Collectors itemquote:
Dan had ik hem niet schoon hoeven maken. Alleen even melden bij de toiletjuffrouw.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:52 schreef trekeennummertje het volgende:
Zou mooier geweest zijn als het een openbaar toilet was.
En dan zeggen dat je even geen kleingeld bij je hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dan had ik hem niet schoon hoeven maken. Alleen even melden bij de toiletjuffrouw.
Ik betaal het morgen evenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:54 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je even geen kleingeld bij je hebt.
Of dat ze terug heeft van een briefje van 50.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:54 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je even geen kleingeld bij je hebt.
Ik zal even overleggen hier of die erop mag ookquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef Onnoman het volgende:
Je bent het volgende bordje vergeten:
Een lange jankak
is een kietel tegen de achterkant van je balzak
Dat had me een ban gekost maat, geloof me.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:03 schreef Pharkus het volgende:
Wat hebben we aan een hilarische paint als er ook foto's gemaakt hadden kunnen worden?
Ga je me afkraken als ik "lang" zeg?quote:
Neuj. Zo ben ik niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ga je me afkraken als ik "lang" zeg?
oke, 10 minutenquote:
Het gaat wel weer nuquote:Op maandag 25 juli 2011 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Hangtoilet is wel chill trouwens.
Hoe gaat het nu?
Nee, wel een goed idee!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef Onnoman het volgende:
Ts, maak jij achteraf wel eens vormpjes met zandfiguurtjes?
Ik heb hier zovaak vieze WC's gepostquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat had me een ban gekost maat, geloof me.
dat zeg je maar tegen je moeder met haar catheterquote:Op maandag 25 juli 2011 11:23 schreef Byte_Me het volgende:
TS kan niet tegen vodka en is te dom om te kunnen schijten
Epische campingpraktijken was het niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb hier zovaak vieze WC's gepost
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Epische campingpraktijken was het niet?
Ik heb mijn jaarlijkse topic weer even geopend zie:quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn jaarlijkse topic weer even geopend zie:
Je hoort niet te poepen in douches.
Sorry voor het gore verhaalquote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef MissVanity het volgende:
TS!!
Mijn gezicht tijdens de OP:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dus. Geweldig weer ts!!
Ja godverdomme.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]mooi topics. Leesvoer voor vandaag.
Opa is weer ietwat verzuurd zie ik
Ik moest wel lachen. De paint is ook echt heel erg goedquote:
Goedzo jijquote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. De paint is ook echt heel erg goed
Je hebt mijn dag goedgemaakt.
Tevens heb ik zoiets nog nooit meegemaakt!
En het stoppen met roken gaat best goed(Offtopic... I know)
beloofdquote:Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef Onnoman het volgende:
zolang ts maar geen foto;s neerpleurt.. vind ik het allemaal prima
Waarom heb je een voordeur in je toilet? Is ie zo groot?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:44 schreef Onnoman het volgende:
Op de voordeur van mijn toilet staat altijd de afstand in cm nauwkeurig van mijn toilet tot calcutta, het eindstation van mijn drol
Ik ga altijd via de achterdeur naar de wcquote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom heb je een voordeur in je toilet? Is ie zo groot?
Je vriend gaat zeker via de achterdeur?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga altijd via de achterdeur naar de wc![]()
![]()
Grote wc inderdaad dan
Wat? Naar de wc? Kweeniequote:Op maandag 25 juli 2011 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriend gaat zeker via de achterdeur?
Handigquote:Op maandag 25 juli 2011 12:11 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb ook een tuin in me toilet.. ik gebruik me eigen schijt als compost
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:11 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb ook een tuin in me toilet.. ik gebruik me eigen schijt als compost
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef MissVanity het volgende:
TS!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zuig je ook ze pik?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef MissVanity het volgende:
TS!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom deze?quote:
Ze pik? Leer eens Nederlandsquote:
hebben ze nou mijn geweldige paint verwijderd?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:07 schreef Superthomas het volgende:
INB4 "HIHI EEN POEPTOPIC WAT GARPIG HAHAHA![]()
![]()
"
Omdat ze half klaarkwam op je openingspost, vandaar mijn interesse.quote:
MissVanity en ik hebben een speciale band. Maar ze zuigt me niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:25 schreef Equites het volgende:
[..]
Omdat ze half klaarkwam op je openingspost, vandaar mijn interesse.
quote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:03 schreef KrokanteKrab het volgende:
Van dit topic moet ik schijten, gelukkig heb ik net als ts ook een voorraad donald duck's.
Leuk verhaal?quote:
Was een droge, hoefde niet veel papier te gebruiken.quote:
koester die dagenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:25 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Was een droge, hoefde niet veel papier te gebruiken.
Ik bedoelde de Donald Duckquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:25 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Was een droge, hoefde niet veel papier te gebruiken.
heej.. hoeveel km zit je van de BS?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik moet echt slapen maar het lukt nietDag Onnoman, hoe gaat het knul?
BS?quote:
Heldquote:Op maandag 25 juli 2011 10:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Omdat ik zaterdag iets teveel vodka had gedronken, had ik zondag (gisteren) een haartje last van de darmen. Geen probleem, ik heb immers een WC (water closet). Ik moet toch wel heel erg nodig dus ik zette alles aan de kant om zo snel mogelijk op het toilet te zitten.
Maar, lieve mensen, spetterpoep of niet. Er moet natuurlijk wel een Donald Duckje gelezen worden tijdens het stronten. Even lachen om onze vrienden uit duckstad terwijl de bagger de kringspier uitstroomt.
Ik zoek dus die donald duck, en hij blijkt ONDER de toiletpot te liggen. Terwijl ik mij al zittende naar voren buig om de donald duck te pakken begeeft mijn kringspier het en schiet met volle kracht alle stront tegen de wand. en dan bedoel ik dus ook echt ALLE STRONTHet geluid dat hierbij vrij kwam was te vergelijken met dat van een straaljager dat door de geluidsbarriere knalt.
Een paint zegt meer dan duizend topics, dus:
[ afbeelding ]
Ik ben ruim een uur bezig geweest met schoonmaken![]()
Sorry voor dit gore verhaal.
Het ga jullie, wederom, goed mannen!
Oh datquote:
bunnikside nepsupporterquote:
Luister maat als ik in het stadion zit dan wel BS natuurlijk. Lekker staan gezellig broodje bal in de rust alles. En waar zit jij dan?quote:
Spoilertags ho maarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:32 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Oh dat, ja was wel een leuke Donald gaat met Katrien op een cruise, als hij op zijn eiland aankomt ziet hij dat het niks voorstelt en dat hij opgelicht is door het reisbureau. Hij besluit terug te gaan naar de boot maar raakt de kaartjes kwijt waardoor ze moeten verstoppen in een reddingssloep, het ding pleurt per ongeluk het water in en donald word wakker op een eiland en is vastgebonden door kleine bewoners daar, hij moet oorlog voeren met een ander eiland en de aanvoerder van de vijand blijkt katrien te zijn, de eilanders leggen het bij en Donald en Katrien ontsnappen per vlot, einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Je houd van chocopasta op brood?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Waarom klikte ik op dit topic terwijl ik zat te ontbijten?
Bosvruchtenhagelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nehh, dat vind ik niet zo lekker. Ik had bosvruchtenhagel op m'n brood.
Omdat ik de TS ben denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Waarom klikte ik op dit topic terwijl ik zat te ontbijten?
Meisjeshagelslag.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
BosvruchtenhagelDat heb ik echt al heel lang niet meer gehad
Misschien dat ik dat zo ga eten
Ik denk het ook ja......................................................................................................quote:
Mannen als ik eten het ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Meisjeshagelslag.![]()
[..]
Ik denk het ook ja......................................................................................................
bosvruchtenhagelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nehh, dat vind ik niet zo lekker. Ik had bosvruchtenhagel op m'n brood.
Hitmewithmusic_ is een meisjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bosvruchtenhagelhoe gay kan je zijn. Ik at het vroeger wel eens maar haalde eerst alle roze stukjes eruit
Al jaren niet meer gehad. Doe mij maar lekker robuuste harde dikke pure choco hagelslagquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Hitmewithmusic_ is een meisjeEn ik eet ook vruchthagel zo lekker
Ik zou hier bijna een beetje geil van worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gehad. Doe mij maar lekker robuuste harde dikke pure choco hagelslag
Het wordt ook wel een beetje erotisch beschreven. Ik voelde een trilling...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna een beetje geil van worden.
Sorryquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dames dit topic ging over stront. Please...
Je ziet dit niet als een positieve verandering omdat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dames dit topic ging over stront. Please...
Het is een jochie. Jochies praten graag over vieze onderwerpen. Dan voelen ze zich stoer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je ziet dit niet als een positieve verandering omdat?
Wat zit jijquote:
Oh.. zo bedoelde ik het niet. Was meer in de trant van dat hagelslag wel een beetje op mijn poep lijkt maar dan micro zeg maarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna een beetje geil van worden.
Jij bent mijn digitale vriendinquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Voor mij ben je een stoere vent hoor!
k rustigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat zit jij![]()
Ik maakte een grapje. Of toch niet?
Opa heeft je topic al weer dichtgegooid sjongejongequote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat zit jij![]()
Volgens mij is 90% van wat je uitkraamt een grapje of niet? Lawl xDquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat zit jij![]()
Ze is gewoon een beetje een trutjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% van wat je uitkraamt een grapje of niet? Lawl xD
Je moet haar niet te serieus nemen Lawl xDquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jup. Grapjes en zelfspot. En dan serieus genomen wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Zo serieus nemen we je nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jup. Grapjes en zelfspot. En dan serieus genomen worden
Zo vervelend...
Hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:35 schreef maxburger het volgende:
Ik schold mijn moeder laatst verrot. Gewoon voor de gein. Sindsdien zit ik in Het Poortje
.
Ik zie het meer als: beter dan nietsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:46 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel een beetje sneu he.
Dit motiveert mijn depressie wel moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik zie het meer als: beter dan niets
Muziek helpt goed tegen depressiesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dit motiveert mijn depressie wel moet ik zeggen.
"gelacht"quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef DokterBig het volgende:
Godver.. Had ik bijna mijn zwangere vriendin wakker gelacht
Wat zal jij jou vaak bedenken bij de volgende scheet
Ik zou nooit seks hebben met Arie Boomsma.quote:Op woensdag 27 juli 2011 05:21 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Volgens mij is TS gewoon kort geleden de controle over zijn kringspier verloren tijdens een wilde nacht met Arie Boomsma...
qft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:18 schreef wise het volgende:
ik hoop dat je die donald ducks daar heb liggen om je reet met af te vegen en niet om er in te lezen.
Lees je donald duck¿ grow the fuck up.
Mensen die de Donald Duck niet waarderenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:18 schreef wise het volgende:
ik hoop dat je die donald ducks daar heb liggen om je reet met af te vegen en niet om er in te lezen.
Lees je donald duck¿ grow the fuck up.
maand vakantiequote:
Dat krijg je als je teveel in je reet word geneukt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb jij niet eens je kringspier onder controleWat ben jij voor een faalhaas.
Nice. WBquote:
tnxquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mensen die de Donald Duck waarderen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |