Pfffffffffff nederlandse muziek...jeugdtrauma'squote:
Ja, even rinus luisteren, beetje doorklikken, kom ik hier plotseling op enzo.quote:
Ik zou 'm doen. Als 'ie zn bek houdt.quote:
slappe lach gekquote:
Ik ook, maar niet nuchter denk ik, heb het niet zo op buitenlandse jongens. no racism.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou 'm doen. Als 'ie zn bek houdt.
Goed nummer, goede lyrics, mooi gezongen, goede setting, uitstekend.quote:
how the hell is that not racist?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet nuchter denk ik, heb het niet zo op buitenlandse jongens. no racism.
Ja, vraag mijn vagina, die wordt er gewoon niet nat van. Ik heb een racistische vagina.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:47 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
how the hell is that not racist?
Is hij buitenlands ja? Brad Pitt is ook buitenlands.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet nuchter denk ik, heb het niet zo op buitenlandse jongens. no racism.
Kom maar eens hier met die vagina dan....wil even stevig gesprek voeren...quote:Op maandag 25 juli 2011 04:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, vraag mijn vagina, die wordt er gewoon niet nat van. Ik heb een racistische vagina.
lolquote:Op maandag 25 juli 2011 04:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is hij buitenlands ja? Brad Pitt is ook buitenlands.
Oke, niet-blanken bedoel ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is hij buitenlands ja? Brad Pitt is ook buitenlands.
Hoe is hij niet-blank?quote:
Dennis? Ja zo'n tintje jeweet.quote:
Je valt op bleke spierwitte zolderkamerfappers?quote:
Oke. Ik vind dat wel lekker. Beetje Guido Jesus idee, rrr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |