Daar heb je afstandsbedieningen voor.quote:
Knuffels in overvloed.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:23 schreef alphabetist_rob het volgende:
Wie heeft vaders nodig als je een knuffel kan hebben.
Nice hoor Chloortjequote:
Ja man.quote:
Ik merk vaak dat een hoop mensen een tik van hun vader nodig hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:23 schreef alphabetist_rob het volgende:
Wie heeft vaders nodig als je een knuffel kan hebben.
Wat zit je ons te judgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat een hoop mensen een tik van hun vader nodig hebben.
Geen vader nodig als je een moeder hebt die tikken geeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat een hoop mensen een tik van hun vader nodig hebben.
Nice hoor, die beat is inderdaad sick, ook diepe lyrics....quote:
Dat durven alleen surinaamse moeders.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:26 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Geen vader nodig als je een moeder hebt die tikken geeft.
En hard ook.
Midden in de supermarkt.
En Groningse moeders.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat durven alleen surinaamse moeders.
quote:Op maandag 25 juli 2011 04:27 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Nice hoor, die beat is inderdaad sick, ook diepe lyrics....
Lupe Fiasco is wel beter geworden haha, chille shitquote:Op maandag 25 juli 2011 04:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik blijf ze erin knallen. OBSERVEER EN LEER.
Die laatste cd is (op dat nummer met John Legend naquote:Op maandag 25 juli 2011 04:30 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Lupe Fiasco is wel beter geworden haha, chille shit
Cool, thanx voor de tip hehequote:Op maandag 25 juli 2011 04:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die laatste cd is (op dat nummer met John Legend na) bruut.
Haha....is dit de orginele? Ik heb het idee dat ik de tekst al ken...quote:
Ja kan, is volgens mij jááááren geleden op radio en tv geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:34 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Haha....is dit de orginele? Ik heb het idee dat ik de tekst al ken...
Nou nou nou rustig maarquote:Op maandag 25 juli 2011 04:35 schreef alphabetist_rob het volgende:
Kom zo kk ziek je denkt aids hier
ik heb een goed geheugenquote:Op maandag 25 juli 2011 04:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan, is volgens mij jááááren geleden op radio en tv geweest.
Je hebt aids?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:35 schreef alphabetist_rob het volgende:
Kom zo kk ziek je denkt aids hier
Nee, maar zo lijkt het, omdat ik zo kk ziek kom.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 04:36 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Nee, maar zo lijkt het, omdat ik zo kk ziek kom.
Oh zo. Ik las: "Ik kom zo. Kk ziek. Je denkt aids hier." Dus ik dacht dat je ging kotsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:36 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Nee, maar zo lijkt het, omdat ik zo kk ziek kom.
Ik kan in de toekomst niet eens meer kinderen krijgen omdat een vrachtwagen over mijn testikels ragt. Denk daar maar eens over na.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:37 schreef monkyyy het volgende:
Niet schelden met kanker, mijn toekomstige dochter gaat daar misschien aan sterven, is errug hoor.
Dat was een situatie geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zo. Ik las: "Ik kom zo. Kk ziek. Je denkt aids hier." Dus ik dacht dat je ging kotsen.
Die vrachtwagen of de testikels?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:39 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Ik kan in de toekomst niet eens meer kinderen krijgen omdat een vrachtwagen over mijn testikels ragt. Denk daar maar eens over na.
Beide.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:40 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Die vrachtwagen of de testikels?
quote:Op maandag 25 juli 2011 04:39 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Ik kan in de toekomst niet eens meer kinderen krijgen omdat een vrachtwagen over mijn testikels ragt. Denk daar maar eens over na.
Best wel. Milka daarentegen.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:41 schreef alphabetist_rob het volgende:
Merci is eigenlijk best wel matige chocolade.
Gaat het?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:42 schreef the_legend_killer het volgende:
woooow mijn internet bleef hangen.
Dat was eng
Al qaida heeft het gedaanquote:Op maandag 25 juli 2011 04:42 schreef the_legend_killer het volgende:
woooow mijn internet bleef hangen.
Dat was eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |