Daar heb je afstandsbedieningen voor.quote:
Knuffels in overvloed.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:23 schreef alphabetist_rob het volgende:
Wie heeft vaders nodig als je een knuffel kan hebben.
Nice hoor Chloortjequote:
Ja man.quote:
Ik merk vaak dat een hoop mensen een tik van hun vader nodig hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:23 schreef alphabetist_rob het volgende:
Wie heeft vaders nodig als je een knuffel kan hebben.
Wat zit je ons te judgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat een hoop mensen een tik van hun vader nodig hebben.
Geen vader nodig als je een moeder hebt die tikken geeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat een hoop mensen een tik van hun vader nodig hebben.
Nice hoor, die beat is inderdaad sick, ook diepe lyrics....quote:
Dat durven alleen surinaamse moeders.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:26 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Geen vader nodig als je een moeder hebt die tikken geeft.
En hard ook.
Midden in de supermarkt.
En Groningse moeders.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat durven alleen surinaamse moeders.
quote:Op maandag 25 juli 2011 04:27 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Nice hoor, die beat is inderdaad sick, ook diepe lyrics....
Lupe Fiasco is wel beter geworden haha, chille shitquote:Op maandag 25 juli 2011 04:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik blijf ze erin knallen. OBSERVEER EN LEER.
Die laatste cd is (op dat nummer met John Legend naquote:Op maandag 25 juli 2011 04:30 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Lupe Fiasco is wel beter geworden haha, chille shit
Cool, thanx voor de tip hehequote:Op maandag 25 juli 2011 04:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die laatste cd is (op dat nummer met John Legend na) bruut.
Haha....is dit de orginele? Ik heb het idee dat ik de tekst al ken...quote:
Ja kan, is volgens mij jááááren geleden op radio en tv geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:34 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Haha....is dit de orginele? Ik heb het idee dat ik de tekst al ken...
Nou nou nou rustig maarquote:Op maandag 25 juli 2011 04:35 schreef alphabetist_rob het volgende:
Kom zo kk ziek je denkt aids hier
ik heb een goed geheugenquote:Op maandag 25 juli 2011 04:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan, is volgens mij jááááren geleden op radio en tv geweest.
Je hebt aids?quote:Op maandag 25 juli 2011 04:35 schreef alphabetist_rob het volgende:
Kom zo kk ziek je denkt aids hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |