Pfffffffffff nederlandse muziek...jeugdtrauma'squote:
Ja, even rinus luisteren, beetje doorklikken, kom ik hier plotseling op enzo.quote:
Ik zou 'm doen. Als 'ie zn bek houdt.quote:
slappe lach gekquote:
Ik ook, maar niet nuchter denk ik, heb het niet zo op buitenlandse jongens. no racism.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou 'm doen. Als 'ie zn bek houdt.
Goed nummer, goede lyrics, mooi gezongen, goede setting, uitstekend.quote:
how the hell is that not racist?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet nuchter denk ik, heb het niet zo op buitenlandse jongens. no racism.
Ja, vraag mijn vagina, die wordt er gewoon niet nat van. Ik heb een racistische vagina.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:47 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
how the hell is that not racist?
Is hij buitenlands ja? Brad Pitt is ook buitenlands.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet nuchter denk ik, heb het niet zo op buitenlandse jongens. no racism.
Kom maar eens hier met die vagina dan....wil even stevig gesprek voeren...quote:Op maandag 25 juli 2011 04:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, vraag mijn vagina, die wordt er gewoon niet nat van. Ik heb een racistische vagina.
lolquote:Op maandag 25 juli 2011 04:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is hij buitenlands ja? Brad Pitt is ook buitenlands.
Oke, niet-blanken bedoel ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is hij buitenlands ja? Brad Pitt is ook buitenlands.
Hoe is hij niet-blank?quote:
Dennis? Ja zo'n tintje jeweet.quote:
Je valt op bleke spierwitte zolderkamerfappers?quote:
Oke. Ik vind dat wel lekker. Beetje Guido Jesus idee, rrr.quote:
Ja, nu heb je het ook over levensstijlen.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:52 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Je valt op bleke spierwitte zolderkamerfappers?
Dan zijn wij toch al lang dood.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:53 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Over 500 jaar zijn we allemaal licht en donkerbruin mensen, don't worry
Weet niet. Kan. Maar die man is juist heel erg typisch blank, vandaar dat ik denk dat jij echt super spierwit ultrablank wil ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, nu heb je het ook over levensstijlen.
Mijn voorkeur gaat uit naar blanke mannen. Is dat zo raar?
Gelijk die negatieve toon weer.quote:
Maar de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van jou...en de mijne...nietquote:
Ga lekker oriëntaalse meisjes hosselen, met je praatjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:55 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Gelijk die negatieve toon weer.
De overheid pikt al ons geld inquote:Op maandag 25 juli 2011 04:55 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Gelijk die negatieve toon weer.
Ja, dus?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:55 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Maar de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van jou...en de mijne...niet
boehoequote:Op maandag 25 juli 2011 04:55 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Maar de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van de kindjes van jou...en de mijne...niet
Die stuurde vandaag "Omg. IK HAAT JE!" en later "zeg dan niet dat jij je verheven voelt of dat je verheven bent wat dat ben je niet en dit laat het zien". Je raakt mijn ziel nu.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga lekker oriëntaalse meisjes hosselen, met je praatjes.
Dus dan is het "probleem" voor zover het dat genoemd mag worden opgelostquote:
Wait, what? Je hebt ruzie met een chick?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:57 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Die stuurde vandaag "Omg. IK HAAT JE!" en later "zeg dan niet dat jij je verheven voelt of dat je verheven bent wat dat ben je niet en dit laat het zien". Je raakt mijn ziel nu.
Flaporen zijn grappig.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:57 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Dus dan is het "probleem" voor zover het dat genoemd mag worden opgelostkunnen we mensen op flaporen enzo gaan haten....
Nou moet ie nog een keer neuken....quote:Op maandag 25 juli 2011 04:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wait, what? Je hebt ruzie met een chick?
Goedmaakseks beste seks.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:59 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Nou moet ie nog een keer neuken....
Slechts 4 maanden lang al. Morgen is het weer aan. Overmorgen weer uit. Etc. Lang verhaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wait, what? Je hebt ruzie met een chick?
Awh.quote:Op maandag 25 juli 2011 05:00 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Slechts 4 maanden lang al. Morgen is het weer aan. Overmorgen weer uit. Etc. Lang verhaal.
Ja. Kijk die jukbeenderen, en die glimlach, die wil ik ook op mijn kinderen hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:59 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Daar wordje wel nat van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |