik krijg er zelfs een melding van.

Klacht indienen dan bij die dikke de Jager

quote:
Als u de opdracht vóór 16.30 uur bij ons aanlevert en u voldoende saldo op uw rekening hebt, is een binnenlandse betaling binnen maximaal 1,5 uur overgemaakt. Tussen 16.30 en 17.00 worden aangeleverde opdrachten op basis van 'best effort' uitgevoerd. Dit betekent dat wij proberen deze opdrachten nog dezelfde dag te verwerken. Lukt het niet, dan wordt de spoedoverboeking de volgende werkdag vóór 8.00 uur verwerkt. Spoedbetalingen naar andere banken die in het weekend worden ingevoerd en geagendeerd, worden door ons op maandag vóór 08.00 uitgevoerd
.

Bron
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 14:59:05 #66
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99922180
Apart, toch nog maar es goed naar kijken dan. Nu gebruik ik het zelden maar goed.

Overigens lijkt het me een geautomatiseerd systeem dus warom niet gewoon 24/7 direct verwerken.

Ik kan me niet voorstellen dat er op maandag ochtend iemand ruimschoots voor 8 uur achter zijn desk kruipt om dat spul te verwerken namelijk.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99922341
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef klusfoobje het volgende:
Apart, toch nog maar es goed naar kijken dan. Nu gebruik ik het zelden maar goed.

Overigens lijkt het me een geautomatiseerd systeem dus warom niet gewoon 24/7 direct verwerken.

Omdat banken voornamelijk nog met batches werken.
Maargoed, we dwalen af...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 15:19:13 #68
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_99922948
Op welke datum heb je schade gereden?
Ook hoi !
pi_99950057
Update TS?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99951199
TS is gearresteerd en zit inmiddels op Guantanamo Bay :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:28:58 #71
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_99956227
ts has left the building
Op elke fokker past een bril.
pi_99977629
Nee, de deurwaarder is alvast bij TS langs geweest om het huis leeg te halen omdat TS de rekening niet betaald. Dus TS heeft nu ook geen computer meer.
pi_100160882
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Betalingsherinneringen zijn wettig gezien niet noodzakelijk.
Normaal gezien niet, maar bij verzekeringen is daar een gerechtelijke uitspraak aan te pas gekomen. Pas na een schriftelijke aanmaning waarin duidelijk gewaarschuwd wordt voor verval van rechten uit de polis kan de maatschappij de dekking van de polis laten vervallen bij non/wanbetaling.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_100162540
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:17 schreef marbella-10 het volgende:
Ben ik druk mee bezig.. heb alle maanden geteld en alle maanden zijn betaald!!

Nu heb ik zojuist een mail van hun gekregen en daar staat het volgende in:

Uiteraard bent u geheel vrij om een juridische procedure op te starten. Als u onderstaande gedeelte uit de polisvoorwaarden leest, ziet u dat de dekking bij het uitblijven van de premie per premievervaldatum, ofwel in uw geval per 01-06-2011, is komen te vervallen.

Nu is het geval dat ik de premie in juni heb betaald en de schade in de maand juli is gereden! En deze maand ook gewoon netjes betaald is.
Wat was de premievervaldatum en wanneer heb je betaald?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')