Collectors itemquote:
Dan had ik hem niet schoon hoeven maken. Alleen even melden bij de toiletjuffrouw.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:52 schreef trekeennummertje het volgende:
Zou mooier geweest zijn als het een openbaar toilet was.
En dan zeggen dat je even geen kleingeld bij je hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dan had ik hem niet schoon hoeven maken. Alleen even melden bij de toiletjuffrouw.
Ik betaal het morgen evenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:54 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je even geen kleingeld bij je hebt.
Of dat ze terug heeft van een briefje van 50.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:54 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je even geen kleingeld bij je hebt.
Ik zal even overleggen hier of die erop mag ookquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef Onnoman het volgende:
Je bent het volgende bordje vergeten:
Een lange jankak
is een kietel tegen de achterkant van je balzak
Dat had me een ban gekost maat, geloof me.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:03 schreef Pharkus het volgende:
Wat hebben we aan een hilarische paint als er ook foto's gemaakt hadden kunnen worden?
Ga je me afkraken als ik "lang" zeg?quote:
Neuj. Zo ben ik niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ga je me afkraken als ik "lang" zeg?
oke, 10 minutenquote:
Het gaat wel weer nuquote:Op maandag 25 juli 2011 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Hangtoilet is wel chill trouwens.
Hoe gaat het nu?
Nee, wel een goed idee!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef Onnoman het volgende:
Ts, maak jij achteraf wel eens vormpjes met zandfiguurtjes?
Ik heb hier zovaak vieze WC's gepostquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat had me een ban gekost maat, geloof me.
dat zeg je maar tegen je moeder met haar catheterquote:Op maandag 25 juli 2011 11:23 schreef Byte_Me het volgende:
TS kan niet tegen vodka en is te dom om te kunnen schijten
Epische campingpraktijken was het niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb hier zovaak vieze WC's gepost
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Epische campingpraktijken was het niet?
Ik heb mijn jaarlijkse topic weer even geopend zie:quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn jaarlijkse topic weer even geopend zie:
Je hoort niet te poepen in douches.
Sorry voor het gore verhaalquote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef MissVanity het volgende:
TS!!
Mijn gezicht tijdens de OP:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dus. Geweldig weer ts!!
Ja godverdomme.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]mooi topics. Leesvoer voor vandaag.
Opa is weer ietwat verzuurd zie ik
Ik moest wel lachen. De paint is ook echt heel erg goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |