Fijne dag toegewenstquote:Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
Nou, niet echt. Ik ben klaarmaken en weg
.
Ja, daarna ben ik OOK niet meer geilquote:Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
Nou, niet echt. Ik ben klaarmaken en weg
.
en ook wegquote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarna ben ik OOK niet meer geil.
Is het een extreem linkse (volkert) dan is het ook een eenling.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
HW, je wijnhuis punt maakte ik van het weekend op fb. Ik was zo verbaasd dat iedereen bezig was met die dooie junk ipv een lul in Noorwegen.
Overigens, wat me wel opviel op de fp. Is het een moslim, dan is het de hele islam, is het een extreem rechtse, dan is het een eenling... opvallend...
Zo geschift en geweldadig kom je ze zelden tegen. Zo lang koelbloedig rondlopen en ook niet eens zelfmoord plegen wat je natuurlijk vaak ziet.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Zat vrijdagavond nog naast de eigenaar van mijn stamkroeg, die heeft familie in Noorwegen, vlak bij dat eiland. Op dat moment hadden ze het nog over 4-5 doden, en toen maakte hij zich al zorgen. HIj ging maar naar huis om TV te kijken, die zal er niet geruster bij hebben gezeten.
Ze plegen vaak zelfmoord zodat ze niet tot verantwoording geroepen kunnen worden. Dat die gast dat niet heeft gedaan is inderdaad apart.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo geschift en geweldadig kom je ze zelden tegen. Zo lang koelbloedig rondlopen en ook niet eens zelfmoord plegen wat je natuurlijk vaak ziet.
Ja, het is duidelijk iemand die er heel kil en zakelijk over heeft nagedacht. En dat soort types zijn meestal veel gevaarlijker dan wat gekken die met wat "mazzel" mensen ombrengen zoals die Tristan, die deed maar wat...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo geschift en geweldadig kom je ze zelden tegen. Zo lang koelbloedig rondlopen en ook niet eens zelfmoord plegen wat je natuurlijk vaak ziet.
Die gast wilde een podium en dat krijgt hij. De hele wereld kijkt en luistert mee naar wat hij te zeggen heeft. Beter had hij het niet kunnen aanpakken.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze plegen vaak zelfmoord zodat ze niet tot verantwoording geroepen kunnen worden. Dat die gast dat niet heeft gedaan is inderdaan apart.
Tristan was inderdaad ook gek maar ook dat was naar het lijkt geen opwelling maar redelijk goed gepland.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk iemand die er heel kil en zakelijk over heeft nagedacht. En dat soort types zijn meestal veel gevaarlijker dan wat gekken die met wat "mazzel" mensen ombrengen zoals die Tristan, die deed maar wat...
Tristan was zo schizofreen als iets, deze kerel lijkt mij vrij goed bij zijn hoofd vergeleken met de gemiddelde killing-spree-psycho.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk iemand die er heel kil en zakelijk over heeft nagedacht. En dat soort types zijn meestal veel gevaarlijker dan wat gekken die met wat "mazzel" mensen ombrengen zoals die Tristan, die deed maar wat...
Misschien niet qua aantal slachtoffers, ik denk dat de unabomber wel evenredig gestoord is.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tristan was inderdaad ook gek maar ook dat was naar het lijkt geen opwelling maar redelijk goed gepland.
Alleen deze man is nog veel en veel extremer. Zoals nog nooit eerder gezien denk ik.
Omdat je alleen met burgers echt aandacht krijgt, pak je politieagenten of weet ik het hebben veel mensen "sja, dat is het risico van het vak" Nu kan het iedereen, overal, overkomen...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien niet qua aantal slachtoffers, ik denk dat de unabomber wel evenredig gestoord is.
Kijk dat je ergens niet mee eens bent ok, maar waarom moeten de onschuldige hiervoor gedood worden.
Ik denk gestoorder. Deze man heeft een zeer lange tijd rond gelopen en zijn slachtoffers in de ogen gekeken. Ze echt koelbloedig afgemaakt. Volgens de verhalen zelfs mensen terug gelokt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien niet qua aantal slachtoffers, ik denk dat de unabomber wel evenredig gestoord is.
Kijk dat je ergens niet mee eens bent ok, maar waarom moeten de onschuldige hiervoor gedood worden.
Idd, dit is veel zieker. Hij heeft mensen eerst geroepen, kom hierheen, hier ben je veilig, en toen issie gaan knallen....quote:Op maandag 25 juli 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk gestoorder. Deze man heeft een zeer lange tijd rond gelopen en zijn slachtoffers in de ogen gekeken. Ze echt koelbloedig afgemaakt. Volgens de verhalen zelfs mensen terug gelokt.
Dat is echt heel kil en koud.
De unabomber liet een bom af gaan. Redelijk veilig op afstand van je slachtoffers,
Flink gestoord begrijp me niet verkeerd maar wat betreft contact en duur zo anders.
Kan overal waar het druk is gebeuren. Helaasquote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dat soort plekken heb je overal, dat is zijn punt ook denk ik. Je bent nergens veilig.
De locatie was echt heel goed gekozen inderdaad, geisoleerd en het eiland is zo klein dat ze zich nergens konden verstoppen. En met de aanslag in Oslo als afleiding waardoor iedereen compleet afgeleid was....quote:Op maandag 25 juli 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
Ik moet hem nageven.... hij heeft zijn locatie vrij sterk gekozen.
Voor de politie je kan pakken ben je een tijd verder. Ik moet hem ook nageven dat hij kenneklijk geen inzinking heeft gehad en sterk is door gegaan met zijn plan. Dat maakt het eigenlijk nog veel enger.
Ik geloof er alleen niet zo in dat je en een bom af kan laten gaan en daarna kan gaan knallen met zoveel afstand er tussen als 'amateur'
Maar misschien onderschat ik hem dan nog te veel.
Meestal kan je nog wel vluchten, dat was hier echt onmogelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dat soort plekken heb je overal, dat is zijn punt ook denk ik. Je bent nergens veilig.
Iedereen zat voor de televisie. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
De locatie was echt heel goed gekozen inderdaad, geisoleerd en het eiland is zo klein dat ze zich nergens konden verstoppen. En met de aanslag in Oslo als afleiding waardoor iedereen compleet afgeleid was....
En iedereen de aanwezigheid van een agent ook heel normaal vond op dat moment.. Heel erg kil en zakelijk allemaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
De locatie was echt heel goed gekozen inderdaad, geisoleerd en het eiland is zo klein dat ze zich nergens konden verstoppen. En met de aanslag in Oslo als afleiding waardoor iedereen compleet afgeleid was....
Mja, dat is dan ook louter schijnveiligheid...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Maar het geeft idd wel aan hoe "makkelijk" het is blijkbaar als je echt wil. Leuk al die anti-terrorisme-maatregelen, maar dit voorkom je niet met luchthavencontroles.
Dit voorkom je nooit. Hoe erg dat ook is.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En iedereen de aanwezigheid van een agent ook heel normaal vond op dat moment.. Heel erg kil en zakelijk allemaal.
Maar het geeft idd wel aan hoe "makkelijk" het is blijkbaar als je echt wil. Leuk al die anti-terrorisme-maatregelen, maar dit voorkom je niet met luchthavencontroles.
Nou gewoon een verbod op vliegende moslims zou de wereld wel een stuk prettiger maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is dan ook louter schijnveiligheid...
Met een AK-47 op schiphol ook... daar lopen nog wel wat meer mensen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
Dit voorkom je nooit. Hoe erg dat ook is.
Als jij rond gaat lopen op een redelijke lente dag in de kalverstraat met genoeg koggels en automatische wapens kom je ook een heel eind.
Jij moet wat minder call of duty spelen!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Met een AK-47 op schiphol ook... daar lopen nog wel wat meer mensen.
En die geiten die ze meehebben schijten de hele boel onderquote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou gewoon een verbod op vliegende moslims zou de wereld wel een stuk prettiger maken.
Die mensen stinken manEN in zo een kleine ruimte is dat echt niet fijn.
Call of Duty?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
Jij moet wat minder call of duty spelen!
Ik ga je aangeven bij de politie met je zieke gedachtes!
Ik vind ook dat ze niet meer auto mogen rijden in Nederland.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die geiten die ze meehebben schijten de hele boel onder
De legende is dood sorry.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Call of Duty?![]()
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all outta gum.
goede bijdragequote:Op maandag 25 juli 2011 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Het zou zo het script van Rambo 5 kunnen zijn ja...
nee mag hier niet. beetje respect tonen.quote:
Die snor wappert voor de burka en dan is er ECHT niets meer te zien... en toch gas geven! Tsss.....quote:Op maandag 25 juli 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze niet meer auto mogen rijden in Nederland.
Samen met hybride rijders zijn ze echt het gezwel op de weg. Die mensen kunnen niet rijden.
De moslim mannen kunnen al niet rijden en die vrouwen zijn nog 100 keer erger
Ach het was best vermakelijk. Ja, het was wat teleurstellend maar kut? Neuh.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De legende is dood sorry.
Het spel was kut, het wachten is over. Een gimmick en een legende is de nek om gedraaid.
zie je weer een hoofddoekje net boven het stuur uit komen...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze niet meer auto mogen rijden in Nederland.
Samen met hybride rijders zijn ze echt het gezwel op de weg. Die mensen kunnen niet rijden.
De moslim mannen kunnen al niet rijden en die vrouwen zijn nog 100 keer erger
Ja jammer dat er geen twente fans onder lagen maar aardige bouwvakkers.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
nee mag hier niet. beetje respect tonen.
kan je je het instorten van FC Twente herinneren? (nee niet de club, het stadion)
toen mocht het ook niet namelijk
Ik doel op het origineel he, niet dat slappe "vervolg" dat 15 jaar te laat is uitgebracht.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
De legende is dood sorry.
Het spel was kut, het wachten is over. Een gimmick en een legende is de nek om gedraaid.
Ik denk eerder 10 jaar te vroeg gezien de slaptequote:Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doel op het origineel he, niet dat slappe "vervolg" dat 15 jaar te laat is uitgebracht.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja jammer dat er geen twente fans onder lagen maar aardige bouwvakkers.
heb je de cellen uitgezweet dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
Blegh. Heet bij de bloedbank. Bah.
Vanmiddag maar lunchen in de stad.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zit ook op een eiland!
Ik zou maar oppassen!
Dus een mooi doelwit voor een radicale gek die tegen het verdrijven van de maltezer paradijsvogel is. Die heeft daar genoeg reden aan om het hele eilenad hartstikke dood te vermoorden.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Al die buitenlanders hier brengen zoveel geld in dat het de kurk is waar de economie van Malta op drijft.
Pleonasme much?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Dus een mooi doelwit voor een radicale gek die tegen het verdrijven van de maltezer paradijsvogel is. Die heeft daar genoeg reden aan om het hele eilenad hartstikke dood te vermoorden.
meest zeker. bij bij hebben toch echt een olifantenhuid naald nodigquote:
dat soort voor vallen doen me altijd aan die ene flim denken maar ik weet niet meer hoe die heet.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus een mooi doelwit voor een radicale gek die tegen het verdrijven van de maltezer paradijsvogel is. Die heeft daar genoeg reden aan om het hele eilenad hartstikke dood te vermoorden.
Nee man!quote:
Als mensen iets niet meer weten maar toch even willen melden dat ze het niet meer weten zodat het een volkomen nutteloos en overbodig bericht wordt moet ik altijd denken aan dat ene ding wat ik niet meer weet waar ik aan wilde denken maar ik dacht er wel aan!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef ayumu het volgende:
[..]
dat soort voor vallen doen me altijd aan die ene flim denken maar ik weet niet meer hoe die heet.
Zoals het een echt katholieke Maltees betaamt! Hup hup, vooruit met de kruistocht!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekkere kruistocht op zo een klein eiland.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals het een echt katholieke Maltees betaamt! Hup hup, vooruit met de kruistocht!
Wel het dichtstbevolkte land van Europa, je hebt behoorlijk wat munitie nodigquote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekkere kruistocht op zo een klein eiland.
Je vertrekt om 10.00 uur en voor de lunch ben je klaar. Indrukwekkend is anders.
Denkfoutquote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel het dichtstbevolkte land van Europa, je hebt behoorlijk wat munitie nodig
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denkfout
Als mensen dicht tegen elkaar aanzitten is de kans vele malen groter dat je met 1 kogel meerdere op kan ruimen.
Het gaat in dit scenario natuurlijk om absolute aantallen in combinatie met de bevolingsdichtheid. Veel mensen die flink verspreid zijn kost veel meer munitie (en benzine of OV kaartjes) om iedereen te pakken te nemen.
Kogels zijn duur. En kogels en een auto in deze tijden is maar weinig mensen gegeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Sta je daar, bij de bushalte. Met je kalashnikov. In de brandende zon.
Zo'n bus heeft natuurlijk ook het nodige killing-potentieel.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
Kogels zijn duur. En kogels en een auto in deze tijden is maar weinig mensen gegeven.
Ik zou alleen de bus driver aan het einde pas dood schieten anders kom je nog niet op je bestemming.
Opstaan voor een oude oma (ja je hebt ook jonge oma's en als je oud bent en geen kleinkinderen hebt tel je niet mee dus vandaar oude oma) om haar vervolgens HEADSHOT! te gevenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo'n bus heeft natuurlijk ook het nodige killing-potentieel.
en die fietser die je een half uur geleden dood schoot is de chauffeur die onderweg naar werk wasquote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Sta je daar, bij de bushalte. Met je kalashnikov. In de brandende zon.
Verkeerde brood voor dat bakje.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Stelletje burgerttrutten....
[ afbeelding ]
Dat is wel heel sad jaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de lunch-trommeltjes van hetero en jou?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel heel sad ja.
http://www.dumpert.nl/med(...)kantiegroetjes_.html
En ja, dat zijn elke keer dezelfde mensen.
ook wel een puntquote:Lekker boeiend wat ze dragen en of het hetzelfde is ja of nee. Het feit dat je de moeite neemt om dit te fotograferen, er een collgae van te knutselen en vervolgens op dumpert te zetten zegt meer over het kansloze bestaan van meneer de maker/poster dan over deze mensen in hun unisex, matchende pakjes.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kogels zijn duur. En kogels en een auto in deze tijden is maar weinig mensen gegeven.
Ik zou alleen de bus driver aan het einde pas dood schieten anders kom je nog niet op je bestemming.
Mij een iets te onzekere factor, de busquote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo'n bus heeft natuurlijk ook het nodige killing-potentieel.
Jahquote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zijn de lunch-trommeltjes van hetero en jou?
Mwah, als ik (ik kampeer niet) daar zou zitten en ze elke dag zo zou zien lopen zou ik ook wel een fototje nemen denk ikquote:
Dan ga ik maar even een ijsje halen hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
en die fietser die je een half uur geleden dood schoot is de chauffeur die onderweg naar werk was
Ik kan de link niet zien, maaaaaar gezien je andere post gok ik op exact hetzefde geklede burgerlijke hetero stelletjes op vakantie?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel heel sad ja.
http://www.dumpert.nl/med(...)kantiegroetjes_.html
En ja, dat zijn elke keer dezelfde mensen.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan de link niet zien, maaaaaar gezien je andere post gok ik op exact hetzefde geklede burgerlijke hetero stelletjes op vakantie?
Ja, sommige zelfs met rode(!) crocs.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan de link niet zien, maaaaaar gezien je andere post gok ik op exact hetzefde geklede burgerlijke hetero stelletjes op vakantie?
Waarom heb je überhaupt een lunchtrommeltje? Je zit toch niet meer op school?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Jah
Maar..... in my defense! Het is toeval dat we dezelfde hebbenWe hadden hem allebei al voordat we elkaar leerden kennen!
Is zo'n glimmend trainingspak!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat wou ik ook net vragen jaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom heb je überhaupt een lunchtrommeltje? Je zit toch niet meer op school?
en dan ook echt samen meerdere bijpassende setjes hebbenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Wie gaat er nou elke dag precies hetzelfde aantrekken als je partner?
Wat een bazentrommeltjes, die _moet_ ik hebben. Maar dan wil ik wel ook de panversie!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof je bent samengegaan tot één kamperende amoebequote:Op maandag 25 juli 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ook echt samen meerdere bijpassende setjes hebben
Ik weet al wat ik voor haar verjaardag kan kopen.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Alsof je bent samengegaan tot één kamperende amoebe
Één heel groot joggingpak waar jullie samen in passen?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik voor haar verjaardag kan kopen.
Bijna, zo'n dekentje met armpjes erin. Maar dan tweepersoons.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef Barbusse het volgende:
Één heel groot joggingpak waar jullie samen in passen?
Ware liefdequote:Op maandag 25 juli 2011 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Bijna, zo'n dekentje met armpjes erin. Maar dan tweepersoons.
Ondergoed met tijgerprint voor hem en voor haar?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Één heel groot joggingpak waar jullie samen in passen?
Me Tarzan, you Jane?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:03 schreef AirwiN het volgende:
Ondergoed met tijgerprint voor hem en voor haar?
You Henk, she Ingrid?quote:
2,50 per dagquote:Op maandag 25 juli 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Kut quote errors.....
Maar ik heb een broodtrommel omdat.... uh... ja, waar prop je anders je brood in? In een zakje en dan geplet terugvinden ergens onderin je tas?Ik ga niet iedere dag lunchen in de kantine hoor. Witte wa da kooooost?!
Ik doe het in folie.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Kut quote errors.....
Maar ik heb een broodtrommel omdat.... uh... ja, waar prop je anders je brood in? In een zakje en dan geplet terugvinden ergens onderin je tas?Ik ga niet iedere dag lunchen in de kantine hoor. Witte wa da kooooost?!
Hier minstens wel, en dan heb je niet veel. Plus dat ik de hele dag door eet ipv in 1x om 12:00u. Dus hopsa, geen gedoe met folie en zakjes... gewoon PLOP in de hippe limoengroene broodtrommel, klaar.quote:
Dat is 50 eu per 4 weken. Dat is veel geld voor veel mensen.quote:
Dat is bij ons de standaardprijs, met onbeperkt buffetquote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier minstens wel, en dan heb je niet veel. Plus dat ik de hele dag door eet ipv in 1x om 12:00u. Dus hopsa, geen gedoe met folie en zakjes... gewoon PLOP in de hippe limoengroene broodtrommel, klaar.
In de broodtrommel lijken niet meer dan 4 boterhammen te gaan?! En dan wordt het proppen..quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef Ang3l het volgende:
Hier minstens wel, en dan heb je niet veel. Plus dat ik de hele dag door eet ipv in 1x om 12:00u. Dus hopsa, geen gedoe met folie en zakjes... gewoon PLOP in de hippe limoengroene broodtrommel, klaar.
Als het dan ook nog een beetje te vreten is geen slechte deal.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is bij ons de standaardprijs, met onbeperkt buffet.
Ik kan dan echt al heel veel hoedjes makenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Handig, kun je er een hoedje van maken als het op is.
Alles is prima, vers en elke dag een extra (denk soep, kroket oid).quote:Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het dan ook nog een beetje te vreten is geen slechte deal.
And your point is? 4 boterhammen kun je niet gedurende de dag opeten?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In de broodtrommel lijken niet meer dan 4 boterhammen te gaan?! En dan wordt het proppen..
Dat dat voor haar dus blijkbaar te weinig isquote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
And your point is? 4 boterhammen kun je niet gedurende de dag opeten?
Dan moeten veel mensen eens veel gaan werken...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is 50 eu per 4 weken. Dat is veel geld voor veel mensen.
Nouk denkt dat we op de bouw werken of zo?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And your point is? 4 boterhammen kun je niet gedurende de dag opeten?
Ik ontbijt 's ochtends thuis. Dan eet ik rond een uur om 10:30 brood. Daarna naar de kantine voor soep om 12:00 en af en toe een dikke vette vieze smerige snack. En vervolgens eet ik nog een keer de rest op rond 15:00 of zo.
Voor iemand die fulltime tegen het minimunloon werkt (of net erboven) is 50eu per maand al snel teveel geld om aan lunchgeld uit te geven.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan moeten veel mensen eens veel gaan werken...
50 EURO!!!111!11einz!!
Nou, dat niet, maar meer dat als je zegt de 'hele dag' door te eten, dat 4 boterhammen dan weinig is.. Maar goed, ik snap nuquote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Dat dat voor haar dus blijkbaar te weinig is
quote:
Het is niet dat ik t niet kan betalen, maar ik vind het gewoon zonde. Plus dat ik dus niet alleen om 12:00 eet maar gedurende de dag. Dus dat schiet niet echt op met 1 lunchpauze in de kantine.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor iemand die fulltime tegen het minimunloon werkt (of net erboven) is 50eu per maand al snel teveel geld om aan lunchgeld uit te geven.
Ik vergat trouwens de snoeppot nogquote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar meer dat als je zegt de 'hele dag' door te eten, dat 4 boterhammen dan weinig is.. Maar goed, ik snap nu
Oh mijn godquote:Op maandag 25 juli 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-met-schietspel.html
Daar gaan we weer!
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
Daar gaan we weer!
quote:Naast Modern Warfare 2 beveelt Behring Breivik ook de online game World of Warcraft aan als belangrijk hulpmiddel.
Hij is gvd Fristi ook binnen gekomen en alle rietjes vervangen!quote:
It's a conspiracy!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
Hij is gvd Fristi ook binnen gekomen en alle rietjes vervangen!![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)arlijke-rietjes.html
Deze man was echt goed georganiseerd!
25 euro bruto in de maand.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga niet iedere dag lunchen in de kantine hoor. Witte wa da kooooost?!
Oh ze hebben weer wat gevonden om het af te kunnen schuiven op de videogames.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
Daar gaan we weer!
Daar leer je toch om een zonderlinge debiel te worden?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Als ie het bij MW had gehouden, soit, maar WoW?.
I blame the my little ponies.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
Daar gaan we weer!
ja, maar je durft ook niet meer naar buiten, dus WoW was niet verantwoordelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar leer je toch om een zonderlinge debiel te worden?
hij gebruikte het vooral als excuus, best slim bedacht....quote:Op maandag 25 juli 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
dat staat er niet... lees eensquote:Op maandag 25 juli 2011 13:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ze hebben weer wat gevonden om het af te kunnen schuiven op de videogames.
Die vent was volgens mij ook best slim, gestoord maar wel slim.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
hij gebruikte het vooral als excuus, best slim bedacht....
Er zijn genoeg mensen die dit gaan aangrijpen om tegen de knieën van de gameindustrie aan te trappen.quote:
ik zou het op de sportschool/schietvereniging afschuiven.... doen jullie mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dit gaan aangrijpen om tegen de knieën van de gameindustrie aan te trappen.
dun lijntje hequote:Op maandag 25 juli 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vent was volgens mij ook best slim, gestoord maar wel slim.
Nee, ik zou het gewoon op zijn geestelijke gesteldheid gooien.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:46 schreef rival het volgende:
ik zou het op de sportschool/schietvereniging afschuiven.... doen jullie mee?
dat is te makkelijk...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik zou het gewoon op zijn geestelijke gesteldheid gooien.
Ik ben van WoW naar Ation gegaan en toen gestopt.... en nu durfde ik naar buitenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar je durft ook niet meer naar buiten, dus WoW was niet verantwoordelijk.
Ik heb ook deel 1 gespeeld, en world of war. Ik ben ja über-super-duper-link ja!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dat spel ook wel eens gespeeld.
Ben ik nu heel gek dat ik niemand dood heb vermoord?
Op FOK! ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je eerst nog een jaartje of wat WoW spelen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel al jaren shooters, echt vanaf Wolvenstein 3D!
Fear me.
Ik vind jou sowieso al een beetje eng en labiel. Dus ik fear je al een heel tijdquote:Op maandag 25 juli 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel al jaren shooters, echt vanaf Wolvenstein 3D!
Fear me.
ja, kan IK er iets aan doen?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind jou sowieso al een beetje eng en labiel. Dus ik fear je al een heel tijd
Ik ben het slachtoffer van de gay-industrie. Zie je mij al iedereen beglitteren?!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, kan IK er iets aan doen?. Ik ben het slachtoffer van de game-industrie
.
En erger nog, de islamificatie van de game industrie!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, kan IK er iets aan doen?. Ik ben het slachtoffer van de game-industrie
.
Hoe kan jij na mijn spell nog posten!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het slachtoffer van de gay-industrie. Zie je mij al iedereen beglitteren?!
EXCUSES!
euh ja.. zie jou wel als fanatiek bekeerderquote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het slachtoffer van de gay-industrie. Zie je mij al iedereen beglitteren?!
EXCUSES!
Ik heb two and a half men gezien. Sindsdien ben ik #winning. Fear me en heb meelij.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EXCUSES!
Verstoppertje?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En erger nog, de islamificatie van de game industrie!
Eeeehmmmm ja, hoeveel hetero's heb je inmiddels bekeerd? Nou, nou NOU!?!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EXCUSES!
Zeker te veel Pacman gespeeld!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Weet je waar IK agressief van kan worden? Amy winehouse, als ze niet al dood was zou ik dr omleggen op het moment.
"de beste zangeres van de wereld" met die nasale kutstem.
Ban!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan jij na mijn spell nog posten!![]()
Pestjong! Jij wil nie goed dood!
Ik had gewoon mijn kei goeie super awesome rainbowshield level 2 in de strijd gegooid en nu heb ik protectionquote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan jij na mijn spell nog posten!![]()
Pestjong! Jij wil nie goed dood!
HEADSHOT!quote:
Uhm....quote:Op maandag 25 juli 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm ja, hoeveel hetero's heb je inmiddels bekeerd? Nou, nou NOU!?!!!.
Crucio!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had gewoon mijn kei goeie super awesome rainbowshield level 2 in de strijd gegooid en nu heb ik protection
quote:
LAYS TOMATO KETCHUP!!!!!quote:
Zie klutsquote:Op maandag 25 juli 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]We'd all be munching pills and run around in mazes!
Van pacman wordt je geen moordenaar maar ga je aan de drugs en housemuziek.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
We'd all be munching pills and run around in mazes!
En van Prince of Percia krijg je het gevoel dat je 3 hoog over gaten heen moet springen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Van pacman wordt je geen moordenaar maar ga je aan de drugs en housemuziek.
Ja zoiets, Herman Brood scheen het nogal veel te spelen...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
En van Prince of Percia krijg je het gevoel dat je 3 hoog over gaten heen moet springen?
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren als je Portal speeltquote:Op maandag 25 juli 2011 14:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Van pacman wordt je geen moordenaar maar ga je aan de drugs en housemuziek.
Ik zou zeggen vraag het aan Amy, maar ze kan het helaas niet meer navertellen...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren als je Portal speeltTHE CAKE IS A LIE!!!
Hij was er niet heel goed in he?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja zoiets, Herman Brood scheen het nogal veel te spelen...
Portal. Dat schijnt leuk te zijn? Aanrader?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren als je Portal speeltTHE CAKE IS A LIE!!!
Ja, want ze was de beste zangeres van deze eeuwquote:Op maandag 25 juli 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Oh, het grote uitmelken is alweer begonnen: Amy Winehouse bestormt Nederlandse hitlijsten
pff.. ze heeft er amper een kwart van volgemaaktquote:Op maandag 25 juli 2011 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want ze was de beste zangeres van deze eeuw
Ze brengt volgende maand samen met 2pac een nieuw album uit...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
Ze was niet eens de beste zangeres van de kamer vaakquote:Op maandag 25 juli 2011 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uitmelken?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Oh, het grote uitmelken is alweer begonnen: Amy Winehouse bestormt Nederlandse hitlijsten
Dat kan David Guetta weer mooi remixenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze brengt volgende maand samen met 2pac een nieuw album uit...
Hilarisch met drank opquote:Op maandag 25 juli 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Portal. Dat schijnt leuk te zijn? Aanrader?
Als je als artiest wil scoren kan je het best gewoon doodgaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Ik hoop van harte dat Mariah Carey en Celine Dion het eeuwige leven hebben.....quote:Op maandag 25 juli 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je als artiest wil scoren kan je het best gewoon doodgaan.
klapjostiquote:Op maandag 25 juli 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Mariah Carey en Celine Dion het eeuwige leven hebben.....
Hoezo? Zit jij er op te wachten dat de hitlijsten weer bestormd worden met Mariah Carey en Celine Dion?quote:
Oh god niet weer My Hart Will Go On.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Zit jij er op te wachten dat de hitlijsten weer bestormd worden met Mariah Carey en Celine Dion?
Celine Dionquote:Op maandag 25 juli 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Mariah Carey en Celine Dion het eeuwige leven hebben.....
Echt iets voor vrouwen ook.quote:
Jezus wat voel ik me nu oudquote:Op maandag 25 juli 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt iets voor vrouwen ook.
Ik heb die film ooit gezien als 5 jarige vreemd genoeg is dat het enige wat ik me kan herinneren van toen ik 5 was.
Aaaahh ukkiequote:Op maandag 25 juli 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
Echt iets voor vrouwen ook.
Ik heb die film ooit gezien als 5 jarige vreemd genoeg is dat het enige wat ik me kan herinneren van toen ik 5 was.
Ik heb hem in de bios gezien met mijn mama en mijn vriendinquote:
Ik heb hem zeven keer in de bios gezienquote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bios gezien met mijn mama en mijn vriendin
Ja. Vriendin.
Tweede helft isquote:Op maandag 25 juli 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een baggerfilm is dat. En die muziek van Celine Dion ook.
Say what?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem zeven keer in de bios gezien
Jawel juistquote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, Leonardo DiCaprio is er ook niet beter op geworden.
quote:
7 keerquote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het grappig dat in onze vriendengroep de dames de eerste helft leuk vonden en de heren de laatste helftquote:Op maandag 25 juli 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een baggerfilm is dat. En die muziek van Celine Dion ook.
Wat?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel jong.quote:
En bedankt.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaaahh ukkie* Nouk84 knijpt in wangetjes
Hij zegt nog mama.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Vriendin.
En sommige mensen gingen maar een keer naar een film.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Sommige mensen gingen tien keer naar Star Wars, andere gingen naar Titanic
Woensdag kun je je gang weer gaan, op RTL4 geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Vreemd genoeg heb ik hem later twee keer op video en twee keer op dvd gekocht en geen één keer gekeken
ja, dat zijn ook vergelijkbare dingenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Sommige mensen gingen tien keer naar Star Wars, andere gingen naar Titanic
Ja tuurlijk, nerds en bakvissen, één pot nat.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zijn ook vergelijkbare dingen.
En dan keihard LEEEEOOOOOO roepen als je in het begin even z'n ogen zienquote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Woensdag kun je je gang weer gaan, op RTL4 geloof ik.
Ik dacht dat heloef dit postte!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Vriendin.
nutteloos, scharen werkt beter als ze beide nat zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, nerds en bakvissen, één pot nat.
De LOTR-delen heb ik ook 2 of 3 keer in de bios gezien. Sommige HP's ook twee keer, maar dat kwam doordat ik tegen meerdere mensen had gezegd dat ik wel met hen zou gaanquote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
En sommige mensen gingen maar een keer naar een film.
Was die toen al geboren toen die film in de bios draaide?quote:
SW was voor die tijd echt iets totaal nieuws, iets dat de wereld nog nooit gezien had. Titanic was een van de vele duizenden jankfilms waar er nog 10000000 van gemaakt waren en zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, nerds en bakvissen, één pot nat.
Nee dat kan niet want ik had geen vriendin toen ik 5 was. Wel toen ik 6 was en daar is het ook bij gebleven.quote:
Die film is van 1998 of 1999 toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was die toen al geboren toen die film in de bios draaide?
Dat, ik ben nog nooit een film twee of meerdere keren gaan kijken in de bios.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
En sommige mensen gingen maar een keer naar een film.
Goede grap.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Barbusse het volgende:
Titanic....wat een rampenfilm was dat zeg...
Nee oké, maar Titanic was wel dé bakvissenfilm van toen. Star Wars heb ik twee keer in de bios gezien, de oude drie in ieder geval. Die 'nieuwe' drie alleen deel 1 en 2.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SW was voor die tijd echt iets totaal nieuws, iets dat de wereld nog nooit gezien had. Titanic was een van de vele duizenden jankfilms waar er nog 10000000 van gemaakt waren en zijn.
Wel een leuke film opzich hoor, vanaf het moment dat het misgaat dan, maar verder niet echt een film waar 30 jaar later nog games van gemaakt worden etc.
Ik ben al 4 jaar niet meer naar de bios geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat, ik ben nog nooit een film twee of meerdere keren gaan kijken in de bios.
Hmm, de laatste keer is alweer een jaar geleden.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
Ik ben al 4 jaar niet meer naar de bios geweest.
Biosquote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jaar niet meer naar de bios geweest.
Wordt hieraan een klassieker afgemeten tegenwoordig? Dan wacht ik op Casablanca, the game. Speel als Rick, bareigenaar met een gebroken hart! Drink whisky, rook veel en draag witte smokings! Scoor bonuspunten door Sam piano te laten spelen!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SW was voor die tijd echt iets totaal nieuws, iets dat de wereld nog nooit gezien had. Titanic was een van de vele duizenden jankfilms waar er nog 10000000 van gemaakt waren en zijn.
Wel een leuke film opzich hoor, vanaf het moment dat het misgaat dan, maar verder niet echt een film waar 30 jaar later nog games van gemaakt worden etc.
Ik 1x..... maar ook nooit meer....quote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Se7en heb ik twee keer in de bios gezien...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Gone With the Wind, the game. Rij nu met paard en wagen door brandend Atlanta! Probeer Rhett Butler voor je te winnen, red Mellie van de dood en voorkom dat je kind van het paard valt!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wordt hieraan een klassieker afgemeten tegenwoordig? Dan wacht ik op Casablanca, the game. Speel als Rick, bareigenaar met een gebroken hart! Drink whisky, rook veel en draag witte smokings! Scoor bonuspunten door Sam piano te laten spelen!
Toffe film was dat!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik 1x..... maar ook nooit meer....
History of Violence was dat....
Ik heb ooit alleen in een zaal gezeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BiosAlleen jammer dat je nooit alleen in de zaal zit.
Die heb ik met mijn vader gezien, was ik 13 en groot fan van Brad Pittquote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Se7en heb ik twee keer in de bios gezien...
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
kleine naam-substitutie..quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wordt hieraan een klassieker afgemeten tegenwoordig? Dan wacht ik op Casablanca, the game. Speel als Royco, bareigenaar met een gebroken hart! Drink whisky, rook veel en draag witte smokings! Scoor bonuspunten door Samzz piano te laten spelen!
The Third Man, the game! Loop door verwoest Wenen! Wordt niet serieus genomen bij boekbesprekingen. Ga in het reuzenrad! Luister naar een smart-ass betoog over menselijkheid en koekkoeksklokken!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gone With the Wind, the game. Rij nu met paard en wagen door brandend Atlanta! Probeer Rhett Butler voor je te winnen, red Mellie van de dood en voorkom dat je kind van het paard valt!
Ik heb die film op TV gezien.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb 'Alles is Liefde' 2x in de bios gezien!
Alles is Liefde gaat over Sinterklaasquote:Op maandag 25 juli 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die film op TV gezien.
Verschrikkelijk het was dat het kerst was en op de andere zenders nog slechtere romcoms waren.
quote:
Oh ja het was Sinterklaas.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is Liefde gaat over Sinterklaas
geen hoogstaande grappen verwachten op maandag hequote:
Exorcist, the game. Probeer de doelwitten te raken met je kots, scheld de priester zo grof mogelijk uit, pleur de vriend van je moeder van de trap en pis het tapijt onder!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The Third Man, the game! Loop door verwoest Wenen! Wordt niet serieus genomen bij boekbesprekingen. Ga in het reuzenrad! Luister naar een smart-ass betoog over menselijkheid en koekkoeksklokken!
A Bout le Souffle, the game. Doe Humprey Bogart na! Heb existentiële gesprekken! Ontwijk iedere vorm van narratie!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Exorcist, the game. Probeer de doelwitten te raken met je kots, scheld de priester zo grof mogelijk uit, pleur de vriend van je moeder van de trap en pis het tapijt onder!
Godfather, the game. No need to explain. Dat leek me eerder iets voor ons.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:46 schreef Barbusse het volgende:
A Bout le Souffle, the game. Doe Humprey Bogart na! Heb existentiële gesprekken! Ontwijk iedere vorm van narratie!
boeiend vond ik emquote:
Hoi spuit11.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaan we weer:
Deze man neem ik niet meer serieus.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
boeiend vond ik em
zo heb ik dit weekend bv hangover 2 gezien.... de tering... ik kijk liever 3 keer naar titanic
quote:
Het betoverd doolhofquote:Op maandag 25 juli 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Labyrinth, the game!
[ afbeelding ]
Oh wacht....
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
Daar gaan we weer!
Dan heb je geluk.. hij is binnenkort weer op tv!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
boeiend vond ik em
zo heb ik dit weekend bv hangover 2 gezien.... de tering... ik kijk liever 3 keer naar titanic
Bazen zijn wijquote:Op maandag 25 juli 2011 14:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Godfather, the game. No need to explain. Dat leek me eerder iets voor ons.
als ik er langs zap heb je kans dat ik em ga kijken ookquote:Op maandag 25 juli 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je geluk.. hij is binnenkort weer op tv!
Ik heb deel 1 ook niet gezien, weet niet, maar dat genre heb ik sowieso niet veel mee.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:55 schreef rival het volgende:
hangover 2 gezien? als het antwoord ja is en je vond hem leuk... dan mag je je gaan schamen
Ik zou me erger schamen als man wanneer je zegt Titanic LEUK te vinden....quote:Op maandag 25 juli 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
hangover 2 gezien? als het antwoord ja is en je vond hem leuk... dan mag je je gaan schamen
Hangover vond ik hilarisch!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Hangover 1 vond ik tof, deel 2 nog niet gezien.
HOAX, in China mag je maar 1 kind hebben en zij hebben er 3?!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Barbusse het volgende:
omfgChinees stel verkoopt kinderen om te gamen
In t internetcafe.. neem dan zelf internetquote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Barbusse het volgende:
omfgChinees stel verkoopt kinderen om te gamen
die schamen zichquote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou me erger schamen als man jongetje wanneer je zegt Titanic LEUK te vinden....
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Hangover 1 vond ik tof, deel 2 nog niet gezien.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
En aangezien 2 een kopie van 1 is een andere stad is.
ik zeg je dat ie niet hetzelfde is.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hangover vond ik hilarisch!!!
1 van de betere lachers die ik laatst heb gezien...
Nou ik ga nu hardlopen hem dan kijken en dan laat ik weten of ik die ook leuk vond.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik zeg je dat ie niet hetzelfde is.
Dus moest de overheid hier niet blij mee zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef Techno het volgende:
[..]
HOAX, in China mag je maar 1 kind hebben en zij hebben er 3?!
aanpakken die vrouwen en bejaardenquote:Elk jaar 500 te traag rijdende Belgen bekeurd BRUSSEL - In België worden ieder jaar ronde de 500 automobilisten bekeurd omdat ze te traag rijden.
In 2008 gingen 547 chauffeurs op de bon omdat ze het gaspedaal niet diep genoeg intrapten. In 2009 waren dat er 557. In de eerste helft van vorig jaar bekeurde de politie 238 voertuigen omdat ze onvoldoende vaart maakten.
Volgens de Belgische wet mag „geen enkele bestuurder de normale gang van andere bestuurders hinderen door abnormaal traag te rijden wanneer daar geen geldige reden voor is”.
Het aantal automobilisten in België dat een boete krijgt voor te snel rijden, is overigens veel groter en groeit jaarlijks, blijkt uit de antwoorden van Turtelboom. In de eerste helft van 2010 werden 1,4 miljoen snelheidsovertredingen vastgesteld. In dezelfde periode van 2009 en 2008 betrapte de politie respectievelijk 1,27 en 1,16 hardrijders.
Ik ben ook niet van de comedy's maar The Hangover vond ik leukquote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 ook niet gezien, weet niet, maar dat genre heb ik sowieso niet veel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |